abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116882096
Cathmar wat lijkt me dat lekker zeg.

Ik kreeg vanochtend voor het eerst de vraag of ik zwanger was, ben nog geen 10 weken maar blijkbaar is het al erg duidelijk te zien :).

Sterkte voor alle dames die zo slecht slapen.

En bij die apen blijf ik wel uit buurt ben 12 jaar geleden al bijna aangevallen en wil nu geen risico lopen.
  maandag 17 september 2012 @ 10:33:55 #252
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116882162
Mango, ik weet niet of je er fysiek nog toe in staat bent maar anders tv aan en kijken of je een tijdje op handen en knieën door kunt brengen? Als het echt zou werken zou het wel fijn zijn natuurlijk.

Wolk, dat was bij mij ook zo bij beide zwangerschappen. Onderhand is het wel echt baby wat er in mn buik zit.

Oh ja nog even over toucheren enzo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116882247
Net meerdere schoen-aantrek-pogingen gedaan. Niks past meer van pumps/laarsjes/etc. Alleen mijn heel open zomerschoentjes (te koud/open nu) of mijn Adidas gympen. Ik ga gewoon zo naar het werk op mijn gympen :') :+
pi_116882413
Net terug van de 20 weken echo. alles goed zover ze konden zien en we krijgen nog een jongen.

heb niet bijgelezen en nu een zieke peuter thuis dus even een heel erg ego berichtje.
  maandag 17 september 2012 @ 10:43:14 #255
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116882435
Van harte gefeliciteerd As! 2 boefjes O+
pi_116882452
Gefeliciteerd As, een jongen!!

En L0t, ben jij al geweest?
pi_116882460
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net meerdere schoen-aantrek-pogingen gedaan. Niks past meer van pumps/laarsjes/etc. Alleen mijn heel open zomerschoentjes (te koud/open nu) of mijn Adidas gympen. Ik ga gewoon zo naar het werk op mijn gympen :') :+
Heb vandaag ook voor 't eerst dichte schoenen aan. Wel nieuwe. Een maat groter....

En *G* voor As! Fijn dat alles goed was, en succes met de zieke.
Met een meidenkwartet
pi_116882494
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Heb vandaag ook voor 't eerst dichte schoenen aan. Wel nieuwe. Een maat groter....

En *G* voor As! Fijn dat alles goed was, en succes met de zieke.
Volgens mij moet ik ook minimaal een maat groter momenteel.. Ga vandaag maar wat eerder weg en een paar (goedkope) schoenen kopen die wél passen. En nep-Uggs! Die ook :Y

As, gefeli! *O*
pi_116882575
As1981, wat fijn, gefeliciteerd *O*

Lot veel succes maar ook plezier vandaag!
  maandag 17 september 2012 @ 10:59:53 #260
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116882922
As wat fijn dat alles goed is en een jongen *O*

En hier ook nieuwe schoenen gekocht want idd niets paste meer goed en dus 1mt groter, weet iemand of dit na de zwangerschap weer bijtrekt of dat dit zo blijft? Dat ik niet mijn 60 paar schoenen weg kan gooien straks :') (nooit eerder last van gehad trouwens).
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116883038
As *O*

Logi: mijn voeten zijn een maat kleiner sinds de oudste :+ Tijdens de zwangerschap bleven ze normaal en daarna veerden ze terug :P
Ze kunnen zo blijven, maar meestal trekt het bij :)

Hier nergens last van trouwens met schoenen en voeten.
  maandag 17 september 2012 @ 11:07:44 #262
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_116883162
dat zal toch per tweelinggeboorte verschillen, neem ik aan?
[edit]ik geloof dat ik op een wat oudere post reageerde, sorry. sloom internet via mn telefoon, ik kan niet eens meer vinden waar dat bericht precies stond. never mind! [/edit]

[ Bericht 60% gewijzigd door trui op 17-09-2012 11:19:21 ]
in de haak.
pi_116883177
As een jongen O+

ow en ik wil geen grotere schoenmaat, ik heb nu al 42 ;(
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 17 september 2012 @ 11:17:39 #264
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116883460
Wat fijn dat alles goed is As! En een jochie O+
3!
pi_116883487
As wat fijn dat alles goed is! En een jongen O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116883532
Vrijdag een echo en intake bij de gynaecoloog van de verloskundige praktijk.
En ondanks dat er geen aanleiding voor is (want die zwangerschapskwaaltjes zijn er nog -ONTZETTEND AANWEZIG!!!!) ben ik toch zo bang dat het mis is :')
Dat komt denk ik omdat we nooit hadden verwacht dat het natuurlijk kon en nog steeds niet geloven dat het ook gelukt is.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116883579
Tally dat wordt vast genieten straks als je het hartje ziet kloppen! Spannend hoor, veel plezier!
pi_116883811
fijn dat alles goed was bij de echo as1981

Tally, spannend!
pi_116884003
Woow jullie gaan hard in die paar uurtjes :o
Was al bang dat ik een live bevalling had gemist ofzo :+

Hoe is het met Kwisted en Frups? En de andere LLM''ers?

Vanmorgen na mijn bericht van 6 uur even met hondje wezen wandelen en daarna lekker weer tegen mijn ventje aan gekropen O+ .. Die heeft deze hele week late dienst, dus zal overdag/''s avonds veel alleen zijn. Dan moet je van dit soort momenten genieten cq misbruik maken he :@

Tally ik duim voor een knippertje!! ^O^ .. Dan kan het nog lang duren voordat het vrijdag is. Ik heb mij toen geloof ik met een week of 5 gemeld bij de vk, en moest vervolgens tot bijna 10 weken wachten. Mensenlief wat waren die weken lang! En a.s. woensdag hier alweer 34 weken, maar ook nu heb ik het gevoel dat de tijd voorbij kruipt ... De periode tussen 20-30 weken leek voorbij te vliegen .. Maar nu ... Pfff. Komt goed ^O^ .. Tijd gaat vanzelf voorbij.

As heeft een piem0l in haar buik :s) .. leuk hoor! En fijn uiteraard dat alles er goed uit zag :)

Mijn voeten passen gelukkig nog gewoon in mijn eigen schoenen. Al heb ik wel een voorkeur voor een bepaald paar, omdat die het meest comfortabel zitten en mij het meeste steun lijken te geven.
Ik kan alleen geen enkele jas meer dicht :+ .. Zoek het niet om voor die paar weken nog een nieuwe jas te gaan kopen. Dus tot die tijd, als het echt heel koud is (bijvoorbeeld op zondagmorgen om 8 uur op het flyballveld met de hond :+ ) gewoon lekker een paar dikke truien aan :s) .

Coco lekker boeie dat je op kantoor komt met je sneakers. Belangrijkste is dat jij fatsoenlijk op je benen kan blijven staan!

Mango, hopen dat het kwartje toch wil vallen bij beeb en hij zich dadelijk alsnog om weet te draaien op de een of andere manier. Je zou hem bijna aan willen duwen op zo''n moment zeker :D .. Ik blijf voor je duimen ^O^

Sorbo laatste werkdag las ik? Veel succes vandaag!

Hier gaat officieel a.s. donderdag mijn verlof in tot ergens halverwege januari. En daarna is het alweer bijna lente :Y) :+ .. Kan ik de meest koude dagen mooi binnen overbruggen :+ (heb echt een loeihekel aan de winter).

Ik lees flessenwarmer + sterilisator = geen fijne aankoop. Niet in huis gehaald omdat ik twijfelde. Denk dat jullie me over de streep trekken om ze inderdaad niet aan te schaffen. En mocht ik er behoefte aan hebben, dan zijn die dingen nog snel gekocht. Tot die tijd zijn er tig andere manieren om het op te lossen.

Zo, joggingsbroekdagje hier :Y) ... Eens kijken of ik me tot wat huishoudelijke klusjes kan bewegen. Scheelt dat ik tussen 7 en 11 toch nog weg ben kunnen doezelen. En vanmiddag waarschijnlijk nog even een powernap als vent weg is :Y) .. Dan kan ik er wel weer tegenaan.

Oww en even de herhaling van BZV kijken natuurlijk :o .. Gisteren ook al gemist!
pi_116884251
Bedankt voor alle jompels. Was even omschakelen maar zijn ontzettend blij.
Straks alle oude kleding uitzoeken, kijken wat we willen houden en dan mag ik daarna los met shoppen.

Las dat het ging over schoenen. Zaterdag ook nieuwe gekocht, kwam niet meer in mijn laarzen. Gelukkig geen maat groter, nu maat 42. Na de vorige zwangerschap er wel een grotere maat aan over gehouden.

Duim voor een knippertje voor Tally

Flessenverwarmer en sterilisator vorige keer beide gekocht. De flessenverwarmer vond ik een onding en niet gebruikt. De sterilisator vond ik wel heel fijn.
  maandag 17 september 2012 @ 11:47:41 #271
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_116884312
.

[ Bericht 100% gewijzigd door trui op 17-09-2012 12:09:59 ]
in de haak.
pi_116884462
Voor de flesvoeding hadden we een waterkoker die ingesteld kon worden op temperatuur. Ideaal.
*poef* nu is het weg
pi_116884729
Twink, ik zit nu gewoon met mijn gympies op het werk hoor. Ik doe het dus wel, ik vind het alleen zelf niet zo fijn (gaat gewoon een beetje tegen mijn principes in ofzo :')).

Maar je hebt gelijk. Belangrijkste is dat ik in ieder gevoel schoenen aan heb gekregen en die ook nog een beetje ok zitten.
pi_116884878
Laatste keer bij de verloskundige geweest (op de bevalling na) :D *O*
pi_116885003
Sterilisator vind ik hier wel heel erg fijn, in de magnetron zetten en klaar. Flessenwarmer gebruik ik niet. Fles in een mok heet water werkt prima (alleen afgekolfde melk hier, die trouwens ook gedronken wordt op kamertemperatuur :D )
Uitkoken in een pannetje ben ik te lui voor. Of ik loop weg en vergeet het pannetje :@
Mama van F. (2012) en M. (2016)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')