Vroeg ik me ook al af... Kyara, ging jij uit van kind-placenta-kind-placenta of zo?quote:Op maandag 17 september 2012 07:40 schreef danic het volgende:
[..]
Waarom anders niet dan? Ik denk dat ik ergens overheen gelezen heb.
Ik vind de sterilisator iig erg handig! Flessenwarmer ben ik, ik geef borstvoeding, niet heel erg weg van. Duurt vrij lang vind ik. Maar misschien denk ik daar anders over wanneer ik ga overstappen op flesvoeding!quote:Op maandag 17 september 2012 08:33 schreef Mangostine het volgende:
Ze had ook nog een sterilisator en verwarmer voor de flessen staan.
Vraag voor de ervaren moeders, zijn dat nou echt handige dingen, of heb ik genoeg aan een vaatwasser, pan en magnetron?
ja ik heb er ook last vanquote:Op maandag 17 september 2012 08:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en niet-meer-doorslapen-*boks*
Word zo'n vier keer wakker per nacht. Gelukkig val ik wel redelijk snel weer in slaap
Aye, gelukkig kan ik 's morgens vaak wat later naar mijn werkquote:
Nice!quote:Op maandag 17 september 2012 09:14 schreef Mangostine het volgende:
Verlof is echt awesomeik lig weer terug in bed met beschuitjes en een kopje thee
Ik ga in eerste instantie geen ouderschapsverlof opnemen, maar wie weet.. Wil eerst even afwachten hoe het zo gaat. Ga wel een dag thuiswerken (dan moet ik vooral mail checken, telefonisch bereikbaar zijn, en alleen de noodzakelijke dingen echt doen, de rest kan ik op andere momenten inhalen).quote:Op maandag 17 september 2012 09:18 schreef klumsy het volgende:
Verlof lijkt me heerlijk
ik moet nog tot 20 december, ben nu al aan het aftellen....
En dan na m'n verlof neem ik ouderschapsverlof op en ga ik een jaar 2 dagen werken
( en ondertussenop zoek naar wat anders )
Als ik parttime had gewerkt/had willen werken, had ik ook geen thuiswerkdag kunnen krijgen inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 09:27 schreef klumsy het volgende:
1 dag thuis werken was geen optie omdat ik sowieso maar 3 dagen wilde gaan werken.
Bij een andere werkgever wil ik wel 3 dagen gaan werken, maar heb het hiet totaal niet meer naar m'n zin, dus dan maar 2 dagen en dan lekker opzoek naar wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |