Woow jullie gaan hard in die paar uurtjes
Was al bang dat ik een live bevalling had gemist ofzo
Hoe is het met Kwisted en Frups? En de andere LLM''ers?
Vanmorgen na mijn bericht van 6 uur even met hondje wezen wandelen en daarna lekker weer tegen mijn ventje aan gekropen

.. Die heeft deze hele week late dienst, dus zal overdag/''s avonds veel alleen zijn. Dan moet je van dit soort momenten genieten cq misbruik maken he
Tally ik duim voor een knippertje!!

.. Dan kan het nog lang duren voordat het vrijdag is. Ik heb mij toen geloof ik met een week of 5 gemeld bij de vk, en moest vervolgens tot bijna 10 weken wachten. Mensenlief wat waren die weken lang! En a.s. woensdag hier alweer 34 weken, maar ook nu heb ik het gevoel dat de tijd voorbij kruipt ... De periode tussen 20-30 weken leek voorbij te vliegen .. Maar nu ... Pfff. Komt goed

.. Tijd gaat vanzelf voorbij.
As heeft een piem0l in haar buik

.. leuk hoor! En fijn uiteraard dat alles er goed uit zag
Mijn voeten passen gelukkig nog gewoon in mijn eigen schoenen. Al heb ik wel een voorkeur voor een bepaald paar, omdat die het meest comfortabel zitten en mij het meeste steun lijken te geven.
Ik kan alleen geen enkele jas meer dicht

.. Zoek het niet om voor die paar weken nog een nieuwe jas te gaan kopen. Dus tot die tijd, als het echt heel koud is (bijvoorbeeld op zondagmorgen om 8 uur op het flyballveld met de hond

) gewoon lekker een paar dikke truien aan

.
Coco lekker boeie dat je op kantoor komt met je sneakers. Belangrijkste is dat jij fatsoenlijk op je benen kan blijven staan!
Mango, hopen dat het kwartje toch wil vallen bij beeb en hij zich dadelijk alsnog om weet te draaien op de een of andere manier. Je zou hem bijna aan willen duwen op zo''n moment zeker

.. Ik blijf voor je duimen
Sorbo laatste werkdag las ik? Veel succes vandaag!
Hier gaat officieel a.s. donderdag mijn verlof in tot ergens halverwege januari. En daarna is het alweer bijna lente

.. Kan ik de meest koude dagen mooi binnen overbruggen

(heb echt een loeihekel aan de winter).
Ik lees flessenwarmer + sterilisator = geen fijne aankoop. Niet in huis gehaald omdat ik twijfelde. Denk dat jullie me over de streep trekken om ze inderdaad niet aan te schaffen. En mocht ik er behoefte aan hebben, dan zijn die dingen nog snel gekocht. Tot die tijd zijn er tig andere manieren om het op te lossen.
Zo, joggingsbroekdagje hier

... Eens kijken of ik me tot wat huishoudelijke klusjes kan bewegen. Scheelt dat ik tussen 7 en 11 toch nog weg ben kunnen doezelen. En vanmiddag waarschijnlijk nog even een powernap als vent weg is

.. Dan kan ik er wel weer tegenaan.
Oww en even de herhaling van BZV kijken natuurlijk

.. Gisteren ook al gemist!