Ik maak zo een update van de lijst, zou jij die dan in de OP willen aanpassen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Is er al een lijstje van meedoeners?
Ben ik met je eens Fannetje. Al is het maar om de postgeschiedenis door te kunnen spitten naar aanknopingspunten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Fannetje het volgende:
Adnap, ben je een kloon? Eerlijk gezegd vind ik het een beetje jammer als er mensen meedoen zonder enige postgeschiedenis...
Ja en ge hebt een PMquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Fannetje het volgende:
Adnap, ben je een kloon? Eerlijk gezegd vind ik het een beetje jammer als er mensen meedoen zonder enige postgeschiedenis...
ik zit echt een beetje aan m'n tax, er zit erg veel druk op werk-gebied om dingen af te hebben voor de kerst. (en ik ben zo'n slechte planner dat ik nu al weet dat ik dan vaak 's avonds door zal moeten gaan). en dan heb ik nog een lange lijst met te maken cadeautjes voor vrienden/familie ook, plus een kortgeleden afgesproken gezamenlijk project met iemand hier. bovendien heb ik zoveel minder haaktijd sinds ik met de auto ga i.p.v. met de trein, dat ik veel langer doe over projecten. kortom: ik moet er toch echt niet nog iets bij gaan zitten plannen, al is het nog zo leuk. sorry.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Trui doe asjeblieft mee! Plllllease!
Ik snap het hoor, het is niet de bedoeling dat je ervan overwerkt raakt. Het moet wel leuk blijven! Hopelijk doe je volgend jaar wel weer mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:58 schreef trui het volgende:
[..]
ik zit echt een beetje aan m'n tax, er zit erg veel druk op werk-gebied om dingen af te hebben voor de kerst. (en ik ben zo'n slechte planner dat ik nu al weet dat ik dan vaak 's avonds door zal moeten gaan). en dan heb ik nog een lange lijst met te maken cadeautjes voor vrienden/familie ook, plus een kortgeleden afgesproken gezamenlijk project met iemand hier. bovendien heb ik zoveel minder haaktijd sinds ik met de auto ga i.p.v. met de trein, dat ik veel langer doe over projecten. kortom: ik moet er toch echt niet nog iets bij gaan zitten plannen, al is het nog zo leuk. sorry.
en dan heb je natuurlijk ook nog ruim anderhalve maand de tijdquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:47 schreef mrien het volgende:
Even alle twijfelaars overhalen![]()
Gewoon meedoen!
Aanmelden kan tot en met morgen!
als je die lijst hier een stukje boven bedoelt: dat valt toch best nog mee?quote:
Ja hállo, doe es niet! Dat lijstje is al niet zo lang en er is genoeg over jou terug te vinden. Je blijft maar mooi meedoenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:32 schreef Marjolijntje het volgende:
Anders mogen jullie mij wel van het lijstje halen, als teveel onbekenden een probleem is. Zo actief ben ik nou ook niet in OUD.. Geen tijd voor om alles bij te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |