SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-09-2012 22:51:12 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mwoa...soms heb je een slechte dag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
snap wat je bedoel, maar dat is natuurlijk wel wat anders dan 500meter wandelen
Feit is dat het allemaal moeilijk te omkaderen isF means you're fucked![]()
Die 4 stappen reken ik niet onder wandelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens...genoeg ervaren lopers die bijvoorbeeld bij de drankposten even wandelen om het drinken goed binnen te krijgen![]()
Onder wandelen reken ik 'gaan wandelen omdat je het conditioneel niet aankunt verder te gaan'.
Ja doei.![]()
@RD, Wil je de OP aanpassen? De loopjes die geweest zijn mogen eruit
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vind dat ook daar weer nuances in te maken zijn. Zoals in alle stellingen over uitlopen, hardlopen, snelheden en afstandenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die 4 stappen reken ik niet onder wandelen![]()
Onder wandelen reken ik 'gaan wandelen omdat je het conditioneel niet aankunt verder te gaan'.
F means you're fucked![]()
Ik spreek hier, net als in de post over snelheid in antwoord op uniek, puur voor mezelf hè? Ik zou het niet laten 'tellen' als ik zou moeten wandelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind dat ook daar weer nuances in te maken zijn. Zoals in alle stellingen over uitlopen, hardlopen, snelheden en afstandenJa doei.![]()
OK, dat is dan jouw doelquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik spreek hier, net als in de post over snelheid in antwoord op uniek puur voor mezelf hè? Ik zou het niet laten 'tellen' als ik zou moeten wandelen.
yes M'amquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Guppyfriend het volgende:
@RD, Wil je de OP aanpassen? De loopjes die geweest zijn mogen eruit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik stelde ook nergens anders doelen voor iemand anders. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel de mensen die vinden dat ik niet 'hardloop' omdat ik net boven de 10km/uur zit. Wie ben ik om te zeggen dat 9km/uur niet prima is?quote:Ja doei.![]()
Ik zit ook boven de 10km per uur
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Even uit nieuwsgierigheid.. veel mensen wandelen ook een stukje bij de marathon. Puur om even te herstellen, zeg, 200 meter. Telt dat dan ook niet volgens jullie?![]()
Over hele marathon afstanden doe ik geen uitspraken voor mezelf, want die ambities heb ik voorlopig nog helemaal niet. Laat staan dat ik daar voor anderen iets 'van vind'.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef GotC het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid.. veel mensen wandelen ook een stukje bij de marathon. Puur om even te herstellen, zeg, 200 meter. Telt dat dan ook niet volgens jullie?Ja doei.![]()
Ik heb een vriend die ook aan het hardlopen is, hij doet alleen 1:50 over 9 kilometer en begint dan tegen mij te zeiken dat ik me niet zo moet uitsloven met mijn schema
The remedy is the experience.![]()
Das toch alleen maar goed? Hoeveel harder je loopt dan 10 km per uur hoe beter.quote:.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Dus als ik de laatste 2 km had gewandeld dan heb ik gewoon de HM gedaan? was het gemidddeld ook nog zo ongeveer 10/uur.
Vond het best een leuke prestatie toen
Maar ik denk dat ik het dan nog niet als een HM had beschouwt. Het is inderdaad voor jezelf wanneer je het zo ervaart
[ Bericht 26% gewijzigd door uniekhoorn op 04-09-2012 23:02:32 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Dat vind ik wat anders dan de Bea's , Jennie's en Fleur's die de 5km gaan lopen en na 2km al wandelen.![]()
Hier weet ik voor mezelf geen goed antwoord op te geven. Als ik hier in de buurt 15 km. hardloop dan kom ik onherroepelijk een seconde of 20 ergens stil te staan (brug, stoplicht, verkeer etc). Toch vind ik dan van mezelf dat ik 15 km. heb hardgelopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef GotC het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid.. veel mensen wandelen ook een stukje bij de marathon. Puur om even te herstellen, zeg, 200 meter. Telt dat dan ook niet volgens jullie?The remedy is the experience.![]()
O? Sarcasme, hoop ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Detroit het volgende:
[..]
Das toch alleen maar goed? Hoeveel harder je loopt dan 10 km per uur hoe beter..
Ja doei.![]()
Dat sowieso wel. Niet per se voor henzelf, maar vanwege het oponthoud dat ze tijdens een evenement veroorzakenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dat vind ik wat anders dan de Bea's , Jennie's en Fleur's die de 5km gaan lopen en na 2km al wandelen.
Ja doei.![]()
Sarcasme? Ik zou niet durven!quote:
Zat mensen die dromen van 10 km per uur lopen, zeker in het begin..
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Ik hou er niet van om iemand af te zeilen mbt hardlopen, maar 1:50 over 9 km is het wandeltempo van een doorsnee basisscholier.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Klonterpot het volgende:
Ik heb een vriend die ook aan het hardlopen is, hij doet alleen 1:50 over 9 kilometer en begint dan tegen mij te zeiken dat ik me niet zo moet uitsloven met mijn schema![]()
Vandaar dequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om iemand af te zeilen mbt hardlopen, maar 1:50 over 9 km is het wandeltempo van een doorsnee basisscholier., een beetje om de stelling die net werd behandeld in een ander licht te zetten. Iedereen mag lekker op zijn eigen tempo lopen, voorop staat dat iedereen goed bezig is maarr.. als je met 6 km. per uur een halve marathon gaat doen, dan betwijfel ik of dat nog hardlopen te noemen valt
ps. daarnaast ga ik voor de 1:30 op de 10EM Dam tot DamThe remedy is the experience.![]()
Heb jij wel eens gezien hoe hard een kind looptquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om iemand af te zeilen mbt hardlopen, maar 1:50 over 9 km is het wandeltempo van een doorsnee basisscholier.![]()
![]()
Die sjezen erover, ik geef leiding bij de waterscouting aan een groep 11 tot 15 jarig maar die jonge jochies houd ik niet bijquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gezien hoe hard een kind loopt
Soms zie ik mensen hardlopen waarvan ik denk... Je bent nu gewoon aan het wandelen maar met veel meer energieverspilling door dat geforceerde bewegen. Daarna denk ik... Als zij zich er maar goed bij voelen, waarna ik doorga met mijn ding doen. Soms is het fijn om even lekker te oordelen, maar je schiet er weinig mee op![]()
![]()
Inderdaad, ik loop ook wel eens iemand trots voorbij maar een kwartier later wordt ik meedogenloos ingehaald door iemand die met 14 km/h voorbij komt bulderen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef AlexN het volgende:
Soms zie ik mensen hardlopen waarvan ik denk... Je bent nu gewoon aan het wandelen maar met veel meer energieverspilling door dat geforceerde bewegen. Daarna denk ik... Als zij zich er maar goed bij voelen, waarna ik doorga met mijn ding doen. Soms is het fijn om even lekker te oordelen, maar je schiet er weinig mee op
Zodra iedereen ervan geniet, gezond bezig is en zich er goed bij voelt is alles best!The remedy is the experience.![]()
Ik ken hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Die sjezen erover, ik geef leiding bij de waterscouting aan een groep 11 tot 15 jarig maar die jonge jochies houd ik niet bij![]()
![]()
Hollandsche leeuwen werkte altijd goed
![]()
![]()
@Detroit Krachttrainen doe ik al 2 jaar. Denk dat m'n kuiten ook te sterk zijn en daardoor de spieren voor teveel belasten. Mijn buik spieren zijn ook we in orde (wel heel warm ingepakt), echter heb ik dan wel weer anterior pelvic tilt. Dus het is echt uitvogelen wat het is.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
inderdaad.... als je bijv. naar het tempo van de ultra's bekijk dan staat dat niet in tegenstelling tot de "wedstrijdlopers" die bijv. HM's lopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Inderdaad, ik loop ook wel eens iemand trots voorbij maar een kwartier later wordt ik meedogenloos ingehaald door iemand die met 14 km/h voorbij komt bulderen.
Zodra iedereen ervan geniet, gezond bezig is en zich er goed bij voelt is alles best!
Of trail running waar het ook meer om de afstand/de loop zelf dan om de snelheid'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb je mijn plan nog gelezen om in 2014 deze te gaan doen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.... als je bijv. naar het tempo van de ultra's bekijk dan staat dat niet in tegenstelling tot de "wedstrijdlopers" die bijv. HM's lopen.
Of trail running waar het ook meer om de afstand/de loop zelf dan om de snelheid
http://www.scotlandcoasttocoast.com/
Ja doei.![]()
Ah, ik wist niet dat je al frequent aan het krachttrainen was. Dan zou het inderdaad wel kunnen ja, dat je de spieren sowieso al dusdanig belast heb op een bepaald moment dat het met lopen misschien net iets teveel is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef Daywalk3r het volgende:
@Detroit Krachttrainen doe ik al 2 jaar. Denk dat m'n kuiten ook te sterk zijn en daardoor de spieren voor teveel belasten. Mijn buik spieren zijn ook we in orde (wel heel warm ingepakt), echter heb ik dan wel weer anterior pelvic tilt. Dus het is echt uitvogelen wat het is.
Wel een flinke zoektocht: uitvinden waar het dan precies aan ligt..
Maar MoBlo. Er staat 'snelheidswerk' in je schema toch? En als je omrekent, dan kom je op een tempo van iets van 5.50min/km. die 9.00 min/km is echt een foutje. Of staat er geen snelheidswerk boven, bij jou?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
het de link eerder voorbij zien komen maar er overeen gelezen maar ziet er echt fantastisch uit.... lekker banjerenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je mijn plan nog gelezen om in 2014 deze te gaan doen?
zie wat dat betreft ook een beetje tegen de marathon op...ben geen echte road runner... de trail is veel meer mij ding..doe liever een trail/off road HM dan een 10EM road race'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, dat staat er wel, maar er staat verder niets gedetailleerd over de 'gewone' snelheid. Die moet ik dan maar gokken? Of wat? 5.50min/km is ook niet echt versnellen voor mij, da's m'n normale tempoquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:23 schreef mosselmossel het volgende:
Maar MoBlo. Er staat 'snelheidswerk' in je schema toch? En als je omrekent, dan kom je op een tempo van iets van 5.50min/km. die 9.00 min/km is echt een foutje. Of staat er geen snelheidswerk boven, bij jou?2 keer 1600 = 3.2km, 2 dribbelpauzes van 800 meter erna (als het versnellen is) en dán?quote:Afst: 8 km, inc.
Warm; 2x 1600 in 9:19 min/km
w / 800 dribbelpauzes; uitlopen
Ja doei.![]()
Ja, mooi hè?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het de link eerder voorbij zien komen maar er overeen gelezen maar ziet er echt fantastisch uit.... lekker banjeren
zie wat dat betreft ook een beetje tegen de marathon op...ben geen echte road runner... de trail is veel meer mij ding..doe liever een trail/off road HM dan een 10EM road raceIk hoop echt dat ik in 2014 fit genoeg zal zijn. Ga er in ieder geval m'n best voor doen!
Ja doei.![]()
Was gewoon uit nieuwsgierigheid een stelling hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Over hele marathon afstanden doe ik geen uitspraken voor mezelf, want die ambities heb ik voorlopig nog helemaal niet. Laat staan dat ik daar voor anderen iets 'van vind'.![]()
![]()
WIST NIET DAT JE BOOS WERD!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Was gewoon uit nieuwsgierigheid een stelling hoor
Ja doei.![]()
Ja zo kwam t overquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
WIST NIET DAT JE BOOS WERD!![]()
![]()
Daar zit dus een foutje in. het moet zijnquote:Afst: 8 km, inc.
Warm; 2x 1600 in 9:19 min/km
w / 800 dribbelpauzes; uitlopen
2 x1600 meter in 9.19 minuten. Dat komt neer (als je berekent) op 5.49 min/km.
2 x 800 meter dribbelen. Lekker rustig, bijkomen van je snelle meters.
Hou je 3,2km over voor warm up en cool down. En die afstand wordt in het schema vaak aangehouden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
voor mij wel, vergeet niet dat een marathon het dubbele is van een HM.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef GotC het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid.. veel mensen wandelen ook een stukje bij de marathon. Puur om even te herstellen, zeg, 200 meter. Telt dat dan ook niet volgens jullie?
ik merk zelf dat bij een LDL van zo'n 30km mijn benen weer "fris" zijn als ik even stop, al is het maar voor een halve minuut, voor een sanitaire stop..... wandel nooit maar ga er vanuit dat dat het zelfde effect heeft.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh maar ik vind dat wandelen bij 5 of 10 km wedstrijden niet nodig is. Dit omdat ik weet dat die afstanden haalbaar zijn. HM? Geen idee. Marathon? Geen idee. Maar er hangt zoveel vanaf imo, vorm vd dag, weersomstandigheden, type evenement..![]()
bij trail running is het heel normaal dat je loopt, vaak ga je in een stevig wandeltempo sneller de heuvel op dan rennend...eenmaal boven weer het gas er opquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
OK, 3.2 uitlopen dus op 6.00 voor mijquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Daar zit dus een foutje in. het moet zijn
2 x1600 meter in 9.19 minuten. Dat komt neer (als je berekent) op 5.49 min/km.
2 x 800 meter dribbelen. Lekker rustig, bijkomen van je snelle meters.
Hou je 3,2km over voor warm up en cool down. En die afstand wordt in het schema vaak aangehouden.
meteen even de andere dingen aangepast in 't schema. Morgenochtend maar even uitprinten!Thanks
Ja doei.![]()
Graag gedaan hoor. Ik had er zelf ook al naar zitten kijken. Vond die tijden zo langzaam voor snelheidswerk. En ja, ik snap dat je dan je normale tempo als tempoloop ziet. Maar stel je wel voor dat je traint voor een halve marathon en die loop je nu eenmaal niet zo snel als een 5km. Ik zit daar ook mee hoor. Maar hee, vanaf januari gaan wij lekker trainen om die 21km sneller af te raffelen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OK, 3.2 uitlopen dus op 6.00 voor mij
meteen even de andere dingen aangepast in 't schema. Morgenochtend maar even uitprinten!Thanks
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als ik 'm op 10km/uur kan blijven lopen voor de rest van m'n leven na december vind ik dat ook mooi hoor!
Ja doei.![]()
Wedden dat als jij hem een paar keer op precies 10km/u hebt gelopen (2.06), je toch stiekem gaat kijken of die 1.59.59 uur haalbaar is?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik 'm op 10km/uur kan blijven lopen voor de rest van m'n leven na december vind ik dat ook mooi hoor!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik denk dat MoBlo meer een verbetering van bijv. 20 minuten bedoelt.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wedden dat als jij hem een paar keer op precies 10km/u hebt gelopen (2.06), je toch stiekem gaat kijken of die 1.59.59 uur haalbaar is?
Kan het me voorstellen, ik weet zelf ook wat ik aankan en ben blij met bijv. mijn tijd op de HM, daar kan nog een minuut of 5 vanaf maar ik weet dat een tijd van bijv. 1.30 onrealistisch voor me is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat MoBlo meer een verbetering van bijv. 20 minuten bedoelt.
Kan het me voorstellen, ik weet zelf ook wat ik aankan en ben blij met bijv. mijn tijd op de HM, daar kan nog een minuut of 5 vanaf maar ik weet dat een tijd van bijv. 1.30 onrealistisch voor me is
Ik loop nu miraculeus sneller de laatste tijd, op 5.46min/km, terwijl ik meestal rond de 6.00 zat. Daar heb ik eigenlijk niets wezenlijks voor gedaan, en da's mooi meegenomen, maar geen doel dus, die verbetering van snelheid. Werk meer aan behoud dan om verbetering. Ik ben geen natuurtalent en heb een belabberde techniek, maar ik vind het leuk en wil zeker proberen over te gaan op trailrunning als we volgend jaar naar een geschikter omgeving verhuizen, al zou het hier ook wel af en toe kunnen als ik er eerst even voor in de auto stap. Omgeving en genieten + conditie >>>>>> snelheid (zolang die niet achteruit gaat).Ja doei.![]()
Da's het halve werk. Weten waar je mogelijkheden en onmogelijkheden liggen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat MoBlo meer een verbetering van bijv. 20 minuten bedoelt.
Kan het me voorstellen, ik weet zelf ook wat ik aankan en ben blij met bijv. mijn tijd op de HM, daar kan nog een minuut of 5 vanaf maar ik weet dat een tijd van bijv. 1.30 onrealistisch voor me isZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
idemquote:Op woensdag 5 september 2012 00:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben geen natuurtalent en heb een belabberde techniek, maar ik vind het leuk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En m'n nieuwe schoenenze zijn zó awesome! Denk dat het stiekem niet zo miraculeus is dat ik ineens sneller loop!
![]()
Ja doei.![]()
Potver! Ik kan misschien zondag wel een hele hoop Fokkers komen aanmoedigen bij Bridge to Bridge. Dat besef ik me nu pas. Ik ben namelijk dat weekend in Enschede en dat is dus in de buurt!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat zou gaaf zijn!!quote:Op woensdag 5 september 2012 00:43 schreef mosselmossel het volgende:
Potver! Ik kan misschien zondag wel een hele hoop Fokkers komen aanmoedigen bij Bridge to Bridge. Dat besef ik me nu pas. Ik ben namelijk dat weekend in Enschede en dat is dus in de buurt!![]()
Maare... In de buurt? Is bijna 100 km rijden hè?
En om nog even terug te komen op een post die ik net las, weet niet meer van wie, waarin gesteld werd dat je bij een HM, als je zo'n 8 maanden loopt, de 6:18 min/km of sneller wel zou moeten halen... Waarom?
Sowieso denk ik dat van 0 naar HM in 8 maanden héél snel is, voor velen té snel. Als er normaal gesproken uitgegaan wordt van 3 maanden voor de eerste 5km, dan plak je daar imo geen 16 km aan vast in 5 maanden.
Voor sommigen zal het best op verantwoorde wijze haalbaar zijn, maar dat zijn er niet veel denk ik.
Daarnaast: hoezo dat tempo? 6:18/km op een lange duurloop is voor veel relatieve beginners helemaal niet haalbaar. Ik hoop ooit (weer) zo snel te lopen, maar op dit moment zou dat voor mij echt niet haalbaar zijn. Ik merk juist (tot mijn grote frustratie) dat ik de laatste tijd weer langzamer word
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
iets minder fart in de fartlek?quote:Op woensdag 5 september 2012 06:08 schreef GotC het volgende:
Hmm..fartlek vanavond. Ff denken wat wijsheid is ivm zondag.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Possible, maar trainers pushen je graag tot je max tijdens fartlek. En op het strandquote:Op woensdag 5 september 2012 06:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
iets minder fart in de fartlek?![]()
![]()
je hebt nog wel 3 dagen rust voor de BtB dus wat dat betreft moet het wel kunnenquote:Op woensdag 5 september 2012 06:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Possible, maar trainers pushen je graag tot je max tijdens fartlek. En op het strand'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit schreeuwt om een bepaalde afbeelding.quote:Op woensdag 5 september 2012 06:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
iets minder fart in de fartlek?![]()
Alweer?quote:Op woensdag 5 september 2012 07:18 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om een bepaalde afbeelding.
Even een tip van de dag: het lijkt er op dat je telefoon in het regen op het gras laten liggen een vrij negatief effect heeft op de nauwkeurigheid van je gps.
Dus ik kan voorlopig niet echt goed bijhouden hoe ik loop![]()
![]()
Oh ja! Dan zeg ik het niet goed, want ik doe langer dan een uur over de 10kmquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Detroit het volgende:
[..]
Das toch alleen maar goed? Hoeveel harder je loopt dan 10 km per uur hoe beter..
Heel herkenbaar was bij de nurnburglauf ook zo. Scheelde in snelheid bijna niks maar hartslag en intensiteit een hele bergquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij trail running is het heel normaal dat je loopt, vaak ga je in een stevig wandeltempo sneller de heuvel op dan rennend...eenmaal boven weer het gas er op![]()
.
[ Bericht 5% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 05-09-2012 07:36:29 ]![]()
Dat tempo liep ik ook een tijdje geleden. Omdat dat tempo voor mij het juiste tempo was op dat moment. Als ik harder zou gaan zou ik mij kapot lopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 03:48 schreef Yuki het volgende:
Daarnaast: hoezo dat tempo? 6:18/km op een lange duurloop is voor veel relatieve beginners helemaal niet haalbaar. Ik hoop ooit (weer) zo snel te lopen, maar op dit moment zou dat voor mij echt niet haalbaar zijn. Ik merk juist (tot mijn grote frustratie) dat ik de laatste tijd weer langzamer word
Is het niet zo dat je tegenwoordig meer trainingstijden loopt en vroeger meer elke keer wedstrijdtempo. Kan je de snelheden niet makkelijker volhouden?![]()
Dat laatstequote:Op woensdag 5 september 2012 07:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat tempo liep ik ook een tijdje geleden. Omdat dat tempo voor mij het juiste tempo was op dat moment. Als ik harder zou gaan zou ik mij kapot lopen.
Is het niet zo dat je tegenwoordig meer trainingstijden loopt en vroeger meer elke keer wedstrijdtempo. Kan je de snelheden niet makkelijker volhouden?Tijdens trainingen zit ik nooit op wedstrijdtempo (tijdens LDL rond de 7:15 min/km
), behalve tijdens interval. En tijdens wedstrijden ben ik steeds sneller aan het worden
.
![]()
lol... aanstaande zondag staat de 10EM op het programma, en ik ging net voor de zekerheid eens kijken hoe vaak ik die afstand eigenlijk al heb gelopen.
Ik heb slechts 2 keer 16+ km gelopen
Och, als je zonder problemen een 10k loopt, dan moet 10em ook wel lukken.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:37 schreef YUR het volgende:
lol... aanstaande zondag staat de 10EM op het programma, en ik ging net voor de zekerheid eens kijken hoe vaak ik die afstand eigenlijk al heb gelopen.
Ik heb slechts 2 keer 16+ km gelopen![]()
Oh, maar daar ben ik ook niet bang voor hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 07:43 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Och, als je zonder problemen een 10k loopt, dan moet 10em ook wel lukken.
Ik ga hem denk ik niet helemaal voluit lopen, want ik ben bang dat ik mezelf helemaal over de kop loop in aanloop naar de HMF means you're fucked![]()
Ja, maar of ik nu om 16 uur rechtstreeks naar huis rij (ook via Arnhem) of al om 12 uur naar Arnhem rij, daar met jullie een biertje drink, hup Yuki, Yur, Gotc, Guppy, winterstorm en Swets roep en dan om 17 of 18 uur naar huis rij. Dat maakt in principe niet veel uit.quote:Op woensdag 5 september 2012 03:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn!!![]()
Maare... In de buurt? Is bijna 100 km rijden hè?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die posts gaan net zo snel hier als dat jullie lopen.
Ik heb nog een fraaie wandelsnelheid (8 min/km)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hoeveel drinken jullie tijdens of na het sporten?
Ik heb nu weer knallende koppijn. Ik heb gisteren getraind (1,5 uur op de club).
Tijdens en vlak na de training heb ik een halve liter water op. En later op de avond een halve liter sportdrank/ water. Desondanks ben ik vanochtend weer opgestaan met pijn.![]()
Wow, dat is gaaf! Echt waanzinnig. Hoeveel kilometer is dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je mijn plan nog gelezen om in 2014 deze te gaan doen?
edit: laat maar, zie het al105 mijl.
![]()
Hoe moet ik dit lezen?
Duurloop Tempo 1
1 x 15
1 x 20
Moet ik dan eerst 15 min op tempo1 even wandelen en dan 20min op tempo1?
Ik moet leren lezen!![]()
Duurlooptraining.
Tempo 1 (75% - 80%): Rustig.
Tempo 2 (85% - 90%): Gemiddeld.
Tempo 3 (93% - 95%): Vlot.
Neem tussen de series een wandelpauze van 1 tot 3 minuten.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dat vind ik wat anders dan de Bea's , Jennie's en Fleur's die de 5km gaan lopen en na 2km al wandelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe ongeveer 5 kilometer rennen/wandelen in een half uur. ik ren SUPER langzaam, maar als ik sneller ga krijg ik steken in mijn zijConditie is echt beroerd maar ik ga tenminste hardlopen ipv thuis op de bank zitten chips eten
![]()
Jeetje Yur, zelfs IK heb vaker 16+ gelopen...quote:Op woensdag 5 september 2012 07:37 schreef YUR het volgende:
Ik heb slechts 2 keer 16+ km gelopen
-edit- hoewel, nee dat is helemaal niet waar![]()
![]()
Toch raar.
Als ik bij http://www.runinfo.nl een persoonlijke BEGINNERS schema maak om te trainen voor de HM.
Dan zou ik die over 12 weken moeten kunnen lopen![]()
Dat vind ik een vrij snelle opbouw. Of zie ik dat fout?
Het enige wat ze verwachte is dit:
Dit schema voor de halve marathon voor beginners gaat er vanuit dat je zonder problemen minstens een uur kunt hardlopen.![]()
Das 3 maanden. En als je NU al een uur kan lopen dan loop je toch al snel 10 tot 12 KM. Dus je hebt 3 maanden om je afstand te verdubbelen.
Das toch niet zo gek?![]()
Neuh, ik vind dat wel redelijk... van 1 uur naar 2 uur in twaalf wekenquote:Op woensdag 5 september 2012 09:15 schreef streamnl het volgende:
Toch raar.
Als ik bij http://www.runinfo.nl een persoonlijke BEGINNERS schema maak om te trainen voor de HM.
Dan zou ik die over 12 weken moeten kunnen lopen![]()
Dat vind ik een vrij snelle opbouw. Of zie ik dat fout?
Het enige wat ze verwachte is dit:
Dit schema voor de halve marathon voor beginners gaat er vanuit dat je zonder problemen minstens een uur kunt hardlopen.F means you're fucked![]()
Hmmm, ik zit te twijfelen om die te gaan volgen.
(ik zit namelijk ook erg te twijfelen om bij mijn loopgroep weg te gaan)
bedankt![]()
Waarom wil je weg?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef streamnl het volgende:
Hmmm, ik zit te twijfelen om die te gaan volgen.
(ik zit namelijk ook erg te twijfelen om bij mijn loopgroep weg te gaan)
bedanktF means you're fucked![]()
nee oke, maar ik ren ook nog echt zeker geen 2 kilometer aan een stukquote:Op woensdag 5 september 2012 08:53 schreef YUR het volgende:
Euh? 5km in een half uur is helemaal niet super langzaam imo![]()
![]()
En als je dan toch 5km in een half uur haalt.....ren je eigenlijk best wel heel hardquote:Op woensdag 5 september 2012 09:22 schreef electronique het volgende:
[..]
nee oke, maar ik ren ook nog echt zeker geen 2 kilometer aan een stukF means you're fucked![]()
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 5 september 2012 09:24 schreef YUR het volgende:
[..]
En als je dan toch 5km in een half uur haalt.....ren je eigenlijk best wel heel hard![]()
Als je 5km in een half uur rent/loopt, maar geen 2km aaneengesloten hardloopt dan loop je denk ik tijdens het rennen een brokje te hard... gewoon wat minder hard lopen (vreemd advies voor een hardloopgroep), maar wat langer (minder) hard lopen.
... ik zie dat mijn posts er voor mijn eerste bak koffie niet veel duidelijker op worden... excuus.![]()
Vanochtend hardloopsessie #2.
Toen ik wandelend vertrok van huis was het net alsof er iets op mijn benen zat - als een soort van klem voelde het aan.
Maar toen ik verderop begon met snelheid maken verdween dat gevoel bijna direct.
Is dat een normaal beeld bij beginners?How can I make this topic about me?![]()
Ik vermoed dat het gewoon een kwestie is van koude spieren die nog niet genoeg doorbloed zijn.. na even wandelen en beginnen met hardlopen begint de doorbloeding lekker op gang te komen en worden de spieren wat soepeler. Heeft denk ik niet zo zeer met alleen beginners te maken.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:35 schreef AlexN het volgende:
... ik zie dat mijn posts er voor mijn eerste bak koffie niet veel duidelijker op worden... excuus.![]()
![]()
Als het goed is komt vandaag mijn bestelling binnen van wat kleding. Dan maandag nog ff shoppen bij de lidl en dan kom ik de herfst / winter wel door![]()
![]()
Drukken op replay...quote:Op woensdag 5 september 2012 10:03 schreef Shravani het volgende:
Wat een heerlijk weer was het buiten net.
Vond het jammer dat m'n lesje zo snel afgelopen was
How can I make this topic about me?![]()
Dat herken ik ook. En zie dat ook terug in de grafiekjes, eerste paar minuten langzamer en dan als ik op warmte ben loopt het goed.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanochtend hardloopsessie #2.
Toen ik wandelend vertrok van huis was het net alsof er iets op mijn benen zat - als een soort van klem voelde het aan.
Maar toen ik verderop begon met snelheid maken verdween dat gevoel bijna direct.
Is dat een normaal beeld bij beginners?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ook. Ben een dieselquote:Op woensdag 5 september 2012 10:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat herken ik ook. En zie dat ook terug in de grafiekjes, eerste paar minuten langzamer en dan als ik op warmte ben loopt het goed.
Sorry, was even rennen om erachter te komen wat mijn max hartslag is.quote:SPOILER: redenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Sorry, was even rennen om erachter te komen wat mijn max hartslag is.je kan toch ook een stapje terug doen door met een andere groep mee te doen.SPOILER: redenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een andere trainer heeft ook andere inzichten.![]()
Dat moet toch vanuit de trainers komen. Daarom zijn het trainers...quote:Op woensdag 5 september 2012 10:32 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
je kan toch ook een stapje terug doen door met een andere groep mee te doen.
Een andere trainer heeft ook andere inzichten.
Als ze zulke dingen niet weten, tja... Dan is het vetrrouwen weg
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Precies dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat moet toch vanuit de trainers komen. Daarom zijn het trainers...
Als ze zulke dingen niet weten, tja... Dan is het vetrrouwen weg
Ach ja, ik wil eerst met een aantal trainers gaan praten voordat ik definiet een besluit neem.
Want als niemand iets tegen hun zegt dan kunnen hunzelf er ook nooit van leren.![]()
Kunnen jullie deze workout zien? Ja dus
http://connect.garmin.com/activity/219056003
De bedoeling was om ongeveer 5 km te lopen en dan langzaam versnellen zodat ik met een flinke sprint eindig. Dan hoopte ik mijn max hartslag te kunnen meten zodat ik ook voortaan eventueel in Zones kan lopen.
Op het laatst tikte in 190 aan. Wat ik wel grappig vind, is als ik deze formule gebruik:
Mannen: 214 - (0.8 * leeftijd) dan kom ik op 189.2.
Dat klopt vrij aardig. Had ik niet verwacht.
Hij is wel nauwkeuriger dan mijn gsm!! zelf dat ik even stilstond om een steentje onder mijn schoen uit te halen zie je erg goed
[ Bericht 10% gewijzigd door streamnl op 05-09-2012 12:00:38 ]![]()
Max hartslag kan je het beste testen door in volle sprint een flinke berg op te rennenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef streamnl het volgende:
Kunnen jullie deze workout zien?
De bedoeling was om ongeveer 5 km te lopen en dan langzaam versnellen zodat ik met een flinke sprint eindig. Dan hoopte ik mijn max hartslag te kunnen meten zodat ik ook voortaan eventueel in Zones kan lopen.
Op het laatst tikte in 190 aan. Wat ik wel grappig vind, is als ik deze formule gebruik:
Hij is wel nauwkeuriger dan mijn gsm!! zelf dat ik even stilstond om een steentje onder mijn schoen uit te halen zie je erg goed
Anders zou mijn max hartslag volgens jouw methode 202 bpm moeten zijn..maar ik kan dan nog praten![]()
![]()
Tja een berg heb ik niet in de buurtquote:Op woensdag 5 september 2012 11:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Max hartslag kan je het beste testen door in volle sprint een flinke berg op te rennen
Anders zou mijn max hartslag volgens jouw methode 202 bpm moeten zijn..maar ik kan dan nog praten
maar jij moet deze gebruiken:
Vrouwen: 209 - (0.7 * leeftijd)SPOILER: bronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:02 schreef streamnl het volgende:
[..]
Tja een berg heb ik niet in de buurt
maar jij moet deze gebruiken:
Vrouwen: 209 - (0.7 * leeftijd)Dan zou ik op 192 moeten uitkomenSPOILER: bronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach, het was laat toen je het zei, en nu is het vroeg als je het zegt, dus het is je vergeven.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja! Dan zeg ik het niet goed, want ik doe langer dan een uur over de 10km.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
Ah, je hebt hem aan de prat gekregen stream?![]()
Aan de praat krijgen was het probleem niet. Er vanaf blijven tijdens het lopen, dat was pas een probleem
Maar om mijn data te verzenden via mijn gsm (via de ant+) gaat niet. Ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg mijn gsm niet gepared met mijn horloge.
GSM en mijn ant+ band is geen probleem.
Dus dat word nu toch elke keer de laptop opstarten om alles te uploaden.
Mare een horloge VS GSM is een groot vooruitgang.![]()
Pfff niet geredt vandaag gisteren weinig geslapen en had misschien beter niet op de crostrainer kunnen gaan staan, misschien net wat teveel, de 1e 10 minuten perfect, maar de 2 e 10 minuten niet vol gemaakt, 2 x een stuk moeten lopen.
Morgen ff niks en vrijdag weer verder, misschien dat de tussenliggende dagen ook echt als rustdagen gebruikt worden dat het beter gaat.
Maar toch een goed gevoel.![]()
Jammer dat het vandaag wat minder ging.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef soepkip1963 het volgende:
Pfff niet geredt vandaag gisteren weinig geslapen en had misschien beter niet op de crostrainer kunnen gaan staan, misschien net wat teveel, de 1e 10 minuten perfect, maar de 2 e 10 minuten niet vol gemaakt, 2 x een stuk moeten lopen.
Morgen ff niks en vrijdag weer verder, misschien dat de tussenliggende dagen ook echt als rustdagen gebruikt worden dat het beter gaat.
Maar toch een goed gevoel.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ach, het was laat toen je het zei, en nu is het vroeg als je het zegt, dus het is je vergeven..
![]()
En ach, zolang ik maar plezier heb in het lopen toch? Die 10km/h komt vanzelf wel een keer. Ik blijf liever heel[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vandaag maar wat langer wachten na mijn ontbijt met lopen.
Eergisteren kreeg ik last van buikpijn en oprispingen![]()
![]()
Prima te zien, jammer dat alles in miles wordt berekend?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef streamnl het volgende:
Kunnen jullie deze workout zien?
Hij is wel nauwkeuriger dan mijn gsm!! zelf dat ik even stilstond om een steentje onder mijn schoen uit te halen zie je erg goedIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Rechtsboven op 'metric' klikkenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Prima te zien, jammer dat alles in miles wordt berekend?
Ik heb overigens gister toch niet gelopen. Zondag 10km gedaan met pijnstillers. Zondag en maandag had ik 0 last van mijn lies. Gister ook niet. Alleen ergens in de middag één klein steekje. Daarom besloten niet te lopen. Vandaag ga ik ook niet, want vanavond is zaalvoetbal. Daar keep ik, dus ik hoef niet zwaar te sprinten. Tot nu toe gaat het top vandaag. Voel ik vanavond ook niks raars, ga ik morgen gewoon weer een lekker rondje lopen. Anders stel ik het nog een dagje uit denk ik. Maar mijn rentree komt er nu echt aan
Klinkt goed. Heb je een zware blessure gehad?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb overigens gister toch niet gelopen. Zondag 10km gedaan met pijnstillers. Zondag en maandag had ik 0 last van mijn lies. Gister ook niet. Alleen ergens in de middag één klein steekje. Daarom besloten niet te lopen. Vandaag ga ik ook niet, want vanavond is zaalvoetbal. Daar keep ik, dus ik hoef niet zwaar te sprinten. Tot nu toe gaat het top vandaag. Voel ik vanavond ook niks raars, ga ik morgen gewoon weer een lekker rondje lopen. Anders stel ik het nog een dagje uit denk ik. Maar mijn rentree komt er nu echt aan![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 08:52 schreef electronique het volgende:
[..]Je conditie is niet beroerd want je loopt de 5k in een half uur , daar mag je trots op zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe ongeveer 5 kilometer rennen/wandelen in een half uur. ik ren SUPER langzaam, maar als ik sneller ga krijg ik steken in mijn zijConditie is echt beroerd maar ik ga tenminste hardlopen ipv thuis op de bank zitten chips eten
![]()
Vergeleken met sommige mensen in dit topic is je conditie beroerd, maar die trainen dan voor een HM al dan niet een hele marathon![]()
![]()
het begint helaas weer donkerder te worden 's avonds...
ik liep zelf altijd gewoon iets alerter maar kwam laatst al rijdend in de auto een hardloper tegen en die zie je gewoon echt heel slecht...
Lopen jullie met verlichting? zo ja welke of met speciaal reflecterend materiaal?
Zowiezo loop ik in het donker alleen in de bebouwde kom i.v.m. straatverlichting.it's better to burn out than to fade away...![]()
Reflecterend hesje, reflectiestrepen op de hardloopkleding, knipperende LED-bandjes om de armen....als een kerstboomquote:Op woensdag 5 september 2012 12:28 schreef lammegiraf het volgende:
het begint helaas weer donkerder te worden 's avonds...
ik liep zelf altijd gewoon iets alerter maar kwam laatst al rijdend in de auto een hardloper tegen en die zie je gewoon echt heel slecht...
Lopen jullie met verlichting? zo ja welke of met speciaal reflecterend materiaal?
Zowiezo loop ik in het donker alleen in de bebouwde kom i.v.m. straatverlichting.
Ouch, wat heb jij er voor betaald.. en wanneer?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zie ik mijn hardloopschoenen even bij een sportwinkel voor 75 euro te koop zijn![]()
3 maand geleden 140 euroquote:Op woensdag 5 september 2012 12:32 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ouch, wat heb jij er voor betaald.. en wanneer?![]()
* vloekt *
![]()
Hmm.. da's nastyquote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
3 maand geleden 140 euro![]()
* vloekt *
Gelukkig zijn mijn schoenen (februari gekocht) nog bijna overal dezelfde prijs
Precies die dusquote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Hmm.. da's nasty
Gelukkig zijn mijn schoenen (februari gekocht) nog bijna overal dezelfde prijs![]()
![]()
En ze zijn te koop bij de Lidl vanaf 10septemberquote:Op woensdag 5 september 2012 12:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Reflecterend hesje, reflectiestrepen op de hardloopkleding, knipperende LED-bandjes om de armen....als een kerstboom
(Folder pagina 13)
Overigens... daar staan meer interessante dingen in:
Hardloopshirts (lange mouw)
Hardloop broek (lang)
Hardloop sokken![]()
Die houd ik even in de gatenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:42 schreef streamnl het volgende:
[..]
En ze zijn te koop bij de Lidl vanaf 10september
(Folder pagina 13)
Hardloop broek (lang)
Hardloop sokkenVan die armbandjes heb ik nog nodig.
![]()
Dankequote:Op woensdag 5 september 2012 12:44 schreef streamnl het volgende:
http://www.lidl-pageflip.com/nl.html?kid=gakHW1
pagina 22,23,24![]()
![]()
Hoeft niet, mijn Lidl lampjes van vorig jaar doen het nog[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
zal de Lidl dan ook maar even met een bezoekje gaan vereren...
Thanx voor de tip.it's better to burn out than to fade away...![]()
Welke afstand je ook loopt, het is misschien handig om eerlijk te zijn over je prestaties: modder gooien in de USA![]()
![]()
Burnquote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Oceanonix het volgende:
Welke afstand je ook loopt, het is misschien handig om eerlijk te zijn over je prestaties: modder gooien in de USA![]()
![]()
![]()
En toch, als hij zijn echte tijd had gezegd (4.01.25) dan had ik het nog steeds een zeer nette prestatie gevonden.
Dus ik snap totaal niet waarom hij dat heeft gedaan.![]()
Ah, binnenkort dus eens naar de Lidl (nou ja, vanmiddag al, maar dan voor wat anders)
Ik ga het op de kalender schrijven![]()
![]()
Pfuuuu..
Gisteren getacfitt.. (waarvoor dank Sexy! ) dus dacht ik.. vandaag maar even rustig rondje..
Nou.. dr was niks rustigs aan bleek achteraf..
Ik zat in n flow, ging lekker, alleen Endomondo pakte weer GPS niet, dus SportsTracker aangezet. maar die geeft geen kmtijden door (1km in xx:xxmin Laptime xx:xxmin) dus zag ik achteraf pas:
4.37 km in 21:01min...
k geloof het nog niet helemaal eerlijk gezegd.. maar route lijkt te kloppen, en t liep ook wel erg lekker.. maarIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Die leugen kan hem wel eens duur komen te staan. Waarom zou je daar dan ook over gaan liegenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:25 schreef streamnl het volgende:
En toch, als hij zijn echte tijd had gezegd (4.01.25) dan had ik het nog steeds een zeer nette prestatie gevonden.
Dus ik snap totaal niet waarom hij dat heeft gedaan.![]()
![]()
maar ?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:28 schreef Koepert het volgende:
Pfuuuu..
Gisteren getacfitt.. (waarvoor dank Sexy! ) dus dacht ik.. vandaag maar even rustig rondje..
Nou.. dr was niks rustigs aan bleek achteraf..
Ik zat in n flow, ging lekker, alleen Endomondo pakte weer GPS niet, dus SportsTracker aangezet. maar die geeft geen kmtijden door (1km in xx:xxmin Laptime xx:xxmin) dus zag ik achteraf pas:
4.37 km in 21:01min...
k geloof het nog niet helemaal eerlijk gezegd.. maar route lijkt te kloppen, en t liep ook wel erg lekker.. maar![]()
ik snap het ook niet. Bovendien weet je dat alle uitslagen ook online staan. Dat maakt het helemaal dom.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die leugen kan hem wel eens duur komen te staan. Waarom zou je daar dan ook over gaan liegen![]()
das wel pittig ja! Ik loop het niet sneller volgens mij!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
12,5 gem.. 21 min over 4,4 km.. t is wel snelInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik heb er nog niemand over gehoord. Wel zijn er veel vaste posters uit dit topic aanwezig bij de Bridge to Bridge-loop in Arnhem.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:31 schreef Don_Vanelli het volgende:
Zijn er nog deelnemers aan de maasstadloop van aanstaande zondag?
En het kan best eens lekker warm gaan worden: http://www.nu.nl/binnenland/2901876/zomers-weekend-komst.htmlF means you're fucked![]()
Mooi dat de zomer bijna voorbij isquote:Op woensdag 5 september 2012 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2901876/zomers-weekend-komst.html
FFFFFFUUUUUUUUUUUOp naar ijzige kou en 5 uur donker
![]()
![]()
Zeg dat wel! Ik loop zaterdag een wedstrijd en zit het weer ook de hele tijd in de gaten te houden!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUUUU
Mja beter dan regen want dan wil niemand me komen aanmoedigen![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUUUU![]()
![]()
Zullen we doen dat we zo rood mogelijk over de finish komen?quote:
Jij wel! Ik word rood! /zonnebrand inpaktquote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef YUR het volgende:
Lekker bruin worden terwijl we hardlopen
* YUR moet nog een singlet kopen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gewoon met de blote pokkel in de zon lopenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef YUR het volgende:
Lekker bruin worden terwijl we hardlopen
* YUR moet nog een singlet kopen![]()
![]()
Neuh.....pas als mn zwemband leeg isquote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gewoon met de blote pokkel in de zon lopenF means you're fucked![]()
Het duurde even voordat ik het begreep. Ik zat al te denken aan een duathlonquote:Op woensdag 5 september 2012 14:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Neuh.....pas als mn zwemband leeg is![]()
![]()
Hebben ze ook lange tights voor dames? Er staat een wijd model op de foto, maar in de tekst staat: keuze uit twee modellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:42 schreef streamnl het volgende:
[..]
En ze zijn te koop bij de Lidl vanaf 10september
(Folder pagina 13)
Hardloop broek (lang)
Hardloop sokken![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Sorry, was even rennen om erachter te komen wat mijn max hartslag is.Maar: heb je ook blessúres opgelopen door het verschil van ondergrond? Want anders is het natuurlijk alleen maar mooi praten en heb je er niks aan. Dan kan je trainer er ook niks mee.SPOILER: redenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij train je altijd op eigen risico mee en is het natuurlijk aan jezelf om aan te geven of je problemen of pijntjes ervaartEen dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Ze hebben nu ook lange tights van Asics in de aanbieding bij de Makro. Iets van 33 euro incl. btw.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hebben ze ook lange tights voor dames? Er staat een wijd model op de foto, maar in de tekst staat: keuze uit twee modellen.![]()
Bah, ik wilde vandaag gaan lopen maar ben al de hele dag misselijk..
Dus nu maar even kort een lesje pilates en morgen lopen als ik weer gewoon kan eten!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Beetje late reactiequote:Op woensdag 5 september 2012 08:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar of ik nu om 16 uur rechtstreeks naar huis rij (ook via Arnhem) of al om 12 uur naar Arnhem rij, daar met jullie een biertje drink, hup Yuki, Yur, Gotc, Guppy, winterstorm en Swets roep en dan om 17 of 18 uur naar huis rij. Dat maakt in principe niet veel uit.
Gaaf!
Minder inderdaad, 12u de 10 mijl in Arnhemquote:Op woensdag 5 september 2012 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUUUU
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
ah, lekker weer zondag! Denk dat ik mn lange tight maar thuis laat
Singlet is misschien wel wat, maar dan moet je ook zoveel smeren
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Tip: Doe geen oranje aan? Dat kleurt niet met roodquote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zullen we doen dat we zo rood mogelijk over de finish komen?![]()
![]()
![]()
Nou, wie niet rennen mag, moet spinnen! Ze hadden nog een plekje vrij bij de spinningles vanavond![]()
Ja doei.![]()
Guppy moet toch in het oranje?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Tip: Doe geen oranje aan? Dat kleurt niet met rood![]()
Zondag lekker weer
Fijn dat ik geen wedstrijd hoef te lopenik ga gewoon om 9 uur mn rondje doen en de rest vd dag van het weer genieten
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
wij gaan naar zijn optreden!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor als je er even door zit tijdens het lopen:
Geen idee. Jullie hebben nu dezelfde informatiequote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hebben ze ook lange tights voor dames? Er staat een wijd model op de foto, maar in de tekst staat: keuze uit twee modellen.Niet mee eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef Griebus het volgende:
[..]
Maar: heb je ook blessúres opgelopen door het verschil van ondergrond? Want anders is het natuurlijk alleen maar mooi praten en heb je er niks aan. Dan kan je trainer er ook niks mee.
Daarbij train je altijd op eigen risico mee en is het natuurlijk aan jezelf om aan te geven of je problemen of pijntjes ervaart
Dit staat op de site:
trimmen onder gekwalificeerde begeleiding
Daar betaal je toch voor! En als dat er niet is, zie ik weinig reden om lid te blijven (daar dan).
Er zijn er meer in de buurt maar dan moet ik met de auto een stuk rijden. Dat doe ik liever niet.SPOILER: voorbeeld geven wat gebeurd is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee!! Die ken ik niet. Klinkt wel relax! Meteen bij Spotify kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Woodkid - Run boy run
Thanks![]()
Ach ja,
we zien wel... Eerst praten en kijken wat ze te zeggen hebben.
[ Bericht 66% gewijzigd door streamnl op 05-09-2012 17:06:17 ]![]()
Jamaarquote:Op woensdag 5 september 2012 16:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Tip: Doe geen oranje aan? Dat kleurt niet met rood![]()
Ook in het VK willen mensen te snel..quote:Sup guys, just started running a few weeks ago really to improve my general fitness and it's been surprisingly enjoyable, I currently run the same 4.5 mile route, three/four nights a week and my pb for it is 33mins 16 secs. I'm thinking about doing the Cheshire half marathon on November 4th but worried that 8 weeks won't give me enough time to get ready for it, do you think it's a good idea or not?Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ook in het VK willen mensen te snel..
[..]![]()
![]()
Ik ga maar eens wat geld opzij leggen voor deze
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
En het antwoord van een 'expert':quote:quote:It's definitely manageable. It would probably have made it a little easier if you had a longer base of mileage but 8 weeks is still achievable. The key thing is to not increase your mileage too quickly - however you will need to! You'll need at least one regular 'time on feet' run, which is preferably longer than the time you'll be racing, which helps psychologically as well.
The key to distance running is progression. Listen to your body, keep a training programme and adapt, but never too quickly. Say you're doing 18 miles a week now, do 20 next, then 22, then 25, then maybe back down to 23. Two steps forward and one step back. You'd probably be safer to take the next 8 weeks training just on easy and steady running. Maybe when you have a better base of mileage ie. just after the half marathon, then start some faster sessions. Let me know if you need any help.Ja doei.![]()
I stopped reading at: It's definitely manageable.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En het antwoord van een 'expert':
[..]![]()
![]()
Ben het eigenlijk wel eens met die 'expert'.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En het antwoord van een 'expert':
[..]
7.2k in dik 33 minuten getuigt van een meer dan behoorlijke conditie en is in 2 maanden best uit te bouwen naar 21k![]()
Het duidt er iig op dat diegene getraind is. Het hangt er natuurlijk wel van af wat voor sport hij/zij eerst deed. Iemand die aan hockey, voetbal o.i.d. doet is wat dat betreft in het voordeel tov bijv. een wielrenner.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
Conditie is ook niet hetgene waar hij bezorgd over zou moeten zijn.![]()
Dat zou betekenen dat hij elke keer dat hij loopt 12,5 % (ongeveer) vooruit zou moeten gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk wel eens met die 'expert'.
7.2k in dik 33 minuten getuigt van een meer dan behoorlijke conditie en is in 2 maanden best uit te bouwen naar 21k
Maar aangezien dat hij aangeeft een paar weken geleden begonnen te zijn met hardlopen...![]()
Maargoed, het blijft het eeuwige gezanik over wel of niet snel opbouwen. Ik ben pertinent tegen, natuurlijk omdat ik ontzettend jaloers ben op wat die mensen kunnen en ik niet kan, dat moge duidelijk zijn.
Zo maar's omkleden voor m'n spinningles
Ja doei.![]()
Om een halve marathon te lopen volstaan trainingen tot 17k in principe.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat hij elke keer dat hij loopt 12,5 % (ongeveer) vooruit zou moeten gaan.
Maar aangezien dat hij aangeeft een paar weken geleden begonnen te zijn met hardlopen...![]()
Iron is mooierquote:Op woensdag 5 september 2012 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
live gezien in Paradiso, wat een briljante vent!
![]()
Ironquote:Op woensdag 5 september 2012 18:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Iron is mooierlive gezien in Paradiso, wat een briljante vent!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er een nummer is dat me elke keer toch weet te raken
![]()
Goed, knalrood door verbranden én inspanning in de warmte dus zondag
Roze shirt ook niet handig zeker?
Tevens zie ik wel op tegen mijn loopje zometeen.
20h 5w 15h
Twijfel nog of ik muziek meeneem of niet. De laatste tijd hoor ik dat amper meer, ben ik zo bezig met het lopen.![]()
Gewoon goed insmeren en colorblocking FTW!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:21 schreef Yuki het volgende:
Goed, knalrood door verbranden én inspanning in de warmte dus zondag
Roze shirt ook niet handig zeker?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef streamnl het volgende:
[..]
Geen idee. Jullie hebben nu dezelfde informatie
[..]
Niet mee eens.
Dit staat op de site:
trimmen onder gekwalificeerde begeleiding
Daar betaal je toch voor! En als dat er niet is, zie ik weinig reden om lid te blijven (daar dan).
Er zijn er meer in de buurt maar dan moet ik met de auto een stuk rijden. Dat doe ik liever niet.Dit 2e voorbeeld vind ik ook niet kunnen. Maar zolang jij van die ondergrond geen blessures hebt opgelopen, is er dus ook niks foutgegaan. Dus kan je je trainers dat niet verwijten. Jouw fysio kan makkelijk zeggen dat dat niet goed is geweest maar daar kan je niks mee want er is niks gebeurd. 'Volgens de boeken' wil nog niet zeggen dat het ook voor iedereen geldt.SPOILER: voorbeeld geven wat gebeurd is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hee!! Die ken ik niet. Klinkt wel relax! Meteen bij Spotify kijken
Thanks
Maar uiteindelijk gaat het om jouw ervaring in deze groep en als dat niet goed voelt zou ik een andere groep uitzoekenEen dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
De eerste BtB borden staan al in de stad
Ik ga in ieder geval de John Frostbrug maar eens testen![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door Guppy op 05-09-2012 19:03:30 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sinds zondag heb ik een gevoelige plek aan mijn scheenbeen rechts. Gelukkig niet zo ernstig als mijn kuitblessure, maar ik kan op dit moment niet verder met het hardlopen.
Hopelijk kan ik dit weekend wel gewoon trainen, ik begin het nu echt zat te worden![]()
![]()
Hehe, lekker weer.
Zo lekker stukje tussendoor gehad, zon in de rug, verlaten stuk asfalt, grasveld rechts en links, krekels krekelen.. was echt even aan het genieten
Ik had dit loopje al gedaan, zelfde schema als vorige week en kon nu tegen mijzelf lopen. Liep ik iets sneller door denk ik, 7.5 ipv 8.5 op hardlopen maar het wandelen dan weer iets rustiger gedaan waardoor het qua tijd weer nagenoeg hetzelfde was.
Was leuk, ik heb hier van genoten om te doen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dus vrijdag weer 8x2 minuten schema lopen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
Jemig, 8 weken voor 21km moet er niet aan denken! Maar iedereen moet dat voor zichzelf weten dan. En wie zijn billen dan brandt moet maar op de blaren zitten.
Vandaag start to run les 4, 2.5km in 24 minuten![]()
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 5 september 2012 20:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
Dus vrijdag weer 8x2 minuten schema lopen.
Ik ben net terug van m'n laatste rondje voor de BtBDe John Frostbrug ligt er lekker bij, moet ik zeggen!
#elfstedenachtignieuwsquote:Op woensdag 5 september 2012 20:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben net terug van m'n laatste rondje voor de BtBDe John Frostbrug ligt er lekker bij, moet ik zeggen!
Leuk hoor. Jammer dat het niet dinsdag is ofzo.
Loop net tegen een 'probleem' op: in mijn handbaggage passen m'n hardloopspullen waarschijnlijk niet als ik naar NL vlieg volgende weekmoet ook al mn nette kleding voor de uitreiking meenemen + motorhelm die in diezelfde tas moet passen.
Hopelijk krijg ik Mr.Mo zover dat we echt maar voor een paar dagen gaan zodat m'n schema niet in het gedrang komt
Oh ja, en ik heb dus een beetje vliegangstvandaar dat Mr.Mo met me mee 'moet'
![]()
Ja doei.![]()
Looptraining met de groep af moeten breken. Tijdens het inlopen scherpe, stekende pijn in m'n linkerenkel. Tijdens kernprogramma geprobeerd om hogere pasfrequentie met kleine stapjes aan te houden voor minder zware belasting op m'n onderbenen. Vervolgens ging m'n rechterscheenbeen zeuren. Mocht toen niet meer doorlopen van de trainer
Nieuw plan voor zondag is om alleen nog maar rust te houden, m'n benen zo min mogelijk te belasten en hopen op eindelijk weer een volledig positieve loopervaring bij de BtB. M'n benen lijken de laatste weken echt niet meer te willen...
Zit er ff doorheen
2 tassen een optie?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
#elfstedenachtignieuws
Loop net tegen een 'probleem' op: in mijn handbaggage passen m'n hardloopspullen waarschijnlijk niet als ik naar NL vlieg volgende weekmoet ook al mn nette kleding voor de uitreiking meenemen + motorhelm die in diezelfde tas moet passen.
Hopelijk krijg ik Mr.Mo zover dat we echt maar voor een paar dagen gaan zodat m'n schema niet in het gedrang komt
#koekenzopiequote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
#elfstedenachtignieuws
![]()
Maar Mr. Mo vliegt toch mee? Hij heeft toch ook handbagage?
Colorblocking?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gewoon goed insmeren en colorblocking FTW!![]()
Ja, met precies datzelfde probleem: helm, nette kleding, etc.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
#koekenzopie
Maar Mr. Mo vliegt toch mee? Hij heeft toch ook handbagage?
Ja doei.![]()
Anders toch een gewone koffer meenemen? Of anders ja maar even niet rennen...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Handbaggage is maar 1 stuks mogelijk.How can I make this topic about me?![]()
Alles mag!!quote:
Hmpf... Ieder een schoenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, met precies datzelfde probleem: helm, nette kleding, etc.en je hardloopkleding onder je gewone kleding aandoen
Jeetje. Ik dacht dat dat gratis was. Ah, vandaar je dilemma.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Kost 70gbp extra. Ik hoop dus maar dat hij neit zo lang naar NL hoeft
Dan heb ik een laag hardloopkleding, een laag gewone kleding en een laag motorkleding aan. Nog even en we moeten dan fat-tax gaan betalenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hmpf... Ieder een schoenen je hardloopkleding onder je gewone kleding aandoen
![]()
Ja doei.![]()
there isn't such a thing as a free lunch anymore...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jeetje. Ik dacht dat dat gratis was. Ah, vandaar je dilemma.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan heb ik een laag hardloopkleding, een laag gewone kleding en een laag motorkleding aan. Nog even en we moeten dan fat-tax gaan betalen![]()
Tja, dan moet het tripje maar worden ingekort. Er zit niks anders op
Ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan heb ik een laag hardloopkleding, een laag gewone kleding en een laag motorkleding aan. Nog even en we moeten dan fat-tax gaan betalen![]()
![]()
![]()
goed idee, vraag me nog steeds af waarom ik extra voor mijn bagage moet betalen terwijl iemand van 125kg voor de zelfde prijs mee mag als ikquote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog even en we moeten dan fat-tax gaan betalen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oeh oeh!! Kijk mij een shinen op nummer twee van het leaderboard![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, dat vind ik ook echt soms echt heel stom. Daar mogen ze best formules voor gaan bedenken. 1kg in de koffer teveel mag niet, maar de man achter me die 60kg zwaarder weegt dan ik mag wel zonder problemen meequote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goed idee, vraag me nog steeds af waarom ik extra voor mijn bagage moet betalen terwijl iemand van 125kg voor de zelfde prijs mee mag als ik
Ja doei.![]()
![]()
Ja doei.![]()
Toch blij dat ik naar de fartlektraining ben gegaan. Werkelijk de deur uit getrapt door Yur
http://www.endomondo.com/workouts/jMMtamSncaU
Was wel weer lekker, 2 series van 5x 30 sec dribbel, 20 sec normaal, 10 sec sprint. En nog wat idiote dingen zoals bij een strandafslag langzaam naar beneden, snel naar boven, snel naar beneden, langzaam naar boven..![]()
![]()
Je verdient het pop!
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef GotC het volgende:
Toch blij dat ik naar de fartlektraining ben gegaan. Werkelijk de deur uit getrapt door Yur
Was wel weer lekker, 2 series van 5x 30 sec dribbel, 20 sec normaal, 10 sec sprint. En nog wat idiote dingen zoals bij een strandafslag langzaam naar beneden, snel naar boven, snel naar beneden, langzaam naar boven..nu helemaal klaar voor zondag?
Mmm misschien vrijdagochtend op doods tempo 30 min rondhobbelen..quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goed bezignu helemaal klaar voor zondag?
![]()
Ja? Ik denk dat ik mezelf beloon met hardlooprust tot zondagquote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm misschien vrijdagochtend op doods tempo 30 min rondhobbelen..vrijdag lopen wordt toch niks, want dan moeten we boodschappen halen. En meestal heb ik dan geen zin meer om te rennen
Het is nog een twijfelgeval. Vind het lastig om rondom die wedstrijden m'n trainingen te plannen.. Zondag wedstrijd gehad, nu getraind en dan pas zondag weer wedstrijd..quote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja? Ik denk dat ik mezelf beloon met hardlooprust tot zondagvrijdag lopen wordt toch niks, want dan moeten we boodschappen halen. En meestal heb ik dan geen zin meer om te rennen
Meh, effe over nadenken![]()
![]()
Ik denk dat ik de komende dagen Jillian traininkjes ga doen, zonder het springen. Heb ik toch beweging, maar de beentjes lekker rust.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is nog een twijfelgeval. Vind het lastig om rondom die wedstrijden m'n trainingen te plannen.. Zondag wedstrijd gehad, nu getraind en dan pas zondag weer wedstrijd..
Meh, effe over nadenken[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef GotC het volgende:
Was wel weer lekker, 2 series van 5x 30 sec dribbel, 20 sec normaal, 10 sec sprint. En nog wat idiote dingen zoals bij een strandafslag langzaam naar beneden, snel naar boven, snel naar beneden, langzaam naar boven..
Ja doei.![]()
Verstandigquote:Op woensdag 5 september 2012 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de komende dagen Jillian traininkjes ga doen, zonder het springen. Heb ik toch beweging, maar de beentjes lekker rust.Je hebt weer lekker gerend vandaag!
![]()
![]()
juist als je geen zin hebt en je gaat toch geeft zoveel voldoening...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef GotC het volgende:
Was wel weer lekker, 2 series van 5x 30 sec dribbel, 20 sec normaal, 10 sec sprint. En nog wat idiote dingen zoals bij een strandafslag langzaam naar beneden, snel naar boven, snel naar beneden, langzaam naar boven..
Ik heb de brug vast getestquote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
VerstandigJe hebt weer lekker gerend vandaag!
Anders loop ik zonder muziek even 7.3 km![]()
http://www.endomondo.com/workouts/lMV5SVcDa1M
En het ging lekker rap![]()
![]()
was is daar zo bijzonder aan?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
Anders loop ik zonder muziek even 7.3 km
Oh ja! * Gup doet mp3 speler aan de oplader[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is eh een afstand die ik nog nooit gehaald heb.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
was is daar zo bijzonder aan?![]()
Dit heet nog steeds een beginnerstopic toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
was is daar zo bijzonder aan?![]()
![]()
oke, dacht dat het meer om het feit ging dat je zonder muziek liepquote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is eh een afstand die ik nog nooit gehaald heb.
Ja ook, heb een poosje met muziek gelopen en nu liep ik een keer zonder ''afleiding'' en bats 2.3 km bovenop mijn beste afstand.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, dacht dat het meer om het feit ging dat je zonder muziek liep![]()
dit heb ik jullie al zo vaak proberen wijs te makenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja ook, heb een poosje met muziek gelopen en nu liep ik een keer zonder ''afleiding'' en bats 2.3 km bovenop mijn beste afstand.
Bij deze meneer Rechtse, is uw theorie bewezen. In ieder geval bij deze idiootquote:Op woensdag 5 september 2012 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit heb ik jullie al zo vaak proberen wijs te maken![]()
![]()
Ik loop echt beduidend minder lekker op muziek, dus ik blijf lekker bij m'n mp3spelerals ik rust wil zet ik 'm zachtjes
maar wil 't wel altijd op de achtergrond horen!
Ja doei.![]()
Ik loop zonder muziek ook fijner.
Loop nu met Renate in 1 oor en dan zo zacht mogelijk.
Ik heb nogal de neiging om "op de muziek" te gaan lopen.![]()
Ik heb juist liever met muziek... Zonder muziek hoor ik mezelf zoveel
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb juist liever met muziek... Zonder muziek hoor ik mezelf zoveelJa, ik was helemaal vergeten dat ik flink wat zuurstof in en uit pompquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Shravani het volgende:
Daarom ben ik nu aan het oefenen met door m'n neus ademen, klinkt wat minder luidruchtig![]()
Maar aan de andere kant, ook weer fijn om te horen dat je dwars door de natuur loopt![]()
![]()
M'n loopmaatje verzwikte vanmorgen haar enkel.
Muts is er mee doorgelopen en toen ze ergens in de middag eens ging zitten, verging ze ineens van de pijn. Blijkt haar enkelband gescheurd![]()
![]()
Holy crapquote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Shravani het volgende:
Muts is er mee doorgelopen en toen ze ergens in de middag eens ging zitten, verging ze ineens van de pijn. Blijkt haar enkelband gescheurd
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Shravani het volgende:
Muts is er mee doorgelopen en toen ze ergens in de middag eens ging zitten, verging ze ineens van de pijn. Blijkt haar enkelband gescheurdOuch
En nu ?
![]()
Pootje omhoog, volledige rust en over een paar dagen terug om te kijken hoe verder.quote:
Voorlopig in elk geval niet hardlopen, maar het is nogal een eigenwijs, dus ik hou m'n hart vast.
Bedoel ze had vanmorgen ook gewoon moeten stoppen.![]()
Ja he-he grapjurkquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doet t denk ik nog steeds pijn..![]()
![]()
Damnquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Shravani het volgende:
[..]
Pootje omhoog, volledige rust en over een paar dagen terug om te kijken hoe verder.
Voorlopig in elk geval niet hardlopen, maar het is nogal een eigenwijs, dus ik hou m'n hart vast.
Bedoel ze had vanmorgen ook gewoon moeten stoppen.Dat wordt een lange zit denk ik dan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had vandaag nog wel twee leuke momenten onderweg trouwens:
Even had ik een momentje dat ik het bijna wou opgeven, toen kwam er een mountainbiker aan die riep: Je bent er bijna hoor! + schouderklopje. Vol motivatie weer verder.
En even later een hardloopster (die ik wel vaker tegen kom) die me ineens een high five gaf![]()
Dit soort momenten maakt het toch wel weer leuk als het even tegenzit![]()
![]()
Leukquote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Even had ik een momentje dat ik het bijna wou opgeven, toen kwam er een mountainbiker aan die riep: Je bent er bijna hoor! + schouderklopje. Vol motivatie weer verder.
En even later een hardloopster (die ik wel vaker tegen kom) die me ineens een high five gaf![]()
Dit soort momenten maakt het toch wel weer leuk als het even tegenzit
Ja doei.![]()
tsjee sexy dat zijn leuke dingen! dat maak ik nou nooit mee.
heerlijk dat het goed ging. vasthouden dat gevoel!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Leuke dingen zijn dat inderdaad!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dit soort momenten maakt het toch wel weer leuk als het even tegenzit
Ik kom nooit veel mensen tegen, wel regelmatig een hardloper met een lekker kontje, dan heeft het ineens wel voordelen om traag te lopen![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dit soort momenten maakt het toch wel weer leuk als het even tegenzithoe tof is dat!
Hier heb ik alleen wat wielrenners die vaak uit hun werk komen en vaak even vriendelijk glimlachen. En toeterende auto's waardoor ik 2 meter de lucht in schiet iedere keer![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dit soort momenten maakt het toch wel weer leuk als het even tegenzit![]()
inderdaad... ik had dat ik de USA...
kwam een man tegen 's morgens vroeg die zijn hond aan het uitlaten en zei op een haast overdreven enthusiaste manier...: looking good buddy, keep it up!!
trots als een hond met 5.... ben ik toen door gelopen (en nee, geen poten)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee wij mannen zijn toch echt pervers als we even genieten van het uitzicht, dat doen vrouwen noooooooooooiiitquote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Shravani het volgende:
[..]
Leuke dingen zijn dat inderdaad!
Ik kom nooit veel mensen tegen, wel regelmatig een hardloper met een lekker kontje, dan heeft het ineens wel voordelen om traag te lopen![]()
![]()
Dat ass.
![]()
perv...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Shravani het volgende:
[..]
Leuke dingen zijn dat inderdaad!
Ik kom nooit veel mensen tegen, wel regelmatig een hardloper met een lekker kontje, dan heeft het ineens wel voordelen om traag te lopen
net even heerlijk gelopen
Ideale temperatuur, en het tempo zat er lekker inWel de 1e 5 minuten last van spierpijn in mijn kuiten, maarja
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
take the scenic route babequote:Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef Shravani het volgende:
[..]
Haha dat heet gewoon "van het uitzicht genieten"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat dat betreft is het wel jammer dat het weer kouder wordtquote:Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef Shravani het volgende:
[..]
Haha dat heet gewoon "van het uitzicht genieten"![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel jammer dat het weer kouder wordt![]()
Dan gaan de tights weer aan ipv de loszittende broekjes
![]()
![]()
ach ik geniet ook vaak van het uitzicht.
helaas woon ik in een boerendorp........
daar hardlopen ze niet zo vaak. of het moet met een riek achter ongelovige zijn.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
niet totdat het vriest dus nog even wachten jij ouwe snoepertquote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef Shravani het volgende:
[..]Dan gaan de tights weer aan ipv de loszittende broekjes
Wat een leuke site!![]()
http://www.meetup.com/
En hier in de stad zit dus een Triathlonclubje! http://www.meetup.com/Team3xTri/
Ja doei.![]()
leuk voor je coast to coast training!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een leuke site!![]()
En hier in de stad zit dus een Triathlonclubje! http://www.meetup.com/Team3xTri/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Fakkels , hooivorkenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef winterstorm666 het volgende:
ach ik geniet ook vaak van het uitzicht.
helaas woon ik in een boerendorp........
daar hardlopen ze niet zo vaak. of het moet met een riek achter ongelovige zijn.![]()
![]()
There aren't any sports & recreation Meetups within 25 miles of Leeuwarden, Nederland.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een leuke site!![]()
En hier in de stad zit dus een Triathlonclubje! http://www.meetup.com/Team3xTri/
![]()
![]()
nee, ga het straks even rustig bekijken (ja, ook ik ben soms wel eens druk aan het werkquote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wie woont er dan ook in Leeuwarden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kende je deze site al rd?)... thanks a lot!!
Aargh zou liever hebben hardgelopen vanavond ipv leren voor een oersaai examen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hahaquote:Op woensdag 5 september 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ga het straks even rustig bekijken (ja, ook ik ben soms wel eens druk aan het werk)... thanks a lot!!
No problem!
Ik heb me gewoon opgegeven voor die groep van triathletes! Er stonden wat reviews bij en ze doen dus ook aan 'lessen' enzo! Dus dat klonk wel goed. Dus m'n lidmaatschap is nu 'pending'.
Ja doei.![]()
lesboek op een standaard aan je vast monteren. en gaan met die banaan!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Het goede nieuws is dat we 5-1 hebben gewonnen.
Verder geen goed nieuws. Tweetje naar fysio hier gestuurd.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hello allemaalVandaag voor het eerst mijn inspanningsastma-inhalator gebruikt, voor het hardlopen. Man, wat een verschil! Ik heb nog nooit zo heerlijk gelopen. 1x20 en 1x10 (of 13 om precies te zijn) minuten gelopen, laatste minuut nog een flinke eindsprint gedaan en ik had nog energie over. Kon voor mijn gevoel er nog makkelijk 10-15 minuten aan vastplakken zeg maar.
Ik realiseer me nu pas hoeveel minder zuurstof ik zonder dat ding heb, ik had voor mijn gevoel 2x meer lucht en was geen een keer écht buiten adem. Om nog niet te spreken over de afwezigheid van de piepende en raspende ademhaling die ik normaal heb bij inspanning.
Fijn!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //![]()
Weet iemand een hardloopwinkel waar ze ook een filmpje maken van hoe je loopt in Utrecht? (Liefst met een grote renbaan.)![]()
Yuki kom er maar in.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:07 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Weet iemand een hardloopwinkel waar ze ook een filmpje maken van hoe je loopt in Utrecht? (Liefst met een grote renbaan.)
Of te wel. Runnersworld bij het stadion.![]()
Excelquote:Op woensdag 5 september 2012 22:44 schreef SEMTEX het volgende:
Aargh zou liever hebben hardgelopen vanavond ipv leren voor een oersaai examen![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wie woont er dan ook in Leeuwarden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kende je deze site al rd?![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef cinnamon_M het volgende:
Hello allemaalVandaag voor het eerst mijn inspanningsastma-inhalator gebruikt, voor het hardlopen. Man, wat een verschil! Ik heb nog nooit zo heerlijk gelopen. 1x20 en 1x10 (of 13 om precies te zijn) minuten gelopen, laatste minuut nog een flinke eindsprint gedaan en ik had nog energie over. Kon voor mijn gevoel er nog makkelijk 10-15 minuten aan vastplakken zeg maar.
Ik realiseer me nu pas hoeveel minder zuurstof ik zonder dat ding heb, ik had voor mijn gevoel 2x meer lucht en was geen een keer écht buiten adem. Om nog niet te spreken over de afwezigheid van de piepende en raspende ademhaling die ik normaal heb bij inspanning.
Fijn!Wellicht dat het beter gaat als je eenmaal wat weken aan het hardlopen bent ? (zeg maar zonder pufje)
![]()
Wellicht, zou fijn zijn als ik het niet nodig heb. Maar voor nu ben ik erg blij met het resultaat met pufje, het is fijn als je niet zo tegen gehouden wordt door alleen maar je ademhaling. Moet wel zeggen dat ik de afgelopen weken nog niet veel verbetering zag in mijn ademhaling, zonder pufje, maar wie weet dat dat op de lange termijn nog verandertquote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
TofWellicht dat het beter gaat als je eenmaal wat weken aan het hardlopen bent ? (zeg maar zonder pufje)
Zag net trouwens dat ik het eerste deel 10 km/h liep, 2e deel 8 km/h. Is niet supersnel maar voor mijn doen toch erg netjes
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //![]()
Druk druk druk, moet proppen om mijn hardloop trainingen bij te houden, van vandaag:
http://connect.garmin.com/activity/219289909![]()
Dat is een strak tempo hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 23:58 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Wellicht, zou fijn zijn als ik het niet nodig heb. Maar voor nu ben ik erg blij met het resultaat met pufje, het is fijn als je niet zo tegen gehouden wordt door alleen maar je ademhaling. Moet wel zeggen dat ik de afgelopen weken nog niet veel verbetering zag in mijn ademhaling, zonder pufje, maar wie weet dat dat op de lange termijn nog verandert
Zag net trouwens dat ik het eerste deel 10 km/h liep, 2e deel 8 km/h. Is niet supersnel maar voor mijn doen toch erg netjes![]()
![]()
![]()
misschien mag het hier niet gezegd worden, beginners and all that, maar 8km/uur kan ik toch geen strak tempo noemen hoorquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De 10 welquote:Op donderdag 6 september 2012 00:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien mag het hier niet gezegd worden, beginners and all that, maar 8km/uur kan ik toch geen strak tempo noemen hoor![]()
![]()
klopt, maar waar het mij om ging is dat er, imo, ook gerust eens gezegd mag worden als iemand gewoon 'minder goed' heeft gelopen en we niet alles met de mantel der liefde hoeven te bedekken.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mantel der positiviteit; 8 is altijd nog beter dan 0km/h (aka niet lopen)quote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klopt, maar waar het mij om ging is dat er, imo, ook gerust eens gezegd mag worden als iemand gewoon 'minder goed' heeft gelopen en we niet alles met de mantel der liefde hoeven te bedekken.![]()
er is ook een spreekwoord over heelmeesters en wondenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mantel der positiviteit; 8 is altijd nog beter dan 0km/h (aka niet lopen)
Begrepen Korporaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
Sexy je bent een zwakkeling en je hebt een kop als een bak wurmen. Stel je niet aan en loop door.![]()
wel in de houding staan....!!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Loop eens wat meer joh. Je loopt de kantjes er af. Slechts plek 14 bij endomondo. Zo ga je die marathon nooit halen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klopt, maar waar het mij om ging is dat er, imo, ook gerust eens gezegd mag worden als iemand gewoon 'minder goed' heeft gelopen en we niet alles met de mantel der liefde hoeven te bedekken.![]()
![]()
het kwam misschien wat lomp over maar het grootste deel van de posters hier is het absolute beginnersstadium voorbij dus die moeten, imo, wel af een beetje 'tegenwind' kunnen hebben.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: