Ik gun ze die zetel ook wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef Qunix het volgende:
Hopelijk wint de Piraten Partij een zetel.... 50+ qua prognose inmiddels op 3.
Op fok! zijn ze tenminste de grootste, misschien moeten we de PP fractie gewoon over ons forum laten regeren - met een vrijstaat animu en mango natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef Qunix het volgende:
Hopelijk wint de Piraten Partij een zetel.... 50+ qua prognose inmiddels op 3.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:43 schreef GekkePoes het volgende:
Geert Wilders komt sjagarijnig het huis binnen. Vraagt zijn vrouw "Ik heb al een wijntje te opengemaakt, zullen we vanavond vroeg naar boven?" Geert: "Nee, ik ben niet zo in de stemming vanavond"
En een groot deel van Roemers achterban is als Yui.quote:
'sjagarijnig' is een pareltje, maar de grammatica daar wor' ik niets wijzer v'n.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En een groot deel van Roemers achterban is als Yui.
[..]
'sjagarijnig' is een pareltje, maar de grammatica daar wor' ik niets wijzer v'n.
Als ik al had kunnen stemmen dit jaar was het VVD geweest.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:12 schreef robin007bond het volgende:
Zouden animekijkers anders stemmen dan "normale" mensen?
Ik weet het niet hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Als ik al had kunnen stemmen dit jaar was het VVD geweest.
Wat is er voor een VVD sympathisant mis met de huidige koers? De PVV is gehalveerd en Mark Rutte heeft stiekem naast de opzichtige symboolpolitiek en die afgrijselijke Halbeheffing toch redelijk veel van de liberale standpunten kunnen realiseren.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dan VVD willen afstraffen voor de huidige koers die me niet zo aanstaat, dus dan zou het denk ik toch D66 worden als genuanceerder alternatief. Toch jammer, want ideologisch ben ik het wel met ze eens.
- Wietpasquote:Op woensdag 12 september 2012 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is er voor een VVD sympathisant mis met de huidige koers? De PVV is gehalveerd en Mark Rutte heeft stiekem naast de opzichtige symboolpolitiek en die afgrijselijke Halbeheffing toch redelijk veel van de liberale standpunten kunnen realiseren.
Volgens mij heeft hij kunstgeschiedenis gestudeerd, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef .Cake. het volgende:
D66, maar weet niet zo goed alle punten. Maar ik geloof wel in het punt dat investeren in onderwijs de toekomst heeft.
Pechtold heeft geloof ik ook archeologie gestudeerd.
Dan heeft hij het begonnen maar niet afgemaakt.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij kunstgeschiedenis gestudeerd, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
En ik ben het met je eens hoor. Onderwijs zit ook een zekere ROI (return on investment) op. Meer daarin investeren is niet alleen goed voor mensen, maar ook voor de economie.
Je hebt niks gemist, behalve de tijdelijke ondergang.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
dutje gedaan van 12 uur(tot ongeveer 75 minuten geleden)
Dat, hij had er wel 13 jaar voor nodig.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij kunstgeschiedenis gestudeerd, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
En ik ben het met je eens hoor. Onderwijs zit ook een zekere ROI (return on investment) op. Meer daarin investeren is niet alleen goed voor mensen, maar ook voor de economie.
Studenten kiezen voor VVD??quote:Op donderdag 13 september 2012 01:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, behalve de tijdelijke ondergang.
Ik weet niet wat studenten kiezen...quote:Op donderdag 13 september 2012 01:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Studenten kiezen voor VVD??
Studiebeursquote:Op donderdag 13 september 2012 01:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet wat studenten kiezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |