Ik wilde zeggen "He ik sta in de krant" maar toch nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:29 schreef Arashimashou het volgende:
Ja of dat jij diegene was die een klacht had ingediend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
KiekeboeKiekeboeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
KiekeboeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:28 schreef Arashimashou het volgende:
KiekeboeNee, ik zag eerst de letters er onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIE WEG ZIJN GE-EDITHelemaal super.
Hihihi...oooh wat zou het geweest zijn? Spannend... ik heb ze nog in m'n CTRL-V dingetje... hoe noemen ze dat.... clipboard?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, ik zag eerst de letters er onder.
DIE WEG ZIJN GE-EDIT
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met die vogel?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |