abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116885597
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Twink, ik zit nu gewoon met mijn gympies op het werk hoor. Ik doe het dus wel, ik vind het alleen zelf niet zo fijn (gaat gewoon een beetje tegen mijn principes in ofzo :')).

Maar je hebt gelijk. Belangrijkste is dat ik in ieder gevoel schoenen aan heb gekregen en die ook nog een beetje ok zitten.
Haha dat had ik aan het begin van de zomer ook. Ik was lek geprikt door de muggen en had daardoor enorme olifantenpoten. Kon geen gewone schoenen meer verdragen, alleen slippers en mijn voeten helemaal ingesmeerd met koelgel om het een beetje werkbaar te houden allemaal. Maar hee, als de directiesecretaresse rond loopt op flipflops, dan mag ik dat toch zeker ook wel voor een dagje? :Y)

Maar inderdaad geen fijn gevoel, want dat zou je normaal noooooit in je hoofd halen zo op kantoor. Maar voor nu is het je mooi vergeven :Y)
Hee en doorbetaald ouderschapsverlof zei je he? Lang leven het onderwijs :s)! (toch?)
pi_116885614
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Laatste keer bij de verloskundige geweest (op de bevalling na) :D *O*
:D ... Spannend!! Veel succes!
pi_116885636
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Laatste keer bij de verloskundige geweest (op de bevalling na) :D *O*
Woow fuck zie nou dat jij ook van oktober bent :D
Weliswaar aan het begin maar dan nog :D ... Aaaaaahhh :D
pi_116885863
Ik heb dat ook met schoenen. Ik zou op het werk (psychiatrie) normaal nooit slippers aandoen, ivm incidenten die kunnen voorkomen. Maarja aangezien ik zo'n dikke voeten had, en ik toch niet hoef te assisteren bij incidenten dacht ik dat mensen het wel zouden begrijpen. Maar voor mij voelde dat ook tegen mijn principes in.

Ik dacht vannacht dat t begonnen was! Werd wakker om 3u om te plassen en had heel erge buikpijn. Na t plassen een harde buik en toen was t weer over. :{
Haha en ik was even vergeten dat ik zwanger was toen ik wakker werd. Dacht alleen 'oeh wat een buikpijn'. En toen.. k*t! ik ben zwanger! Zou het nu beginnen?? _O- In het begin van mijn zwangerschap had ik dat ook heel vaak dat ik vergat dat ik zwanger was. Hadden meer dames dat??
pi_116885909
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:31 schreef klumsy het volgende:
Je weet het mar nooit bij een tweeling, bij mij is de placenta van Roan pas de geboorte van Senna gekomen...
Bij m'n schoonmoeder is haar eerste dochter "gewoon" geboren en de 2e moest met keizersnede...
En dat is dus precies waar ik zo bang voor ben. Midas is met pomp en knip geboren en daarna kwam de placenta dus niet, dus naar de ok en flink wat bloed verloren.

Ben zo bang dat het een herhaling wordt en dat er dan nog een kindje in je buik zit. Dat je dan aan 2 kanten open ligt en met nog meer bloedverlies.

Maar goed, dan quote ik ook nog Klumsy en besef ik me weer dat ik blij mag zijn als ze er allebei gezond en wel uitkomen, al moeten ze door mijn neus er uit nou ja, bij wijze van spreken dan
pi_116885911
*zwaai*

Laatste werkdag vandaag en ik ben halverwege. :D :D

Vanavond verloskundige. Ook leuk :D
pi_116885926
Ik ben er nog hoor, druk aan het rommelen in huis & nog steeds met baby in mijn buik!
Er gebeurd nog steeds bar weinig hier.... We brengen D zo naar mijn schoonouders en dan is het afwachten op een telefoontje van de vk, zij maakt de 41 weken afspraak met het ziekenhuis voor morgen. Vind het wel een prettig idee dat ik morgen gestript zal worden....nu hopen dat het ook iets doet!
pi_116885929
Vergeten dat je zwager bent heb ik ook heel vaak. Zo stom is dat.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116885984
Lekker Sorbo.

Kwisted ik heb ook in de psychiatrie gewerkt. vond het ook vreemd om ineens wat anders aan te hebben dan mijn vaste werkkleding.

Kyara goed bespreken tegen die tijd wat je zorgen zijn.
pi_116886020
Sorbo :W Nog eventjes!!

Kyara, uitgaan van het goede hoor! Anders kun je jezelf zo gek maken, met 'wat als'. Al heb ik daar met momenten ook we een handje van. En een tweeling is natuurlijk ook niet niks.

Frups wel fijn dat je gestript wordt. Dat zou ik nu eerlijk gezegd ook al wel willen. En misschien denkt je baby wel dat vandaag een fijne dag is. Lekker rustig omdat de oudste weg is. :Y

Ik heb nog steeds gruwelijk veel last van trekkende huid en jeuk. Ga dat toch maar eens aankaarten bij de vk dat ik er veel last van heb. Ookal zou ik t liefst willen dat de dame vanzelf komt. Van mij mogen ze me ook wel inleiden hoor ;(
pi_116886061
Wij koken trouwens wel alles uit in een pannetje. En verder gewoon in de magnetron. En we hebben maar 1 fles eigenlijk.

Verlof, ik kijk er naar uit.... maar dat duurt nog wel even.....

Vandaag 15 weken!

Ik werk trouwens 3 dagen en hoe dat straks gaat??? Geen idee nog. Hangt een beetje af of mijn moeder voor 3 kinderen tegelijk kan zorgen. Anders wordt het 3 om 2 voor mij en 4 om 5 voor mijn man. Maar wil ook op zoek naar iets anders. Heb ook dik een uur reistijd enkele reis en het is echt niet handig. Begin op maandag al later en ga eerder naar huis omdat ik anders de kdv tijden niet haal. En Midas wordt dan echt als 1e gebracht en als laatste opgehaald.
pi_116886068
Je kan altijd advies vragen aan de gyn. En ze kijken sowieso nog de ligging van beide kindjes, dus bij twijfel kan je altijd kiezen voor een keizersnede als je zou willen...

Als ze eerder geboren worden ( kans is natuurlijk best groot dat ze met 37 weken komen ) dan zijn ze ookmwat kleiner waardoor de bevalling misschien makkelijker gaat als bij Midas.
Mijn schoonmoeder ( wat klinkt dat, ze is maar 9 jaar ouder dan ik ) liep in de 41 weken toen ze ging bevallen, dus kindjes waren ook niet heel klein meer
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116886076
Ik vergeet ook wel eens dat ik zwanger ben :Y

Hey mensen, wat is wijsheid. Ik heb sinds gisteravond enorm veel,behoorlijk gevoelige,harde buiken en steken onderin.
Volgens mij is kleine aan het indalen ofzo.
Alleen de vorige keer kreeg ik van het ziekenhuis op mijn flikker dat ik te laat belde met dingen.
Maar als ik bel,moet ik wrs ook meteen heen en aan het CTG enzo.
En dan zit ik waarschijnlijk een hele middag vast voor wat indalingsweeen.... Das ook niet heel handig.
pi_116886154
Klums :*
Ja, je hebt ook gelijk ook.

Ik heb alleen maar boekenwijsheid omdat ik nog geen fatsoenlijk gesprek met een gyn heb kunnen voeren. Dus zit inderdaad nog vol vragen en 'wat als' scenario's. Zal blij zijn als ik volgende week eindelijk mijn afspraak heb.

(sowieso zit daar echt veel tijd tussen hoor.... met 11 weken termijnecho en daarbij werd echt alleen naar de termijn gekeken en dan straks met 16 weken weer.... bij de vk was het altijd stipt om de 4 weken)
pi_116886161
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:32 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Woow fuck zie nou dat jij ook van oktober bent :D
Weliswaar aan het begin maar dan nog :D ... Aaaaaahhh :D
En begin oktober is eind september geworden :D
Oktober gaan we sowieso niet halen, al was 4 oktober de uitgerekende datum
pi_116886173
Klinkt niet fijn Free, maar wel goed in de gaten houden hoor. Straks zijn het geen indalingsweeen of zo.....
pi_116886201
Nou, echte weeen zijn het sowieso niet, daar zijn ze echt niet pijnlijk genoeg voor, maar het is wel knap ongemakkelijk zeg maar.
Dus ik kan niet echt bedenken wat het dan is :?
pi_116886219
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:48 schreef freecell het volgende:
Ik vergeet ook wel eens dat ik zwanger ben :Y

Hey mensen, wat is wijsheid. Ik heb sinds gisteravond enorm veel,behoorlijk gevoelige,harde buiken en steken onderin.
Volgens mij is kleine aan het indalen ofzo.
Alleen de vorige keer kreeg ik van het ziekenhuis op mijn flikker dat ik te laat belde met dingen.
Maar als ik bel,moet ik wrs ook meteen heen en aan het CTG enzo.
En dan zit ik waarschijnlijk een hele middag vast voor wat indalingsweeen.... Das ook niet heel handig.
Gaat niet alleen om jouw gezondheid he. Ik zou toch maar bellen. :)
pi_116886253
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef freecell het volgende:
Nou, echte weeen zijn het sowieso niet, daar zijn ze echt niet pijnlijk genoeg voor, maar het is wel knap ongemakkelijk zeg maar.
Dus ik kan niet echt bedenken wat het dan is :?
je vk of gyn kan dat wel he. Dus misschien moet je het stellen van de diagnose dan even aan hen overlaten? :*
pi_116886405
Vind het ook vreemd dat je zo weinig hoeft, ik moest elke 3 weken en vanaf een week of 22 zou ik elke 2 weken moeten...
Nu moet ik elke 2 weken voor echo en gesprek en dan elke week voor een injectie.
De reden vind ik natuurlijk alles behalve leuk, maar het gaat echt Heel goed nu, vrijdag echo gehad en volgende week woensdag alweer O+ dat geeft toch wel dat extra beetje rust nu.

De enige tip die ik je kan geven, is dat als het op een gegeven moment niet goed voelt en je een extra echo wil, of dat de gyn dat wilt, je een inwendige echo moet vragen...
Ik ben toen de donderdag ivm bloedverlies naar het ziekenhuis geweest, de buikecho zag er toen helemaal prima uit, maar denk dat m'n baarmoedermond toen al een heel stuk korter was, want toen had ik al lichte rugpijn ( wat later rugweeen bleken ) niet dat het dan met zekerheid anders was gelopen, maar dat is wel iets wat ik (als ik het had geweten ) anders had willen hebben
pi_116886500
OMG. Ik ben het met Coco eens. Tegen bevallen zie ik ook niet op. Baby komt er toch wel ga ik maar van uit. Ruggenpruk kan ik ook niet wakker van liggen. Maar katheters wil ik geloof ik echt niks over horen.

Twinkle, ik snap dat dat een paniekmomentje was. Gelukkig dat je haar al snel weer voelde. Ben je nog een beetje uitgeslapen wakker geworden?

Jeetje Kaatjejannie. Hopelijk dat het gauw weer beter gaat hoor. Sterkte :*

Doorslapen lukt mij ook niet meer wegens een paar keer wakker worden om te plassen. Of wegens een of andere te vage droom. Ik kan dan niet meer meteen in slaap) en word regelmatig ’s morgens moe wakker. Gelukkig slaap ik wel heel snel in als ik rond een uur of tien naar bed ga.

Klumsy, wat lekker dat je ouderschapsverlof gaat nemen O+
Ik kan ook niet meer wachten tot verlof. Ik probeer tot vier weken voor de bevalling door te werken. Maar hoe werkt dat nou precies. Ik ben een woensdag uitgerekend. Stop ik dan vier weken voor de bevalling op de woensdag of werk ik die week nog af?

Phaidra, wat lekker nog vier weken vrij O+

Mango, wat een bikkel ben jij dat je gewoon hier blijft posten. Recpect *O*

As1981, wat fijn dat de echo goed was. En wat leuk dat het een knulletje is *O*
Beterschap voor je peuter :*

Tally, ik ga keihard duimen voor een goede echo. :*

Lot, succes met de echo straks

En *O* voor Sorbo, omdat ze nog maar een halve dag hoeft te werken en dan met verlof mag
pi_116886520
Ik snap sowieso niet dat er bij een meerlingzwangerschap de baarmoedermond niet in de gaten gehouden word! vooral omdat dat toch een risico groep is voor vroeggeboorte...
zal wel weer iets met kosten te maken hebben
pi_116886540
Free, ik zou even bellen, gewoon voor de zekerheid
  maandag 17 september 2012 @ 13:11:05 #299
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_116886817
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef klumsy het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er bij een meerlingzwangerschap de baarmoedermond niet in de gaten gehouden word! vooral omdat dat toch een risico groep is voor vroeggeboorte...
zal wel weer iets met kosten te maken hebben
Ik zie niet zo in waarom dat standaard zou moeten zijn eerlijk gezegd. Ook en meerlingzwangerschap kan gewoon verlopen, zonder complicaties. En zodra die et wel zijn, zijn de meeste ziekenhuizen echt wel alert. Net als bij en eenlingzwangerschap....
pi_116887009
nou als je toch elke 3-4 weken een echo krijgt, wat is het dan voor moeite om dat inwendig te doen ipv uitwendig? als dat er voor zorgt dat er minder vaak een tweeling te vroeg geboren word, omdat het voor de baarmoedermond te zwaar was, dan zou ik zeggen doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')