stiekem wil ik gewoon iedereen arm maken, en tomaten gooienquote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij kan het beargumenteren.
Mensen die op Roemer stemmen, omdat het "zo'n lieve man is" of op Wilders stemmen omdat "hij zegt wat wij denken!". Dat soort mensen bedoel ik vooral
Bwhehe. Ja eigenlijk wel, maar aan de andere kant vind ik dat ze het verdienen door met de PVV in zee te zijn gegaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem vind ik het wel jammer dat CDA het minder goed doet. Waar zijn de normen en waarden gebleven? Het gezin: hoeksteen van de samenleving?
Ik ook, en stiekem vind ik het toch jammer dat de VVD daar niet voor is gestraft.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwhehe. Ja eigenlijk wel, maar aan de andere kant vind ik dat ze het verdienen door met de PVV in zee te zijn gegaan.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook, en stiekem vind ik het toch jammer dat de VVD daar niet voor is gestraft.
Kindsoldaten zijn niet moequote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
ROW ROW FIGHT DA POWAH
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
ROW ROW FIGHT DA POWAH
[ afbeelding ]
Kan ik wel doen maar samsom en roemerquote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]![]()
Kun je ook zo'n soort voor Samsom/Roemer maken?
Zo moet je dat inderdaad zien.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kan ik wel doen maar samsom en roemer
Do the impossible, see the invisible Row row fight da SP
Roemer als Gendou?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kan ik wel doen maar samsom en roemer
Do the impossible, see the invisible Row row fight da SP
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Rutte is ook al gendo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |