Je hebt niks gemist, behalve de tijdelijke ondergang.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
dutje gedaan van 12 uur(tot ongeveer 75 minuten geleden)
Dat, hij had er wel 13 jaar voor nodig.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij kunstgeschiedenis gestudeerd, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
En ik ben het met je eens hoor. Onderwijs zit ook een zekere ROI (return on investment) op. Meer daarin investeren is niet alleen goed voor mensen, maar ook voor de economie.
Studenten kiezen voor VVD??quote:Op donderdag 13 september 2012 01:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, behalve de tijdelijke ondergang.
Ik weet niet wat studenten kiezen...quote:Op donderdag 13 september 2012 01:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Studenten kiezen voor VVD??
Studiebeursquote:Op donderdag 13 september 2012 01:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet wat studenten kiezen...
Ah, die komt nog bij mijn lijstje wat neo-paars gaat verkloten.quote:
Straks gamenquote:Op donderdag 13 september 2012 01:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ah, die komt nog bij mijn lijstje wat neo-paars gaat verkloten.
Misschien ga ik zo maar eens naar bed.
Slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Slaap lekker
Jongste cosplayer is 5![]()
![]()
Vreemde dagindeling heb jij... maar eten van stoofpot als ontbijt +1quote:Op donderdag 13 september 2012 08:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*stoofpot klaar,nu proeven*
proevenquote:Op donderdag 13 september 2012 08:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vreemde dagindeling heb jij... maar eten van stoofpot als ontbijt +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 13-09-2012 09:35:21 ]
het is echt te triest voor woorden inderdaadquote:
Nogal.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het is echt te triest voor woorden inderdaad
maar zowiezo is de hele verkiezingsuitslag 1 grote puinhoop voor dit land..
De internationale media zijn blij. BBC noemt ons 'The pragmatic dutch'.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nogal.
Heb medelijden met dit arme, domme volk, of iets dergelijks.
Oke.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De internationale media zijn blij. BBC noemt ons 'The pragmatic dutch'.
Ze zijn gewoon blij omdat de PVV en SP vrijwel van regeringsdeelname uitgesloten zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De internationale media zijn blij. BBC noemt ons 'The pragmatic dutch'.
De laatste woorden van een zwijger.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nogal.
je bedoelt dat GS weer eens overal naar binnen banjert zonder dat ze uitgenodigd zijn en dan verbaasd zijn dat ze eruit geknikkerd worden?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke.
Overigens, walgelijk wat hier is gebeurd. Bij het tweede stembureau, hotel Krasnapolsky.
http://www.geenstijl.tv/2(...)_stemmen_tellen.html
Stemmen tellen is een openbare aangelegenheid, waarbij het voor iedereen in principe is toegestaan erbij te zijn. Op deze manier iemand weigeren en naar buiten smijten is, ik zou haast zeggen, illegaal.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt dat GS weer eens overal naar binnen banjert zonder dat ze uitgenodigd zijn en dan verbaasd zijn dat ze eruit geknikkerd worden?
Tom Staal.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Stemmen tellen is een openbare aangelegenheid, waarbij het voor iedereen in principe is toegestaan erbij te zijn. Op deze manier iemand weigeren en naar buiten smijten is, ik zou haast zeggen, illegaal.
dat is prima, totdat je je overal maar gaat mee bemoeien en mensen gaat lastig vallen (want dat is GS)..quote:Op donderdag 13 september 2012 11:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Stemmen tellen is een openbare aangelegenheid, waarbij het voor iedereen in principe is toegestaan erbij te zijn. Op deze manier iemand weigeren en naar buiten smijten is, ik zou haast zeggen, illegaal.
Ze hebben zich aardig netjes gehouden. Bovendien waren ze bij Krasnapolsky nog niet eens binnen. Dit kan echt niet zo hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is prima, totdat je je overal maar gaat mee bemoeien en mensen gaat lastig vallen (want dat is GS)..
iets met uitlokken enzo..
Schijnt dat heel veel studenten niet eens stemmen. Ik herinner me een getal van 60% dat vorige keer wel gestemd had. Of ging dat over deze verkiezingen? Dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet wat studenten kiezen...
"In a democracy, people get the government they deserve" of zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nogal.
Ik wil niet zelf sparen voor mijn rollator!quote:Op donderdag 13 september 2012 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
50+ is me toch een kutpartij.Alleen die naam al. Onbegrijpelijk idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |