Ooohh, ik kan niet wachten! Heerlijk Mango, lekker rustigaanquote:Op maandag 17 september 2012 09:14 schreef Mangostine het volgende:
Verlof is echt awesomeik lig weer terug in bed met beschuitjes en een kopje thee
Hoop voor je dat het dan toch nog lukt met draaien! en wat jij zegt zit denk ik wel waarheid inquote:Op maandag 17 september 2012 09:52 schreef Mangostine het volgende:
Allejezus, dan krijg je het aardig voor je kiezen ja![]()
ik hoop stiekem dat met een ks al dat soort kwalen stilletjes aan me voorbij gaan, want ik ben er ook vrij vatbaar voor...![]()
Baby is nog steeds erg beweeglijk, draait uit zichzelf naar 10 over 8 stand en als ik dan op mijn zij ga liggen, tot dwarsligging. En dan weten we allebei niet meer hoe de bocht verder genomen moet worden.![]()
Ik ga af en toe ook op handen en knieën zitten, of met kussens onder mijn bekken. Ben benieuwd, ik hou wel hoop hoor...
Owquote:Op maandag 17 september 2012 10:01 schreef Mangostine het volgende:
Oh maar bij een ks krijg je ook een katheter, dus die vlieger gaat dan niet op.
Nou, inderdaad!! Daar duim ik voor!quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, ik vind sowieso dat je baby nog moet draaien!
Ja! Zo is Sopho's eerste ook ter wereld gekomenquote:Op maandag 17 september 2012 10:04 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!! Daar duim ik voor!
En een natuurlijk stuitbevalling? Kan dat?
Oeh, dat lijkt me heel tofquote:Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef Cathmar het volgende:
Ik blijf na het verlof een maand of 8 thuis. Heb al jarenlang levensloop gespaard en ga alles opnemen. Omdat ik niet inzie hoe ik dat logistiek voor elkaar ga krijgen met vier kids en werk, omdat we niet weten hoe we de opvang willen gaan regelen. En gewoon, omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |