Precies dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat moet toch vanuit de trainers komen. Daarom zijn het trainers...
Als ze zulke dingen niet weten, tja... Dan is het vetrrouwen weg
Max hartslag kan je het beste testen door in volle sprint een flinke berg op te rennenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef streamnl het volgende:
Kunnen jullie deze workout zien?
http://connect.garmin.com/activity/219056003
De bedoeling was om ongeveer 5 km te lopen en dan langzaam versnellen zodat ik met een flinke sprint eindig. Dan hoopte ik mijn max hartslag te kunnen meten zodat ik ook voortaan eventueel in Zones kan lopen.
Op het laatst tikte in 190 aan. Wat ik wel grappig vind, is als ik deze formule gebruik:
Mannen: 214 - (0.8 * leeftijd) dan kom ik op 189.2.
Dat klopt vrij aardig. Had ik niet verwacht.
Hij is wel nauwkeuriger dan mijn gsm!! zelf dat ik even stilstond om een steentje onder mijn schoen uit te halen zie je erg goed
Tja een berg heb ik niet in de buurtquote:Op woensdag 5 september 2012 11:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Max hartslag kan je het beste testen door in volle sprint een flinke berg op te rennen
Anders zou mijn max hartslag volgens jouw methode 202 bpm moeten zijn..maar ik kan dan nog praten
SPOILER: bronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:02 schreef streamnl het volgende:
[..]
Tja een berg heb ik niet in de buurt
maar jij moet deze gebruiken:
Vrouwen: 209 - (0.7 * leeftijd)Dan zou ik op 192 moeten uitkomenSPOILER: bronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, het was laat toen je het zei, en nu is het vroeg als je het zegt, dus het is je vergeven.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja! Dan zeg ik het niet goed, want ik doe langer dan een uur over de 10km
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
Ah, je hebt hem aan de prat gekregen stream?
Jammer dat het vandaag wat minder ging.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef soepkip1963 het volgende:
Pfff niet geredt vandaag gisteren weinig geslapen en had misschien beter niet op de crostrainer kunnen gaan staan, misschien net wat teveel, de 1e 10 minuten perfect, maar de 2 e 10 minuten niet vol gemaakt, 2 x een stuk moeten lopen.
Morgen ff niks en vrijdag weer verder, misschien dat de tussenliggende dagen ook echt als rustdagen gebruikt worden dat het beter gaat.
Maar toch een goed gevoel.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ach, het was laat toen je het zei, en nu is het vroeg als je het zegt, dus het is je vergeven..
Prima te zien, jammer dat alles in miles wordt berekend?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef streamnl het volgende:
Kunnen jullie deze workout zien?
http://connect.garmin.com/activity/219056003
De bedoeling was om ongeveer 5 km te lopen en dan langzaam versnellen zodat ik met een flinke sprint eindig. Dan hoopte ik mijn max hartslag te kunnen meten zodat ik ook voortaan eventueel in Zones kan lopen.
Op het laatst tikte in 190 aan. Wat ik wel grappig vind, is als ik deze formule gebruik:
Mannen: 214 - (0.8 * leeftijd) dan kom ik op 189.2.
Dat klopt vrij aardig. Had ik niet verwacht.
Hij is wel nauwkeuriger dan mijn gsm!! zelf dat ik even stilstond om een steentje onder mijn schoen uit te halen zie je erg goed
Rechtsboven op 'metric' klikkenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Prima te zien, jammer dat alles in miles wordt berekend?
Klinkt goed. Heb je een zware blessure gehad?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb overigens gister toch niet gelopen. Zondag 10km gedaan met pijnstillers. Zondag en maandag had ik 0 last van mijn lies. Gister ook niet. Alleen ergens in de middag één klein steekje. Daarom besloten niet te lopen. Vandaag ga ik ook niet, want vanavond is zaalvoetbal. Daar keep ik, dus ik hoef niet zwaar te sprinten. Tot nu toe gaat het top vandaag. Voel ik vanavond ook niks raars, ga ik morgen gewoon weer een lekker rondje lopen. Anders stel ik het nog een dagje uit denk ik. Maar mijn rentree komt er nu echt aan
quote:Op woensdag 5 september 2012 08:52 schreef electronique het volgende:
[..]Je conditie is niet beroerd want je loopt de 5k in een half uur , daar mag je trots op zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe ongeveer 5 kilometer rennen/wandelen in een half uur. ik ren SUPER langzaam, maar als ik sneller ga krijg ik steken in mijn zijConditie is echt beroerd maar ik ga tenminste hardlopen ipv thuis op de bank zitten chips eten
![]()
Vergeleken met sommige mensen in dit topic is je conditie beroerd, maar die trainen dan voor een HM al dan niet een hele marathon![]()
Reflecterend hesje, reflectiestrepen op de hardloopkleding, knipperende LED-bandjes om de armen....als een kerstboomquote:Op woensdag 5 september 2012 12:28 schreef lammegiraf het volgende:
het begint helaas weer donkerder te worden 's avonds...
ik liep zelf altijd gewoon iets alerter maar kwam laatst al rijdend in de auto een hardloper tegen en die zie je gewoon echt heel slecht...
Lopen jullie met verlichting? zo ja welke of met speciaal reflecterend materiaal?
Zowiezo loop ik in het donker alleen in de bebouwde kom i.v.m. straatverlichting.
Ouch, wat heb jij er voor betaald.. en wanneer?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zie ik mijn hardloopschoenen even bij een sportwinkel voor 75 euro te koop zijn![]()
![]()
3 maand geleden 140 euroquote:Op woensdag 5 september 2012 12:32 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ouch, wat heb jij er voor betaald.. en wanneer?
Hmm.. da's nastyquote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
3 maand geleden 140 euro![]()
* vloekt *
Precies die dusquote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Hmm.. da's nasty
Gelukkig zijn mijn schoenen (februari gekocht) nog bijna overal dezelfde prijs
En ze zijn te koop bij de Lidl vanaf 10septemberquote:Op woensdag 5 september 2012 12:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Reflecterend hesje, reflectiestrepen op de hardloopkleding, knipperende LED-bandjes om de armen....als een kerstboom
Die houd ik even in de gatenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:42 schreef streamnl het volgende:
[..]
En ze zijn te koop bij de Lidl vanaf 10september
(Folder pagina 13)
Overigens... daar staan meer interessante dingen in:
Hardloopshirts (lange mouw)
Hardloop broek (lang)
Hardloop sokken
Dankequote:Op woensdag 5 september 2012 12:44 schreef streamnl het volgende:
http://www.lidl-pageflip.com/nl.html?kid=gakHW1
pagina 22,23,24
Burnquote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Oceanonix het volgende:
Welke afstand je ook loopt, het is misschien handig om eerlijk te zijn over je prestaties: modder gooien in de USA
Die leugen kan hem wel eens duur komen te staan. Waarom zou je daar dan ook over gaan liegenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:25 schreef streamnl het volgende:
En toch, als hij zijn echte tijd had gezegd (4.01.25) dan had ik het nog steeds een zeer nette prestatie gevonden.
Dus ik snap totaal niet waarom hij dat heeft gedaan.
maar ?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:28 schreef Koepert het volgende:
Pfuuuu..
Gisteren getacfitt.. (waarvoor dank Sexy! ) dus dacht ik.. vandaag maar even rustig rondje..
Nou.. dr was niks rustigs aan bleek achteraf..
Ik zat in n flow, ging lekker, alleen Endomondo pakte weer GPS niet, dus SportsTracker aangezet. maar die geeft geen kmtijden door (1km in xx:xxmin Laptime xx:xxmin) dus zag ik achteraf pas:
4.37 km in 21:01min...
k geloof het nog niet helemaal eerlijk gezegd.. maar route lijkt te kloppen, en t liep ook wel erg lekker.. maar
ik snap het ook niet. Bovendien weet je dat alle uitslagen ook online staan. Dat maakt het helemaal dom.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die leugen kan hem wel eens duur komen te staan. Waarom zou je daar dan ook over gaan liegen
das wel pittig ja! Ik loop het niet sneller volgens mij!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
12,5 gem.. 21 min over 4,4 km.. t is wel snel
Ik heb er nog niemand over gehoord. Wel zijn er veel vaste posters uit dit topic aanwezig bij de Bridge to Bridge-loop in Arnhem.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:31 schreef Don_Vanelli het volgende:
Zijn er nog deelnemers aan de maasstadloop van aanstaande zondag?
Mooi dat de zomer bijna voorbij isquote:Op woensdag 5 september 2012 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2901876/zomers-weekend-komst.html
FFFFFFUUUUUUUUUUU
Zeg dat wel! Ik loop zaterdag een wedstrijd en zit het weer ook de hele tijd in de gaten te houden!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUUUU
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUUUU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |