dat was in 2009quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er was een periode dat er zoveel babietjes waren dat het opgesplitst was in het eerste en tweede halfjaar maar dat is al ruim een jaar weer samen gevoegd.
Het is nog lang gesplitst gebleven want Puck zat bij de kleine babies toen het weer samen gevoegd is en Puck is van 2011.quote:
ahquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat kan. Ik had het enkel over wanneer weer samen gevoegd omdat kleinzusje vroeg of het vroeger over meer topics verdeeld was.
Thx voor de info !quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er was een periode dat er zoveel babietjes waren dat het opgesplitst was in het eerste en tweede halfjaar maar dat is al ruim een jaar weer samen gevoegd.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:52 schreef Vicky het volgende:
de verjaardagen van alle kinderen staan in de wiki. er is een tijdje geleden afgesproken dat er geen lijstjes meer zouden komen.
de wikikalender: http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender
en er zijn een heleboel babietjestopics
Topicreeks: Het babytopic (0-1 jaar)
vanaf deel 68
Done.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:01 schreef mrien het volgende:
Lois/Rocka/BE, willen jullie de OP van Secretsanta 2012 - meedoen kan tot en met 15 oktober! misschien aanpassen voor ons met deze post:
Secretsanta 2012 - meedoen kan tot en met 15 oktober!
Thanks!
Lesje geleerd dus. Niet voor een ander denken of zomaar aannemen dat iets zo wel zal zijn..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarbij wij zeiden dat modjes anders vast wel behulpzaam wilde zijn.
Natuurlijk is iedereen verantwoordelijk voor wat hij/zij zelf post. Maar ik vind het in deze situatie wel erg jammer dat er zo standvastig aan vast wordt gehouden, wat mijn inziens eerder niet zo was of werd ervaren als dusdanig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind een post een post, en eenieder is zelf verantwoordelijk.
Autostoeltjes 4quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:42 schreef mikoxx het volgende:
Zou iemand het autostoeltjestopic en kick willen geven voor mij? Dank alvast!
Geld ook voor mij. De afbeeldingen van andere posts kwamen van andere sites. Daarom ging ik er op in, want niet steeds de zelfde site..quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Tx The Tankgirl, het zag eruit als spam, het rook naar spam, maar ik klikte niet ver genoeg door blijkbaar.
Dicht
Voor je kanjer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geld ook voor mij. De afbeeldingen van andere posts kwamen van andere sites. Daarom ging ik er op in, want niet steeds de zelfde site..
Helaas![]()
Al vind ik op zich het idee van een topic voor stoeltjes wel leuk
Goed verpakt wat url's betreft, want het stonk inderdaad behoorlijk naar spam...quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geld ook voor mij. De afbeeldingen van andere posts kwamen van andere sites. Daarom ging ik er op in, want niet steeds de zelfde site..
Helaas![]()
Al vind ik op zich het idee van een topic voor stoeltjes wel leuk
Oh de kids!quote:
Ja, maar ik krijg ook de kriebels als ik mezelf hoor zeggen 'ik kom zus of zo halen voor mijn zoontje'.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het altijd gewoon over mijn zoon. ik heb zo'n hekel aan jeukwoorden
ja oke, maar jij kan in meervoud praten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg ook de kriebels als ik mezelf hoor zeggen 'ik kom zus of zo halen voor mijn zoontje'.
Ik weet niet wat dat is, maar ik krijg er een tokkie-gevoel bij.![]()
![]()
Ja, I know... Ik ben weird.
Ik heb het daarom of over 'mijn oudste' of 'mijn jongste' of over 'de mannen'. Maar dat zullen anderen vast weer heel fout vinden.![]()
Hubbyquote:
ookquote:
Oh verrek, daar ga jij nu natuurlijk overquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Zullen we de slowchat weer in het daarvoor bestemde topic doen?
[OUD SC] Gewoon, omdat het kan!
uhhu.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oh verrek, daar ga jij nu natuurlijk over
Oja dat moesten we nog steeds eens uitzoeken, het enige topic in OUD wat niet automatisch opteltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:56 schreef Elmo76 het volgende:
Hm, ergens gaat er iets niet goed. Ik heb net een nieuw V&A topic geopend, maar dit is al de 3de met nummer 106!
Kan een modje dat aanpassen?!
Thanks!
we? Jij was met sabbatical toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef Lois het volgende:
[..]
Oja dat moesten we nog steeds eens uitzoeken, het enige topic in OUD wat niet automatisch optelt
Fixed!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:40 schreef dobbey het volgende:
Euhmmm help![]()
Ik heb een verkeerd nummertje gegeven aan Als zwanger blijven... moet deeltje 124 zijn ipv 125
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:54 schreef miss_sly het volgende:
Haha, ik moet er nog steeds een beetje aan wennen, buufIk zag jouw 'fixed' staan, en toen dacht ik eerst even: hoe doet ze dat dan
Ja, dat zal wel even wennen zijn ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet er zelf ook nog even aan wennen.dat als er iets in FB staat dat ik er dan wat mee "moet"
Maar magie, i haz it.
Ik vind dat wel een goed idee, is voor de enqueteurs wellicht ook fijner en opvallender. gooi m even in de groep.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:27 schreef Troel het volgende:
Ik gok dat het vierdejaarsloslaattijd is, maar er zijn ook wel fora waar al dat soort enquetes in één topic verzameld worden.
Is dat misschien ook iets voor hier?
Maar de topictitels van de huidige enquetes zijn: 'Hulp gevraagd: afstudeeronderzoek' en 'Willen jullie mij helpen?'quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het een minder goed idee. Ik vind juist dat elke enquete wel een eigen topic kan gebruiken, alleen al om de TT... Weet je gelijk waar het over gaat.
Dat is waar inderdaad, als er een fatsoenlijke topictitel is inderdaad (wat miss_d ook al zegt)quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het een minder goed idee. Ik vind juist dat elke enquete wel een eigen topic kan gebruiken, alleen al om de TT... Weet je gelijk waar het over gaat.
Voor!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het wel een goed idee geloof ik. Vlgs mij is dat in V&A ook.
Rocka, Buuf, Lois? Wat denken jullie?
Ik wist écht niet dat ik het niet meer weg kon halen, omdat iemand zei dat dat kon tot het topic gesloten was. Anders had ik het nooit een tweede keer geplaatst. Ik heb hier echt zéér veel moeite mee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij had ze het in het gesloten topic inderdaad weer weg gehaald en toen kwamen er allemaal reacties ah shit te laat en heeft ze het dus op verzoek van users nog eens geplaatst. Waarbij wij zeiden dat modjes anders vast wel behulpzaam wilde zijn.
Dus ik persoonlijk vind wel dat ze nu een beetje slachtoffer is van onze nieuwsgierigheid.
nou, Tally, maar we waren er tegelijk mee bezig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
De Buuf heeft al een ban voor haar geregeld en ik heb haar nieuwe topic in de kliko gemikt.Opgeruimd staat netjes.
ja, voor! (ik dacht ook dat die verplichting er al was? )quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het wel een goed idee geloof ik. Vlgs mij is dat in V&A ook.
Rocka, Buuf, Lois? Wat denken jullie?
En dit vind ik een kutreactie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
Lesje geleerd dus. Niet voor een ander denken of zomaar aannemen dat iets zo wel zal zijn..
Als het nodig blijkt zal ik dat doen, maar ik hoop er zo uit te komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:39 schreef Ticootje het volgende:
Als je het niet eens bent met de Mod's kun je je toch nog wenden tot de forumadmins... Misschien denken die er toch anders over.
Dat weet ikquote:Op woensdag 7 november 2012 11:52 schreef E.T. het volgende:
Mijn 'les geleerd' sloeg niet op het plaatsen van het verhaal van Sorbo, maar op het 'denken dat iets wel zus of zo zal gaan' van anderen.
Ik heb je er idd op gewezen dat je je post sowieso niet meer kon wijzigen nadat het topic gesloten was. Dat je daar even erg in moest houden. Over de algemene termijn waarbinnen je een post mag wijzigen hebben we het niet gehad.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Sorbootje het volgende:
Dat is het punt niet. Ik wil gewoon niet dat het nog online staat, omdat het niet alleen mijn verhaal is. Kijk mijn estafetteverhaal zou ik nu ook niet meer zo opschrijven, maar dat gaat alleen over mij, dus dat ik dat niet kan wijzigen accepteer ik. Dit is anders en omdat iemand zei dat ik het kon wijzigen tot het topic gesloten was, plaatste ik het opnieuw. Had ik anders nooit gedaan.
En toch vind ik dat anders. Ik was in de veronderstelling dat ik het nog weg kon halen, heb dit ook aangekondigd en eb nooit de intentie gehad het te laten staan. Dat ik het opnieuw plaatste was omdat zoveel mensen het nog even wilden lezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik zou bijvoorbeeld wel mijn estafette verhaal graag weg hebben omdat iemand in mijn familie er heel erg veel moeite mee heeft.. Dat stukje of meerdere stukken heb ik er in gezet en ik heb besloten om over die persoon te praten. Die persoon is hier verre van blij mee en mijn stukje mag ook niet weg.
Ik snap je heel goed sorbo maar het is dan iets dat ze nu wel toestaan terwijl er wel meer mensen dingen weg willen hebben. En ik denk dat het daar vooral zit.
likequote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef -Spring het volgende:
Ik vind dit wel een referendum waard.
En dat heb ik opgevat als "het kan zolang het topic open is"quote:Op woensdag 7 november 2012 11:55 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb je er idd op gewezen dat je je post sowieso niet meer kon wijzigen nadat het topic gesloten was. Dat je daar even erg in moest houden. Over de algemene termijn waarbinnen je een post mag wijzigen hebben we het niet gehad.
Hoezo is dat anders ik was ook in de veronderstelling dat als iemand in mijn omgeving heel erg veel moeite had met mijn verhaal dat ze wel een uitzondering wilde maken. Omdat er in het verleden wel dingen af en toe in de shredder gingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En toch vind ik dat anders. Ik was in de veronderstelling dat ik het nog weg kon halen, heb dit ook aangekondigd en eb nooit de intentie gehad het te laten staan. Dat ik het opnieuw plaatste was omdat zoveel mensen het nog even wilden lezen.
Dat snap ik nu ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:58 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En dat heb ik opgevat als "het kan zolang het topic open is"
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef debuurvrouw het volgende:
we zijn in overleg Sorbo.
We snappen jouw situatie, maar willen ook geen precedent scheppen. De policy op Fok! is nou eenmaal zo min mogelijk weghalen.
we komen er op terug.
T gaat nu toch om Sorbo en niet om jouquote:Op woensdag 7 november 2012 11:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoezo is dat anders ik was ook in de veronderstelling dat als iemand in mijn omgeving heel erg veel moeite had met mijn verhaal dat ze wel een uitzondering wilde maken. Omdat er in het verleden wel dingen af en toe in de shredder gingen.
Door je 'grapjasavatar' naast deze post heb ik ineens 'hij was maar een clown in m'n hoofd.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Sorbootje het volgende:
Oh dat bedoel ik minder lomp dan het er staat. Ben gewoon verdrietig
mijn 48 uur zijn nog niet omquote:
240 als je pimp bent.quote:
Die 48 uur (of langer als je een abo hebt) gelden ook alleen maar zolang een topic open is, terwijl dat in het verleden gewoon een edittermijn was.quote:
Die vraag zou ik dan even aan Danny stellen in FB.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die 48 uur (of langer als je een abo hebt) gelden ook alleen maar zolang een topic open is, terwijl dat in het verleden gewoon een edittermijn was.
Ik weet net waarom er in gesloten topics binnen de edittijd niet meer door de user geëdit kan worden maar ik vind het een wijziging die behoorlijk jammer is.
Dus als het topic even volgepost wordt maken die 48 tot 240 uur niets uit.
En dat, lieve Mod, is nu juist het verschilletje.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kan niets anders dan het compleet eens zijn met mijn medemods.
Haal mijn eigen verhaalook niet weg ondanks dat ik dat best zou willen...
Pardon? Ik maak geen punt ten koste van jou..quote:Op woensdag 7 november 2012 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
Goed. Dankjewel Pvoes. Dat je even je punt moest maken ten koste van mij.
Ik laat het hier niet bij zitten.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Pardon? Ik maak geen punt ten koste van jou..
Het is niet mijn besluit, en ik snap heel goed waarom je het wil veranderen.
Maar al die andere dan die een hele goede reden hebben voor een edit?
Ja, taalvoutje eruit gehaald. Klopt als een busquote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef Sorbootje het volgende:
Je hebt je estafetteverhaal echter twee jaar na dato nog wel gewijzigd. De regels gaan niet op als je zelf modje bent?
Ik begrijp jullie standpunt, maar als jullie niet met twee maten willen meten, zou ik dus ook nog mogen wijzigen tot twee jaar na dato.
Waarom zou je 2 jaar later nog ergens een taalfout uit willen halen? Ze hebben het al 2 jaar lang gelezen mét die taalfout?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, taalvoutje eruit gehaald. Klopt als een bus![]()
(Maar had ik idd beter niet kunnen doen achteraf gezien)
Open een topic in FB. Het is niet aan ons. En ik heb geen moeite met deze policy.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:57 schreef Kleurdoos het volgende:
misschien moeten jullie dan de policy eens aanpassen, als zelfs jullie willen aanpassen of verwijderen
Nee stel je voor als je voor elke draagmoeder op fok! een uitzondering zou maken, dan heb je het echt enorm druk idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dit staat iig voor mij los van dit verhaal. Ik ben niet bereid een uitzondering te maken in dit geval omdat ik dat in het verleden bij een enkel geval gedaan heb en ook in de toekomst niet zal doen.
Om met je eigen woorden te spreken:quote:Op woensdag 7 november 2012 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
Goed. Dankjewel Pvoes. Dat je even je punt moest maken ten koste van mij.
Weet je, door al deze ophef word ik alleen maar nieuwsgierig en zou ik bijna gaan zoeken naar het bewuste verhaal. Bíjna.quote:
Huh, lees ik dit nou goed? Je hebt het in het verleden dus wél gedaan?!quote:Maar dit staat iig voor mij los van dit verhaal. Ik ben niet bereid een uitzondering te maken in dit geval omdat ik dat in het verleden bij een enkel geval gedaan heb en ook in de toekomst niet zal doen.
hahahaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee stel je voor als je voor elke draagmoeder op fok! een uitzondering zou maken, dan heb je het echt enorm druk idd.
Mag hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Om met je eigen woorden te spreken:
[..]
Weet je, door al deze ophef word ik alleen maar nieuwsgierig en zou ik bijna gaan zoeken naar het bewuste verhaal. Bíjna.
Dan is het toch ook niet zo erg.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Mag hoor.Het is een mooi verhaal.
En zo heeft iedereen zn eigen reden.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, taalvoutje eruit gehaald. Klopt als een bus![]()
(Maar had ik idd beter niet kunnen doen achteraf gezien)
Als het alleen mijn eigen bevaling was en mijn eigen verhaal dan had ik er totaal geen moeite mee gehad. Ik ben retetrots op het verhaal. En ja, hormonen enzo. Ongetwijfeld. Neemt niet weg dat ik mijn ogen uit mijn kop jank om zoveel starheid. Maar ik geloof niet dat ik er ook maar iets mee opschiet hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dan is het toch ook niet zo erg.
Relativeer! Hormonen enzo....
Nee sorry. Met de hand op mijn hart, echt niet. En dus nu ook niet. Het was een hele ongelukkige tikfout.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Huh, lees ik dit nou goed? Je hebt het in het verleden dus wél gedaan?!
ik vind dat je nu gewoon even moet laten zien "wie hier de baas is" ik noem dat machtsgeil...quote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee sorry. Met de hand op mijn hart, echt niet. En dus nu ook niet. Het was een hele ongelukkige tikfout.
Ja, dat is vreselijk rigide. En ja, zo ben ik irl op mijn werk ook. Het is echt een van mijn leidraden, alleen een uitzondering maken als ik bereid ben die uitzondering in eenzelfde geval ook te maken.
En ja, we verschillen dus van mening over wat dan wel of niet een uitzondering zou moeten zijn.
En bij wie moet ik zijn om jullie beoordelingsvermogen (sorry) ter discussie te stellen? De admins?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee sorry. Met de hand op mijn hart, echt niet. En dus nu ook niet. Het was een hele ongelukkige tikfout.
Ja, dat is vreselijk rigide. En ja, zo ben ik irl op mijn werk ook. Het is echt een van mijn leidraden, alleen een uitzondering maken als ik bereid ben die uitzondering in eenzelfde geval ook te maken.
En ja, we verschillen dus van mening over wat dan wel of niet een uitzondering zou moeten zijn.
Dat heb IK niet gezegd en zal ik ook niet zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef Lois het volgende:
Kom nou toch zeg... wij nemen gezamelijk een beslissing conform de policy. Kun je het niet mee eens zijn, is prima maar dan vraag je toch of de FA's er even naar kijken?
Dat helpt in ieder geval meer dan hier gaan roepen dat we machtsgeil zijn oid.
Dat is waar.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat heb IK niet gezegd en zal ik ook niet zeggen.
Als je een PM stuurt aan forum@fok.nl krijgen alle Forum Admins die, zijn gaan over de moderators.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:24 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En bij wie moet ik zijn om jullie beoordelingsvermogen (sorry) ter discussie te stellen? De admins?
Oh maar ik denk heus niet dat de meningen worden bijgesteld , bovendien een FA zal vrijwel nooit een modje afvallen dus ook in dit geval niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef Lois het volgende:
Kom nou toch zeg... wij nemen gezamelijk een beslissing conform de policy. Kun je het niet mee eens zijn, is prima maar dan vraag je toch of de FA's er even naar kijken?
Dat helpt in ieder geval meer dan hier gaan roepen dat we machtsgeil zijn oid.
Dan kan zij Sorbootje gaan aanklagen omdat zij het gepost heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
eventueel kan je je beroepen op je recht 'inbreuk privacy' ofzo, althans K. wellicht, als ze weet dat t hier staat?
Nou, op de blog wordt ook de bevalling zelf amper besproken... Heel summier, maar niet zo uitgebreid als hier... Juist omdat ze zelfs daar ook aangeven, dat dat deel gewoon intiem is..quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan kan zij Sorbootje gaan aanklagen omdat zij het gepost heeft.
Daarbij, gaat haar blog dan ook offline?
Vast niet...
Gaat ze ook vragen om iedereen z'n likes enzo weg te halen?
Vast niet.
Het wordt niet verwijderd.
Da's gelukt!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Takkembah het volgende:
Er mot ff een punt gemaakt worden vermoed ik.
Goh verrassend.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan kan zij Sorbootje gaan aanklagen omdat zij het gepost heeft.
Daarbij, gaat haar blog dan ook offline?
Vast niet...
Gaat ze ook vragen om iedereen z'n likes enzo weg te halen?
Vast niet.
Het wordt niet verwijderd.
Ik ben van forumbeheer.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet om 't een of ander, maar ik denk dat de beschuldigingen aan het adres van de modjes niet bepaald zullen bijdragen aan welwillendheid bij forumbeheer en da's nou net het enige waar nog een beroep op kan worden gedaan....
De hulpvaardigheid van de meeste modjes hier verdien je in kliekjesquote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet om 't een of ander, maar ik denk dat de beschuldigingen aan het adres van de modjes niet bepaald zullen bijdragen aan welwillendheid bij forumbeheer en da's nou net het enige waar nog een beroep op kan worden gedaan....
Empathie genoeg hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef -Spring het volgende:
Ik vind het naast starheid getuigen van een enorm gebrek aan empathie.
Ah, ook even om hier te stoken?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Joene het volgende:
[..]
De hulpvaardigheid van de meeste modjes hier verdien je in kliekjesnuffsaid.
Ben ik met je eens. Het was stom van me om blind te varen op wat me in het topic gezegd werd. Ik heb wel een mening over de regels-zijn-regels houding, maar het is me duidelijk dat ik daar niets mee opschiet.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben van forumbeheer.
Er worden geen verhalen weg gehaald.
Dat is nou eenmaal beleid.
Als er van te voren onduidelijkheid is het aan de betreffende user om dat na te vragen bij de mods hoe het precies in zijn werk gaat.
Niet andersom natuurlijk.
Toch weet ik zeker dat er in het verleden uitzonderingen zijn gemaakt. Hoe, wie en waar weet ik niet meer, maar dat het gebeurd is, is zeker.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Empathie genoeg hier.
En de op-schuldgevoel-inspelen troef werkt niet.
Als er voor jou een uitzondering gemaakt wordt, is het hek van de dam.
Dan blijven we uitzonderingen maken met als resultaat dat het topic compleet leeg is en alle posts die daar uit voort zijn gekomen totaal nutteloos zijn geworden.
Maar in dat geval hoeven de mods van OUD ook niet met elkaar in overleg, maar kunnen ze gewoon 'nee' verkopen onder verwijzing naar de policy. Dat is hier niet gebeurd, er wordt hier gesproken over overleg met elkaar, een gezamenlijke beslissing, enzovoort en dat doet vermoeden dat er wel beleidsvrijheid is, maar dat van die beleidsvrijheid door de mods vrijwillig geen gebruik wordt gemaakt. En dat vindt vrijwel iedereen in de gegeven omstandigheden star en onrechtvaardig.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben van forumbeheer.
Er worden geen verhalen weg gehaald.
Dat is nou eenmaal beleid.
Als er van te voren onduidelijkheid is het aan de betreffende user om dat na te vragen bij de mods hoe het precies in zijn werk gaat.
Niet andersom natuurlijk.
Ik beken... ik heb het net gelezen door de posts hier (en ik denk dat er zo veel mensen zullen zijn die anders niet in het bevallingstopic lezen). Dat was ook hetgeen ik bedoelde: door er hier over te posten, blijft het onder de aandacht en zullen mensen alleen maar nieuwsgierig worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Om met je eigen woorden te spreken:
[..]
Weet je, door al deze ophef word ik alleen maar nieuwsgierig en zou ik bijna gaan zoeken naar het bewuste verhaal. Bíjna.
quote:Op zondag 10 juni 2012 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nou vooruit, omdat de zon schijnt dan maar.
Het is natuurlijk goed mogelijk dat de afspraken af en toe even goed doorgesproken moeten worden, hence het overleg.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar in dat geval hoeven de mods van OUD ook niet met elkaar in overleg, maar kunnen ze gewoon 'nee' verkopen onder verwijzing naar de policy. Dat is hier niet gebeurd, er wordt hier gesproken over overleg met elkaar, een gezamenlijke beslissing, enzovoort en dat doet vermoeden dat er wel beleidsvrijheid is, maar dat van die beleidsvrijheid door de mods vrijwillig geen gebruik wordt gemaakt. En dat vindt vrijwel iedereen in de gegeven omstandigheden star en onrechtvaardig.
Als ik jou zo beluister is er helemaal geen beoordelingsvrijheid bij de mods en dienen die gewoon de policy na te leven. Als dat direct gemeld was, was er helemaal geen discussie nodig geweest, maar had Sorbo zich direct tot forumbeheer kunnen wenden.
Dattum!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef laziness het volgende:
Zeg dat je nooit verwijderd hebt BE is niet waar, sorry
[..]
Maar dat vind ik ook helemaal niet erg, nogmaals ik ben trots op wat ik heb gedaan. Het gaat mij om t ventje dat ik heb gedragen. Dat is de enige reden.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik beken... ik heb het net gelezen door de posts hier (en ik denk dat er zo veel mensen zullen zijn die anders niet in het bevallingstopic lezen). Dat was ook hetgeen ik bedoelde: door er hier over te posten, blijft het onder de aandacht en zullen mensen alleen maar nieuwsgierig worden.
Geef dan eens voorbeelden van posts welke verwijderd zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef mefke79 het volgende:
Netsplitter, ik snap je opmerkingen en het beleid; maar wel apart dat heel andere post's (die echte vele malen minder impact hebben) dan wel zo gewist worden.
Bovendien, wat mij betreft is het een beetje natrappen als je je post voorziet vanen
. Je kan het ook gewoon meedelen, klaar.
Boven je.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geef dan eens voorbeelden van posts welke verwijderd zijn.&
moet je in context zien.
Oei... nou doe ik het weer.
WTF??quote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef laziness het volgende:
Zeg dat je nooit verwijderd hebt BE is niet waar, sorry
[..]
Oke, dat is dus een mod-eigen beleid? Het verbaast me dan ontzettend forumbeheer aan mods de gelegenheid geeft een beleid te voeren waarin fotootjes van babykamers weggeedit worden wegens privacy en dit star blijft staan onder verwijzing naar de 'policy'. En dat is dan wel weer iets dat bij jullie thuishoort, imho, om een beetje de redelijkheid van zo'n beleid te beoordelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is natuurlijk goed mogelijk dat de afspraken af en toe even goed doorgesproken moeten worden, hence het overleg.
De policy van het niet verwijderen van dat soort verhalen is door de mods alhier als beleid neer gelegd, niet door ons.
[OUD] FAQ en Feedbacktopicquote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Netsplitter het volgende:
Als iedereen die roept dat er dingen zijn verwijderd nou eens met bewijzen komen ipv hier elkaar na te roepen...
Is niet constructief.
Oh nu maakt het ook al uit of het een foto of een verhaal is?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
[OUD] FAQ en Feedbacktopic
Gaat over kinderkamers, niet over bevallingsverhalen.
Toon mij bewijs dat er verhalen uit het verhalentopic zijn verwijderd en we praten verder.
En er zijn heel veel posts verwijderd op het FOK! forum.
Oké. En waar staat dit in het beleid? Dat posts over kinderkamers wél verwijderd mogen worden en die in het verhalentopic niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
Toon mij bewijs dat er verhalen uit het verhalentopic zijn verwijderd en we praten verder.
Waarom zouden wij een policy moeten maken over hoe mods hun forum willen hebben?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oke, dat is dus een mod-eigen beleid? Het verbaast me dan ontzettend forumbeheer aan mods de gelegenheid geeft een beleid te voeren waarin fotootjes van babykamers weggeedit worden wegens privacy en dit star blijft staan onder verwijzing naar de 'policy'. En dat is dan wel weer iets dat bij jullie thuishoort, imho, om een beetje de redelijkheid van zo'n beleid te beoordelen.
Post aanpassen is post aanpassen.. Het maakt natuurlijk geen kont uit waar die post over ging.. Er wordt heel stellig gezegd, dat doen we niet, als de edittijd is verstreken, eigen schuld, beter opletten... En zo zie je dat er voor de een dus een uitzondering wordt gemaakt, omdat er een kamertje te persoonlijk is om op internet te laten staan... En de ander die vraagt om een verhaal te verwijderen, waarbij ze toen al aangaf het niet te willen laten staan, dan kan het opeens niet en dan is het tegen het beleid..quote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
Diegene die destijds de foto's postte vond dat ze een foutje gemaakt had, ze had de foto;s geupload op een site waar ze neit in hoefde te loggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zouden wij een policy moeten maken over hoe mods hun forum willen hebben?
Er zijn een paar regels die forumwijd gelden maar het meeste is forum specifiek.
Dus naar ons wijzen gaat niet op.
Je hebt problemen om te lezen?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef laziness het volgende:
Nou als het toch aan de modjes van OUD zelf is dan wil ik graag nog wel een onderbouwing van hen waarom die linkjes van het kinderkamertje wel weg gehaald zijn en waarom dit niet weg kan?
Nou, ik dacht dat forumbeheer uiteindelijk verantwoordelijk is voor hoe het forum gerund wordt. Als mods er dan een beleid op nahouden waar het ene wel en het andere niet geedit wordt, zonder dat dat duidelijk naar users gecommuniceerd is, zou ik me als forumbeheer toch wel even achter de oren krabben. Bovendien zijn het de mods van OUD zelf die zeggen dat je je tot forumbeheer kan wenden, dus ik vind het vrij logisch dat ik naar 'jullie' wijs.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Netsplitter het volgende:
Er zijn een paar regels die forumwijd gelden maar het meeste is forum specifiek.Dus naar ons wijzen gaat niet op.
Er valt te rellen, dus ze gaan nog wel ff door.quote:
heel krom, maar kennelijk werkt het zoquote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Post aanpassen is post aanpassen.. Het maakt natuurlijk geen kont uit waar die post over ging.. Er wordt heel stellig gezegd, dat doen we niet, als de edittijd is verstreken, eigen schuld, beter opletten... En zo zie je dat er voor de een dus een uitzondering wordt gemaakt, omdat er een kamertje te persoonlijk is om op internet te laten staan... En de ander die vraagt om een verhaal te verwijderen, waarbij ze toen al aangaf het niet te willen laten staan, dan kan het opeens niet en dan is het tegen het beleid..
Beetje krom he?
Het gaat niet om rellen... Het gaat erom dat de uitzondering wel vaker is gemaakt, en dat er nu opeens zo aan het beleid wordt vastgehouden om een punt te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er valt te rellen, dus ze gaan nog wel ff door.
Nou ze hebben gelijk en daarom gaan ze door. Ik realiseer me alleen dat het kansloos is.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er valt te rellen, dus ze gaan nog wel ff door.
Nee die heb jij blijkbaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt problemen om te lezen?
Lees nou eens: laat mij zien waar er bevallingsverhalen zijn verwijderd!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee die heb jij blijkbaar.
Een modje stelt dat ze nog nooit verwijderd heeft en het daarom nu ook niet doet wat dat is hun beleid.
Ik lever het bewijs dat haar eigen stelling niet klopt. Dus hoor ik graag een nieuwe onderbouwing voor het besluit het niet te verwijderen.
Onder verwijzing naar forumbeheer en "het algemene fok beleid", terwijl forumbeheer vervolgens zegt dat het de mods zelf zijn die verantwoordelijk zijn voor het opstellen van dit specifieke beleid. Dus....quote:Op woensdag 7 november 2012 14:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het gaat niet om rellen... Het gaat erom dat de uitzondering wel vaker is gemaakt, en dat er nu opeens zo aan het beleid wordt vastgehouden om een punt te maken.
Er wordt door de mod in haar stelling ook geen onderscheid gemaakt in foto of verhaal dus ik zie jouw stelligheid wat betreft bevallingsverhaal totaal niet!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees nou eens: laat mij zien waar er bevallingsverhalen zijn verwijderd!
er is toen geen bevalingsverhaal verwijderd er zijn foto's van een kinderkamer verwijderd.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees nou eens: laat mij zien waar er bevallingsverhalen zijn verwijderd!
Euh, dat hebben ze niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:03 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nou ze hebben gelijk en daarom gaan ze door. Ik realiseer me alleen dat het kansloos is.
Dus je geschreeuw gaat niet op dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
er is toen geen bevalingsverhaal verwijderd er zijn foto's van een kinderkamer verwijderd.
Precies. En als beleid dan HET argument is, wáár in het beleid wordt dit onderscheid dan omschreven?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef mefke79 het volgende:
Netsplitter: waarom maak jij onderscheid tussen een bevallingsverhaal en een kinderkamerfoto? Ik snap het oprecht niet. Een post is en post, toch?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Toch leuk dat het beleid voor bepaalde posts niet geld en voor anderen wel..
Sorbo, je had je verhaal dus in foto's moeten vertellen, dan was het zo weg.. Foto's mogen wel verwijderd worden..
Omdat er voor sommige topics andere regels gelden.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef mefke79 het volgende:
Netsplitter: waarom maak jij onderscheid tussen een bevallingsverhaal en een kinderkamerfoto? Ik snap het oprecht niet. Een post is en post, toch?
Waar zie je dat we schreeuwen? Ik vraag al enkele keren om een antwoord van jou, maar dat krijg ik ook niet. Ik snap oprecht het verschil niet tussen een foto en en verhaal. Een post is een post, toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus je geschreeuw gaat niet op dus.
Dank je wel voor je zelf geleverde bewijs.
Wat er in andere topics gebeurd zal mij een zorg zijn, we hebben het over de bevallingsverhalen.
Niet over andere topics en/of posts.
Ik zal J vragen de camera mee te nemen in januari... Kunnen jullie allemaal mn placenta bekijken, en mn gehechte doos... <3quote:
Ze geven aan dat er in het betoog van de mods geen onderscheid gemaakt wordt tussen fotos en verhalen. Jij bent de eerste die dat doet.quote:
Waar staat dat in godsnaam? Ook in het beleid?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat er voor sommige topics andere regels gelden.
Is niet geheel vreemd op FOK!.
En voor het bevallingsverhaal geldt dat er geen verhalen worden verwijderd.
Dat beleid is vaker ter discussie gesteld en elke keer met het zelfde resultaat: er wordt niet verwijderd.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Precies. En als beleid dan HET argument is, wáár in het beleid wordt dit onderscheid dan omschreven?
En gaat het dan om verwijderen of editen?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat er voor sommige topics andere regels gelden.
Is niet geheel vreemd op FOK!.
En voor het bevallingsverhaal geldt dat er geen verhalen worden verwijderd.
Ah, joene heeft het stokje aan jou door gegeven?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar staat dat in godsnaam? Ook in het beleid?
uhh ik schreeuw niet hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus je geschreeuw gaat niet op dus.
Dank je wel voor je zelf geleverde bewijs.
Wat er in andere topics gebeurd zal mij een zorg zijn, we hebben het over de bevallingsverhalen.
Niet over andere topics en/of posts.
Beide.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Takkembah het volgende:
[..]
En gaat het dan om verwijderen of editen?
Dat wordt er dus wel... En daarom is het juist zo krom...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat beleid is vaker ter discussie gesteld en elke keer met het zelfde resultaat: er wordt niet verwijderd.
Daar heb je je beleid.
Er wordt dus wél verwijderd.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat beleid is vaker ter discussie gesteld en elke keer met het zelfde resultaat: er wordt niet verwijderd.
Daar heb je je beleid.
Behalve dan als de zon schijnt en een mod in een goed humeur is, blijkbaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daar heb je je beleid.
Ik was hier eerder dan J? Maakt niet uit verder, kusje kroel..quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, joene heeft het stokje aan jou door gegeven?
Als je het er niet mee eens bent dan moet je uitloggen en nooit meer terug komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wordt er dus wel... En daarom is het juist zo krom...
Blijkbaar scheen de zon niet de 26e van oktober...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve dan als de zon schijnt en een mod in een goed humeur is, blijkbaar.
Voor de zoveelste keer: ANDER TOPIC!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve dan als de zon schijnt en een mod in een goed humeur is, blijkbaar.
Ik heb BE helemaal nergens dat onderscheid in redenering zien maken hoor, dat haal jij er nu helemaal zelf bij.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: ANDER TOPIC!!!!!!!!!
niet zo schreeuwe johquote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, maar mag ik dan een lijstje van de topics waarin wel verwijderd wordt en welke niet... Dan kan ik daar ook rekening mee houden..quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Kyara het volgende:
Mag ik dan een lijstje van welke regels voor welke topics gelden?
[OUD] FAQ en Feedbacktopicquote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar mag ik dan een lijstje van de topics waarin wel verwijderd wordt en welke niet... Dan kan ik daar ook rekening mee houden..
Ook voor de zoveelste keer: kom dan met bewijs dat er in het verhalentopic is gedelete.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb BE helemaal nergens dat onderscheid in redenering zien maken hoor, dat haal jij er nu helemaal zelf bij.
En ik mocht geenquote:
ja maar mijn oren deden er zeer van... en met diequote:
Klopt en nog relatief recent.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef -Spring het volgende:
O wacht, ik weet het weer. Iemand had een foto van d'r kinderkamer gepost die ze weg wilde hebben. Dat is toen gebeurd, als ik me niet vergis.
Valt dat dan wel onder verhalentopics???quote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef laziness het volgende:
In het estafette topic is in het verleden ook het verhaal van Guuzewuus verwijderd. Zie hier Het OUD Estafette Topic deel 6
Dus mja
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef laziness het volgende:
In het estafette topic is in het verleden ook het verhaal van Guuzewuus verwijderd. Zie hier Het OUD Estafette Topic deel 6
Dus mja
Het estafettetopic is zelfs aangehaald als voorbeeld door de mods. Zouden jullie nu alsjeblieft mijn verhaal willen verwijderen? Ik beloof plechtig nooit meer te bevallen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Valt dat dan wel onder verhalentopics???
Die hele post is wegquote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef laziness het volgende:
Dus mja
Sorry.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja maar mijn oren deden er zeer van... en met diekom ik niet boos over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |