dat was in 2009quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er was een periode dat er zoveel babietjes waren dat het opgesplitst was in het eerste en tweede halfjaar maar dat is al ruim een jaar weer samen gevoegd.
Het is nog lang gesplitst gebleven want Puck zat bij de kleine babies toen het weer samen gevoegd is en Puck is van 2011.quote:
ahquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat kan. Ik had het enkel over wanneer weer samen gevoegd omdat kleinzusje vroeg of het vroeger over meer topics verdeeld was.
Thx voor de info !quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er was een periode dat er zoveel babietjes waren dat het opgesplitst was in het eerste en tweede halfjaar maar dat is al ruim een jaar weer samen gevoegd.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:52 schreef Vicky het volgende:
de verjaardagen van alle kinderen staan in de wiki. er is een tijdje geleden afgesproken dat er geen lijstjes meer zouden komen.
de wikikalender: http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender
en er zijn een heleboel babietjestopics
Topicreeks: Het babytopic (0-1 jaar)
vanaf deel 68
Done.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:01 schreef mrien het volgende:
Lois/Rocka/BE, willen jullie de OP van Secretsanta 2012 - meedoen kan tot en met 15 oktober! misschien aanpassen voor ons met deze post:
Secretsanta 2012 - meedoen kan tot en met 15 oktober!
Thanks!
Lesje geleerd dus. Niet voor een ander denken of zomaar aannemen dat iets zo wel zal zijn..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarbij wij zeiden dat modjes anders vast wel behulpzaam wilde zijn.
Natuurlijk is iedereen verantwoordelijk voor wat hij/zij zelf post. Maar ik vind het in deze situatie wel erg jammer dat er zo standvastig aan vast wordt gehouden, wat mijn inziens eerder niet zo was of werd ervaren als dusdanig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind een post een post, en eenieder is zelf verantwoordelijk.
Autostoeltjes 4quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:42 schreef mikoxx het volgende:
Zou iemand het autostoeltjestopic en kick willen geven voor mij? Dank alvast!
Geld ook voor mij. De afbeeldingen van andere posts kwamen van andere sites. Daarom ging ik er op in, want niet steeds de zelfde site..quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Tx The Tankgirl, het zag eruit als spam, het rook naar spam, maar ik klikte niet ver genoeg door blijkbaar.
Dicht
Voor je kanjer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geld ook voor mij. De afbeeldingen van andere posts kwamen van andere sites. Daarom ging ik er op in, want niet steeds de zelfde site..
Helaas![]()
Al vind ik op zich het idee van een topic voor stoeltjes wel leuk
Goed verpakt wat url's betreft, want het stonk inderdaad behoorlijk naar spam...quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geld ook voor mij. De afbeeldingen van andere posts kwamen van andere sites. Daarom ging ik er op in, want niet steeds de zelfde site..
Helaas![]()
Al vind ik op zich het idee van een topic voor stoeltjes wel leuk
Oh de kids!quote:
Ja, maar ik krijg ook de kriebels als ik mezelf hoor zeggen 'ik kom zus of zo halen voor mijn zoontje'.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het altijd gewoon over mijn zoon. ik heb zo'n hekel aan jeukwoorden
ja oke, maar jij kan in meervoud praten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg ook de kriebels als ik mezelf hoor zeggen 'ik kom zus of zo halen voor mijn zoontje'.
Ik weet niet wat dat is, maar ik krijg er een tokkie-gevoel bij.![]()
![]()
Ja, I know... Ik ben weird.
Ik heb het daarom of over 'mijn oudste' of 'mijn jongste' of over 'de mannen'. Maar dat zullen anderen vast weer heel fout vinden.![]()
Hubbyquote:
ookquote:
Oh verrek, daar ga jij nu natuurlijk overquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Zullen we de slowchat weer in het daarvoor bestemde topic doen?
[OUD SC] Gewoon, omdat het kan!
uhhu.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oh verrek, daar ga jij nu natuurlijk over
Oja dat moesten we nog steeds eens uitzoeken, het enige topic in OUD wat niet automatisch opteltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:56 schreef Elmo76 het volgende:
Hm, ergens gaat er iets niet goed. Ik heb net een nieuw V&A topic geopend, maar dit is al de 3de met nummer 106!
Kan een modje dat aanpassen?!
Thanks!
we? Jij was met sabbatical toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef Lois het volgende:
[..]
Oja dat moesten we nog steeds eens uitzoeken, het enige topic in OUD wat niet automatisch optelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |