SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Toen ie wat jonger was had ik ook iets dergelijks voor hemquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:36 schreef CafeRoker het volgende:
zoiets, net als minimaal half nederland
[ afbeelding ]
En ik moet eerlijk zijn, het werkt stukken beter dan het geweldige antieke stoeltje dat we eerst voor hem gehosseld hadden
Is eigenlijk mijn standaard woordje altijd, misschien moet ik daar toch maar een keer van afwijken als ik dit zo lees hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:46 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Ohhhh 2 x kanjer al in je 1e 2 posts op Fok......Dan is het goed.
[..]
Ninja edit
Mag ik vragen of je een kort pittig kapsel hebt?quote:Is eigenlijk mijn standaard woordje altijd, misschien moet ik daar toch maar een keer van afwijken als ik dit zo lees haha
Nee ik heb dat niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:57 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
[..]
Mag ik vragen of je een kort pittig kapsel hebt?
Hoe oud is je kind?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef lindaaaa het volgende:
Ik zat eerst ook aan zon soort stoeltje te denken, maar die vond ik niet stevig genoeg.
Mijn zoontje heeft hiermee ook echt zijn plekje in huis. Het is ZIJN stoel
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind een kinderstoeltje voor m'n stroopwafels toch lichtelijke overdreven.²
En dan hou ik niet eens van voetbal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:23 schreef Leandra het volgende:
Dat zou balen zijn, win je de kanjerprijs, is het zo'n stom voetbalstoeltje...
Godver, daar gaat mijn koffie bijnaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:22 schreef amaranta het volgende:
De postcode loterij heeft een kanjer
Dit komt onder andere omdat een deel van jouw bewustzijn zich op de tekst concentreert terwijl een ander deel van jouw bewustzijn reeds in versneld tempo met andere zaken in een andere dimensie en/of tijdzone bezig is.quote:
WTF?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:46 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dit komt onder andere omdat een deel van jouw bewustzijn zich op de tekst concentreert terwijl een ander deel van jouw bewustzijn reeds in versneld tempo met andere zaken in een andere dimensie en/of tijdzone bezig is.
Het zal jou tot nog toe misschien ontgaan zijn maar als jij bijvoorbeeld knopen leest terwijl er kopen staat dan ben jij in gedachten reeds bezig met iets wat binnen een vrij korte tijdspanne van belang zal zijn voor jou.
Er zal bijvoorbeeld een knoop op de grond liggen of er zal onverwacht een knoop aan een kledingstuk ontbreken. Of er zullen knopen in jouw of andermans haar zitten. Of je zal de knoop moeten doorhakken aangaande de aankoop van iets.
Er zijn oneindige relaterende mogelijkheden die zich ontegensprekelijk zullen manifesteren na zo’n ‘multi-lezing’ doch doorgaans schenken we er geen aandacht aan of wijten we ze aan toeval.
Je hoeft hier uiteraard niet echt bij stil te staan. Ik heb dat ook niet bewust gedaan maar op een gegeven moment doen die zaken zich zo veelvuldig en heel duidelijk voor dat je er niet meer naast kan kijken dat er een duidelijk verband is tussen het lezen wat er staat en het lezen wat je denkt wat er staat.
Het leven hangt dus aaneen van die ‘toevalligheden’ die zich op een gegeven moment dermate manifesteren dat je het onmogelijk nog toeval kan noemen.
Wij leven nu eenmaal meerdere levens tegelijk of met andere woorden, ons totale bewustzijn huist nu eenmaal in meerdere dimensies tegelijk die onlosmakend met elkaar verbonden zijn en elkaar dus voortdurend informeren. Wij nemen hier slechts met een deel-bewustzijn waar doch we reizen met dat deelbewustzijn als het ware naar de dimensie waar we alles wat nu nog onverklaarbaar lijkt als heel normaal en evident zullen ervaren. Hoe bewuster we ons van alles worden hoe sneller we met ons bewustzijn door alle ervaringsvelden van het Kosmisch Brein (Akasha-veld) reizen.
Geniet er in ieder geval van want je hebt met een prachtige gave te maken die jou nog veel vreugde zal bezorgen eens je er mee om weet te gaan.
Het is zo ongeveer de nuttigste post van het hele topic...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
WTF?
Jij hebt nergens wat beters te melden dan deze tekst?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:46 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dit komt onder andere omdat een deel van jouw bewustzijn zich op de tekst concentreert terwijl een ander deel van jouw bewustzijn reeds in versneld tempo met andere zaken in een andere dimensie en/of tijdzone bezig is.
Het zal jou tot nog toe misschien ontgaan zijn maar als jij bijvoorbeeld knopen leest terwijl er kopen staat dan ben jij in gedachten reeds bezig met iets wat binnen een vrij korte tijdspanne van belang zal zijn voor jou.
Er zal bijvoorbeeld een knoop op de grond liggen of er zal onverwacht een knoop aan een kledingstuk ontbreken. Of er zullen knopen in jouw of andermans haar zitten. Of je zal de knoop moeten doorhakken aangaande de aankoop van iets.
Er zijn oneindige relaterende mogelijkheden die zich ontegensprekelijk zullen manifesteren na zo’n ‘multi-lezing’ doch doorgaans schenken we er geen aandacht aan of wijten we ze aan toeval.
Je hoeft hier uiteraard niet echt bij stil te staan. Ik heb dat ook niet bewust gedaan maar op een gegeven moment doen die zaken zich zo veelvuldig en heel duidelijk voor dat je er niet meer naast kan kijken dat er een duidelijk verband is tussen het lezen wat er staat en het lezen wat je denkt wat er staat.
Het leven hangt dus aaneen van die ‘toevalligheden’ die zich op een gegeven moment dermate manifesteren dat je het onmogelijk nog toeval kan noemen.
Wij leven nu eenmaal meerdere levens tegelijk of met andere woorden, ons totale bewustzijn huist nu eenmaal in meerdere dimensies tegelijk die onlosmakend met elkaar verbonden zijn en elkaar dus voortdurend informeren. Wij nemen hier slechts met een deel-bewustzijn waar doch we reizen met dat deelbewustzijn als het ware naar de dimensie waar we alles wat nu nog onverklaarbaar lijkt als heel normaal en evident zullen ervaren. Hoe bewuster we ons van alles worden hoe sneller we met ons bewustzijn door alle ervaringsvelden van het Kosmisch Brein (Akasha-veld) reizen.
Geniet er in ieder geval van want je hebt met een prachtige gave te maken die jou nog veel vreugde zal bezorgen eens je er mee om weet te gaan.
En dat ie gewoon een lettertje verkeerd las is geen optie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:46 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
je zegt tegen hem kanjer? Of je praat over hem tegen anderen als 'mijn kanjer'? Nogal een verschil wat mij betreft...quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:03 schreef Troeta het volgende:
Ik noem Mex vaak kanjer, ben ik nou stom?![]()
En hij heeft wel 4 stoelen, maar zit altijd op die van mij
Denk het ook, de foto in dit topic & het speelgoedtopic leiden beide naar webwinkels van hetzelfde bedrijf: [exit]quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:58 schreef Nielsch het volgende:
Is dit eigenlijk geen verkapt spamtopic van TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |