quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:05 schreef Arashimashou het volgende:
<fuck, quote knop in plaats van de edit knop>
Dit is het toppunt Asdfgsgjkgdfhydschfquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
AsDfG!asdasasd dfsdfsdfsdfsdf! asdef! emigshauwen. Uzdag ie, Uzdag zdrie-e.
Axili!quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit is het toppunt Asdfgsgjkgdfhydschf
Dom vraagke, waar is dit ook weer van?quote:
Yuri yuriquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Axili!
[..]
Dom vraagke, waar is dit ook weer van?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit is het toppunt Asdfgsgjkgdfhydschf
Nee, een keer was voldoende.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo vaak gebruik ik dat ook weer niet toch?
Nog gekker dus!quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, een keer was voldoende.
Overigens... het houdt niet op:
http://www.google.com/hos(...)435598bc1781a09d78e5
Fuck yuuu Chuugokuuuuquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nog gekker dus!
http://www.sankakucomplex(...)s-on-japanese-mount/
1937 all over??quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fuck yuuu Chuugokuuuu
Nee, grapje
quote:De politie heeft donderdagmiddag een prostituee aangehouden in een bos in het Gelderse Kootwijk. Agenten betrapten de 45-jarige Duitse toen ze seks had met een klant, laat de politie vrijdag weten.
Agenten gingen naar de vrouw op zoek nadat meldingen waren binnengekomen dat er in het bos aan de Nieuw Milligenseweg zou worden gesekst. Tegen de vrouw is proces-verbaal opgemaakt. Haar klant is weggestuurd.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Arashimashou het volgende:
Prostituee biedt diensten aan in bos
[..]
Kreeg hij wel zijn geld terug?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wtf... ik neem toch aan dat de mensen verantwoordelijk die regels uit hun duim hebben gezogenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)epublic_of_the_Congo
Ik wist niet eens dat er al Japanners waren in de jaren "70 in mijn geboorteland.
Arme kinderen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef mschol het volgende:
ik heb volgens mij door dit filmpje mijn muis weer aan het laden gekregen![]()
scheelt weer 50 euro
Wat een goed idee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanavond de hele avond anime kijken, fuck the system
Xenofobiequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wtf... ik neem toch aan dat de mensen verantwoordelijk die regels uit hun duim hebben gezogen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je had op zijn minst kunnen doen alsof je ze kende ... was grappiger geweest enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |