quote:Allereerst hoeft u zich geen zorgen te maken omtrent het verzilveren van de kortingscode.
Uiteraard is deze reeds verzilverd en is het bedrag, ter waarde van 10 euro, reeds verwerkt op de rekening. U kunt dit op de website terugzien onder Mijn administratie.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wens u een fijne dag.
Typisch nederlandquote:Op woensdag 5 september 2012 10:13 schreef Troeta het volgende:
Ik las dat er mensen waren die zo'n 10 accounts hebben aan gemaakt en steeds 1 pak luiers van 11,49 hebben gekocht en die dus gekregen hebben voor 1,49.
Zitten wij netjes te doen dan met zo'n box voor 45 euro.
Dat stond er al, maar wehkamps systeem liet het ook onder de 50 toe. Begrijp ik nu dat dit verholpen is door wehkamp?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nu staat er een minimaal bedrag van 50 euro voor de korting werkt.
Dit vind ik best sneu...quote:Op woensdag 5 september 2012 10:13 schreef Troeta het volgende:
Ik las dat er mensen waren die zo'n 10 accounts hebben aan gemaakt en steeds 1 pak luiers van 11,49 hebben gekocht en die dus gekregen hebben voor 1,49.
Vind ik ook, voor sommige mensen is het nooit genoegquote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Dit vind ik best sneu...
Zowel ik als meneer hebben zo'n box op ons eigen account besteld. Net onder de 50 euro, in het ergste geval brengen ze ons beide ¤ 5,- in rekening, nou best
ik moet even aan Marie denkenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:13 schreef Troeta het volgende:
Haha bij jou ook alquote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef mrien het volgende:
Mmm luiers binnen en op factuur staat nu opeens toch 45 euro, tijdens bestellen 35 euro
En online toch 35 euro, snel betalen online dus
Bij de DA ook, en daar zijn ze 2 euro goedkoper nog.quote:Op maandag 10 september 2012 16:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Pampers bij de Kruidvat, deze week 3 + 2 gratis op alle varianten!
quote:Van maandag 3 september tot en met zondag 7 oktober, worden bijna alle spulletjes die je op hema.nl bestelt, gratis thuisbezorgd.
Oh thanks, die heb ik weer nodig. Ga morgen meteen kijken!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:28 schreef bitterend het volgende:
Heeel veel Zwitsal billendoekjes in de aanbieding bij Trekpleister!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |