abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:24:51 #1
387682 lindaaaa
Right here, Right now
pi_118456391
Heb laatst dit stoeltje voor mijn zoontje Koen gekocht:

]

Hebben jullie ook eigen plekje voor jullie kanjer?

[ Bericht 34% gewijzigd door BE op 28-10-2012 11:19:35 ]
pi_118456416
Nee want ze zitten toch nooit op of aan de rommel die je speciaal voor ze koopt.
pi_118456424
Kanjer? :X :r
pi_118456467
Kanjer :') we hebben er weer 1.
pi_118456510
Wat schattig, als hij klaar is kan hij voetballen met zijn eigen stoel O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_118456563
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kanjer? :X :r
Dat idd
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:32:19 #7
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_118456605

Als hij eruit wil op het gezicht gaat :W
pi_118456740
zoiets, net als minimaal half nederland :D

En ik moet eerlijk zijn, het werkt stukken beter dan het geweldige antieke stoeltje dat we eerst voor hem gehosseld hadden
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:37:50 #9
387682 lindaaaa
Right here, Right now
pi_118456774
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:36 schreef CafeRoker het volgende:
zoiets, net als minimaal half nederland :D

[ afbeelding ]

En ik moet eerlijk zijn, het werkt stukken beter dan het geweldige antieke stoeltje dat we eerst voor hem gehosseld hadden
Toen ie wat jonger was had ik ook iets dergelijks voor hem
pi_118457074
Ohhhh 2 x kanjer al in je 1e 2 posts op Fok......Dan is het goed.

[edit]]

Ninja edit

[ Bericht 62% gewijzigd door BE op 28-10-2012 11:20:11 ]
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:52:26 #11
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_118457268
Eerst een Ikea stoel en nu een Tripp-Trapp. Voor alle drie.
Zit prima en papa kan ze ook als keukentrapje gebruiken. Sterk spul.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:54:15 #12
387682 lindaaaa
Right here, Right now
pi_118457336
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:46 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Ohhhh 2 x kanjer al in je 1e 2 posts op Fok......Dan is het goed.

[..]

Ninja edit
Is eigenlijk mijn standaard woordje altijd, misschien moet ik daar toch maar een keer van afwijken als ik dit zo lees haha
pi_118457348
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:27 schreef Scorpie het volgende:
Kanjer :') we hebben er weer 1.
Dit dus....
pi_118457387
Ik leg hem soms wel in het kinderzitje, maar ik ben er voorzichtig mee. Heb wel eens meegemaakt dat ik in een moment van onachtzaamheid wegliep en ik dat ding dus met een hels kabaal met me meetrok :')
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_118457444
quote:
Is eigenlijk mijn standaard woordje altijd, misschien moet ik daar toch maar een keer van afwijken als ik dit zo lees haha
Mag ik vragen of je een kort pittig kapsel hebt?
pi_118457553
Laat ze maar praten, daar kan dat manneke toch prinsheerlijk inzitten.
pi_118457602
Ik vind een kinderstoeltje voor m'n stroopwafels toch lichtelijke overdreven.

:{²
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:02:09 #18
387682 lindaaaa
Right here, Right now
pi_118457655
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:57 schreef Svlad_Cjelli het volgende:

[..]

Mag ik vragen of je een kort pittig kapsel hebt?
Nee ik heb dat niet.
pi_118458126
Deze natuurlijk (niet mijn kind)

Alleen het beste is goed genoeg :7
http://www.babygeared.com/chwoch.html
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_118459580
Ze hebben als tafelstoel beide een Stokke TrippTrapp en voor de tv hebben ze

en

En ja. Vooral de laatste twee worden echt gebruikt. Ze hebben allebei hun eigen stoel en dat is echt hun plekje O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:51:17 #21
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_118459628
Ja, die stoeltjes ken ik maar ik vond ze vrij instabiel. De jongste klapte snel achterover en als ze oud genoeg ervoor zijn dan zijn ze te groot.

Bij ons zitten ze gewoon op de bank als ze tv kijken.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:54:34 #22
387682 lindaaaa
Right here, Right now
pi_118459751
Ik zat eerst ook aan zon soort stoeltje te denken, maar die vond ik niet stevig genoeg.
Mijn zoontje heeft hiermee ook echt zijn plekje in huis. Het is ZIJN stoel
pi_118459880
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef lindaaaa het volgende:
Ik zat eerst ook aan zon soort stoeltje te denken, maar die vond ik niet stevig genoeg.
Mijn zoontje heeft hiermee ook echt zijn plekje in huis. Het is ZIJN stoel
Hoe oud is je kind?
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:00:42 #24
387682 lindaaaa
Right here, Right now
pi_118459993
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoe oud is je kind?
Hij wordt in december 4 jaar
pi_118460099
Mijn kanjer heeft er 4. 8-) 2 stoeltjes voor aan het kleine tafeltje van ikea, 1 triptrap voor aan tafel en een zachte groene voor als ie tv mag kijken maar die is amper in gebruik. Hopelijk vind kanjer junior m leuker straks. Mag zij m hebben. ^^
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:20:51 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118460815
Ehm, in het ene huis die Ikea Antilop, en verder zit hij gewoon overal waar hij wil zitten, in het andere huis de Antilop voor buiten aan tafel, een Chicco Polly voor binnen aan tafel en deze:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118463098
Onze stoeltjes staan tegen de salontafel aan, dus achterover klappen gaat wat lastig :+

Ook zijn ze bedoeld om op te zitten of hangen, maar er word niet op geklommen. Heeft de oudste eigenlijk gewoon ooit nooit gedaan.

De jongste is nu 11 maanden (bijna jarig) en heeft zijn stoeltje net 2 weken.

De oudste komt nu ook wel gewoon bij ons op de bank zitten trouwens. Maar zijn stoeltje is hem wel heilig O+
pi_118463230
Hij heeft zo'n grote poef tot z'n beschikking in zijn speelkamer. Die is van een vriendin van mij maar zij heeft er geen plek voor dus mag m'n zoontje em gebruiken. En een eetstoeltje van Ikea heeft ie ;)
I'm not a sinner.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:01:16 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_118471344
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind een kinderstoeltje voor m'n stroopwafels toch lichtelijke overdreven.

:{²
:D :') :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_118488243
Ik las kanker...
pi_118488852
De postcode loterij heeft een kanjer :D
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:23:54 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118488867
Dat zou balen zijn, win je de kanjerprijs, is het zo'n stom voetbalstoeltje...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118489001
Ik vind dat voetbalstoeltje uit de OP ook wel heel erg tokkie.
pi_118489145
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:23 schreef Leandra het volgende:
Dat zou balen zijn, win je de kanjerprijs, is het zo'n stom voetbalstoeltje...
En dan hou ik niet eens van voetbal.
Hebben ze ook andere kanjers? Basketbal of golf of hockey?
pi_118489449
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:22 schreef amaranta het volgende:
De postcode loterij heeft een kanjer :D
Godver, daar gaat mijn koffie bijna _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_118496595
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 07:14 schreef Nielsch het volgende:
Ik las kanker...
Dit komt onder andere omdat een deel van jouw bewustzijn zich op de tekst concentreert terwijl een ander deel van jouw bewustzijn reeds in versneld tempo met andere zaken in een andere dimensie en/of tijdzone bezig is.

Het zal jou tot nog toe misschien ontgaan zijn maar als jij bijvoorbeeld knopen leest terwijl er kopen staat dan ben jij in gedachten reeds bezig met iets wat binnen een vrij korte tijdspanne van belang zal zijn voor jou.

Er zal bijvoorbeeld een knoop op de grond liggen of er zal onverwacht een knoop aan een kledingstuk ontbreken. Of er zullen knopen in jouw of andermans haar zitten. Of je zal de knoop moeten doorhakken aangaande de aankoop van iets.

Er zijn oneindige relaterende mogelijkheden die zich ontegensprekelijk zullen manifesteren na zo’n ‘multi-lezing’ doch doorgaans schenken we er geen aandacht aan of wijten we ze aan toeval.

Je hoeft hier uiteraard niet echt bij stil te staan. Ik heb dat ook niet bewust gedaan maar op een gegeven moment doen die zaken zich zo veelvuldig en heel duidelijk voor dat je er niet meer naast kan kijken dat er een duidelijk verband is tussen het lezen wat er staat en het lezen wat je denkt wat er staat.

Het leven hangt dus aaneen van die ‘toevalligheden’ die zich op een gegeven moment dermate manifesteren dat je het onmogelijk nog toeval kan noemen.

Wij leven nu eenmaal meerdere levens tegelijk of met andere woorden, ons totale bewustzijn huist nu eenmaal in meerdere dimensies tegelijk die onlosmakend met elkaar verbonden zijn en elkaar dus voortdurend informeren. Wij nemen hier slechts met een deel-bewustzijn waar doch we reizen met dat deelbewustzijn als het ware naar de dimensie waar we alles wat nu nog onverklaarbaar lijkt als heel normaal en evident zullen ervaren. Hoe bewuster we ons van alles worden hoe sneller we met ons bewustzijn door alle ervaringsvelden van het Kosmisch Brein (Akasha-veld) reizen.

Geniet er in ieder geval van want je hebt met een prachtige gave te maken die jou nog veel vreugde zal bezorgen eens je er mee om weet te gaan.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_118498239
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:46 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Dit komt onder andere omdat een deel van jouw bewustzijn zich op de tekst concentreert terwijl een ander deel van jouw bewustzijn reeds in versneld tempo met andere zaken in een andere dimensie en/of tijdzone bezig is.

Het zal jou tot nog toe misschien ontgaan zijn maar als jij bijvoorbeeld knopen leest terwijl er kopen staat dan ben jij in gedachten reeds bezig met iets wat binnen een vrij korte tijdspanne van belang zal zijn voor jou.

Er zal bijvoorbeeld een knoop op de grond liggen of er zal onverwacht een knoop aan een kledingstuk ontbreken. Of er zullen knopen in jouw of andermans haar zitten. Of je zal de knoop moeten doorhakken aangaande de aankoop van iets.

Er zijn oneindige relaterende mogelijkheden die zich ontegensprekelijk zullen manifesteren na zo’n ‘multi-lezing’ doch doorgaans schenken we er geen aandacht aan of wijten we ze aan toeval.

Je hoeft hier uiteraard niet echt bij stil te staan. Ik heb dat ook niet bewust gedaan maar op een gegeven moment doen die zaken zich zo veelvuldig en heel duidelijk voor dat je er niet meer naast kan kijken dat er een duidelijk verband is tussen het lezen wat er staat en het lezen wat je denkt wat er staat.

Het leven hangt dus aaneen van die ‘toevalligheden’ die zich op een gegeven moment dermate manifesteren dat je het onmogelijk nog toeval kan noemen.

Wij leven nu eenmaal meerdere levens tegelijk of met andere woorden, ons totale bewustzijn huist nu eenmaal in meerdere dimensies tegelijk die onlosmakend met elkaar verbonden zijn en elkaar dus voortdurend informeren. Wij nemen hier slechts met een deel-bewustzijn waar doch we reizen met dat deelbewustzijn als het ware naar de dimensie waar we alles wat nu nog onverklaarbaar lijkt als heel normaal en evident zullen ervaren. Hoe bewuster we ons van alles worden hoe sneller we met ons bewustzijn door alle ervaringsvelden van het Kosmisch Brein (Akasha-veld) reizen.

Geniet er in ieder geval van want je hebt met een prachtige gave te maken die jou nog veel vreugde zal bezorgen eens je er mee om weet te gaan.
WTF? :D

Jij hebt nergens wat beters te melden dan deze tekst? :')
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:11:56 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118499418
quote:
16s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef Vlindur het volgende:

[..]

WTF? :D

Jij hebt nergens wat beters te melden dan deze tekst? :')
Het is zo ongeveer de nuttigste post van het hele topic...
En nee, dat zegt niets over de post, maar vooral veel over het topic.

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 27-10-2012 16:17:21 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:31:53 #39
37843 lady-wrb
kortaf
pi_118515464
maar waarom wil je dat eigenlijk weten, ts?
pi_118518450
quote:

[..]

_O- :D mijn dag is goed
pi_118524670
quote:

[..]

En dat ie gewoon een lettertje verkeerd las is geen optie?
pi_118524716
Dat lange stuk is de moeite om te lezen??

En kanjer :'). Ik ken zelfs volwassenen die nog zo genoemt worden als koosnaampje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118524738
Ik noem mijn stijve altijd een kanjer.
pi_118524754
:')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118524770
Wacht maar tot je hem ziet...
pi_118524820
Er zijn.van die.dingen die ik echt niet hoef te weten :') :X

En mijn meiden hebben allebei een Ikeastoeltje om mee aan de tafel te zitten als ze eten of kleuren. Verder hangen ze graag op de bank.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_118524938
Is dit eigenlijk geen verkapt spamtopic van TS?
pi_118524962
Ik noem Mex vaak kanjer, ben ik nou stom? :'(

En hij heeft wel 4 stoelen, maar zit altijd op die van mij :'(
  Licht Ontvlambaar zondag 28 oktober 2012 @ 08:41:09 #49
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_118525242
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 08:03 schreef Troeta het volgende:
Ik noem Mex vaak kanjer, ben ik nou stom? :'(

En hij heeft wel 4 stoelen, maar zit altijd op die van mij :'(
je zegt tegen hem kanjer? Of je praat over hem tegen anderen als 'mijn kanjer'? Nogal een verschil wat mij betreft...

Raar woord eigenlijk als je er wat langer naar kijkt :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_118525361
Ik zeg altijd heeeeeey kanjer! En ook wel bij een paar foto's gezet "Mijn kanjer" als hij iets heel bijzonders doet zoals klappen of als zijn haar leuk zit :P
  zondag 28 oktober 2012 @ 09:45:30 #51
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_118526172
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 07:58 schreef Nielsch het volgende:
Is dit eigenlijk geen verkapt spamtopic van TS?
Denk het ook, de foto in dit topic & het speelgoedtopic leiden beide naar webwinkels van hetzelfde bedrijf: [exit]

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 28-10-2012 11:20:44 ]
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_118526273
Dacht ook al, was echt zo'n marketingzin. 'dan heeft je kanjer echt z'n eigen plekje in huis'.
pi_118526331
AlsOf je dat irl ook maar ooit aan iemand zou vragen?! Heb jij een stoel voor je kanjer?
  zondag 28 oktober 2012 @ 11:21:21 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118528296
Tx The Tankgirl, het zag eruit als spam, het rook naar spam, maar ik klikte niet ver genoeg door blijkbaar.

Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')