Vroeg ik me ook al af... Kyara, ging jij uit van kind-placenta-kind-placenta of zo?quote:Op maandag 17 september 2012 07:40 schreef danic het volgende:
[..]
Waarom anders niet dan? Ik denk dat ik ergens overheen gelezen heb.
Ik vind de sterilisator iig erg handig! Flessenwarmer ben ik, ik geef borstvoeding, niet heel erg weg van. Duurt vrij lang vind ik. Maar misschien denk ik daar anders over wanneer ik ga overstappen op flesvoeding!quote:Op maandag 17 september 2012 08:33 schreef Mangostine het volgende:
Ze had ook nog een sterilisator en verwarmer voor de flessen staan.
Vraag voor de ervaren moeders, zijn dat nou echt handige dingen, of heb ik genoeg aan een vaatwasser, pan en magnetron?
ja ik heb er ook last vanquote:Op maandag 17 september 2012 08:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en niet-meer-doorslapen-*boks*
Word zo'n vier keer wakker per nacht. Gelukkig val ik wel redelijk snel weer in slaap
Aye, gelukkig kan ik 's morgens vaak wat later naar mijn werkquote:
Nice!quote:Op maandag 17 september 2012 09:14 schreef Mangostine het volgende:
Verlof is echt awesomeik lig weer terug in bed met beschuitjes en een kopje thee
Ik ga in eerste instantie geen ouderschapsverlof opnemen, maar wie weet.. Wil eerst even afwachten hoe het zo gaat. Ga wel een dag thuiswerken (dan moet ik vooral mail checken, telefonisch bereikbaar zijn, en alleen de noodzakelijke dingen echt doen, de rest kan ik op andere momenten inhalen).quote:Op maandag 17 september 2012 09:18 schreef klumsy het volgende:
Verlof lijkt me heerlijk
ik moet nog tot 20 december, ben nu al aan het aftellen....
En dan na m'n verlof neem ik ouderschapsverlof op en ga ik een jaar 2 dagen werken
( en ondertussenop zoek naar wat anders )
Als ik parttime had gewerkt/had willen werken, had ik ook geen thuiswerkdag kunnen krijgen inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 09:27 schreef klumsy het volgende:
1 dag thuis werken was geen optie omdat ik sowieso maar 3 dagen wilde gaan werken.
Bij een andere werkgever wil ik wel 3 dagen gaan werken, maar heb het hiet totaal niet meer naar m'n zin, dus dan maar 2 dagen en dan lekker opzoek naar wat anders
Ooohh, ik kan niet wachten! Heerlijk Mango, lekker rustigaanquote:Op maandag 17 september 2012 09:14 schreef Mangostine het volgende:
Verlof is echt awesomeik lig weer terug in bed met beschuitjes en een kopje thee
Hoop voor je dat het dan toch nog lukt met draaien! en wat jij zegt zit denk ik wel waarheid inquote:Op maandag 17 september 2012 09:52 schreef Mangostine het volgende:
Allejezus, dan krijg je het aardig voor je kiezen ja![]()
ik hoop stiekem dat met een ks al dat soort kwalen stilletjes aan me voorbij gaan, want ik ben er ook vrij vatbaar voor...![]()
Baby is nog steeds erg beweeglijk, draait uit zichzelf naar 10 over 8 stand en als ik dan op mijn zij ga liggen, tot dwarsligging. En dan weten we allebei niet meer hoe de bocht verder genomen moet worden.![]()
Ik ga af en toe ook op handen en knieën zitten, of met kussens onder mijn bekken. Ben benieuwd, ik hou wel hoop hoor...
Owquote:Op maandag 17 september 2012 10:01 schreef Mangostine het volgende:
Oh maar bij een ks krijg je ook een katheter, dus die vlieger gaat dan niet op.
Nou, inderdaad!! Daar duim ik voor!quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, ik vind sowieso dat je baby nog moet draaien!
Ja! Zo is Sopho's eerste ook ter wereld gekomenquote:Op maandag 17 september 2012 10:04 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!! Daar duim ik voor!
En een natuurlijk stuitbevalling? Kan dat?
Oeh, dat lijkt me heel tofquote:Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef Cathmar het volgende:
Ik blijf na het verlof een maand of 8 thuis. Heb al jarenlang levensloop gespaard en ga alles opnemen. Omdat ik niet inzie hoe ik dat logistiek voor elkaar ga krijgen met vier kids en werk, omdat we niet weten hoe we de opvang willen gaan regelen. En gewoon, omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb vandaag ook voor 't eerst dichte schoenen aan. Wel nieuwe. Een maat groter....quote:Op maandag 17 september 2012 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net meerdere schoen-aantrek-pogingen gedaan. Niks past meer van pumps/laarsjes/etc. Alleen mijn heel open zomerschoentjes (te koud/open nu) of mijn Adidas gympen. Ik ga gewoon zo naar het werk op mijn gympen![]()
Volgens mij moet ik ook minimaal een maat groter momenteel.. Ga vandaag maar wat eerder weg en een paar (goedkope) schoenen kopen die wél passen. En nep-Uggs! Die ookquote:Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Heb vandaag ook voor 't eerst dichte schoenen aan. Wel nieuwe. Een maat groter....
Envoor As! Fijn dat alles goed was, en succes met de zieke.
Haha dat had ik aan het begin van de zomer ook. Ik was lek geprikt door de muggen en had daardoor enorme olifantenpoten. Kon geen gewone schoenen meer verdragen, alleen slippers en mijn voeten helemaal ingesmeerd met koelgel om het een beetje werkbaar te houden allemaal. Maar hee, als de directiesecretaresse rond loopt op flipflops, dan mag ik dat toch zeker ook wel voor een dagje?quote:Op maandag 17 september 2012 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Twink, ik zit nu gewoon met mijn gympies op het werk hoor. Ik doe het dus wel, ik vind het alleen zelf niet zo fijn (gaat gewoon een beetje tegen mijn principes in ofzo).
Maar je hebt gelijk. Belangrijkste is dat ik in ieder gevoel schoenen aan heb gekregen en die ook nog een beetje ok zitten.
quote:Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Laatste keer bij de verloskundige geweest (op de bevalling na)![]()
Woow fuck zie nou dat jij ook van oktober bentquote:Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Laatste keer bij de verloskundige geweest (op de bevalling na)![]()
En dat is dus precies waar ik zo bang voor ben. Midas is met pomp en knip geboren en daarna kwam de placenta dus niet, dus naar de ok en flink wat bloed verloren.quote:Op maandag 17 september 2012 08:31 schreef klumsy het volgende:
Je weet het mar nooit bij een tweeling, bij mij is de placenta van Roan pas de geboorte van Senna gekomen...
Bij m'n schoonmoeder is haar eerste dochter "gewoon" geboren en de 2e moest met keizersnede...
En begin oktober is eind september gewordenquote:Op maandag 17 september 2012 12:32 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Woow fuck zie nou dat jij ook van oktober bent![]()
Weliswaar aan het begin maar dan nog... Aaaaaahhh
Gaat niet alleen om jouw gezondheid he. Ik zou toch maar bellen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:48 schreef freecell het volgende:
Ik vergeet ook wel eens dat ik zwanger ben
Hey mensen, wat is wijsheid. Ik heb sinds gisteravond enorm veel,behoorlijk gevoelige,harde buiken en steken onderin.
Volgens mij is kleine aan het indalen ofzo.
Alleen de vorige keer kreeg ik van het ziekenhuis op mijn flikker dat ik te laat belde met dingen.
Maar als ik bel,moet ik wrs ook meteen heen en aan het CTG enzo.
En dan zit ik waarschijnlijk een hele middag vast voor wat indalingsweeen.... Das ook niet heel handig.
je vk of gyn kan dat wel he. Dus misschien moet je het stellen van de diagnose dan even aan hen overlaten?quote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef freecell het volgende:
Nou, echte weeen zijn het sowieso niet, daar zijn ze echt niet pijnlijk genoeg voor, maar het is wel knap ongemakkelijk zeg maar.
Dus ik kan niet echt bedenken wat het dan is
Ik zie niet zo in waarom dat standaard zou moeten zijn eerlijk gezegd. Ook en meerlingzwangerschap kan gewoon verlopen, zonder complicaties. En zodra die et wel zijn, zijn de meeste ziekenhuizen echt wel alert. Net als bij en eenlingzwangerschap....quote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef klumsy het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er bij een meerlingzwangerschap de baarmoedermond niet in de gaten gehouden word! vooral omdat dat toch een risico groep is voor vroeggeboorte...
zal wel weer iets met kosten te maken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |