quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dat vind ik wat anders dan de Bea's , Jennie's en Fleur's die de 5km gaan lopen en na 2km al wandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe ongeveer 5 kilometer rennen/wandelen in een half uur. ik ren SUPER langzaam, maar als ik sneller ga krijg ik steken in mijn zijConditie is echt beroerd maar ik ga tenminste hardlopen ipv thuis op de bank zitten chips eten
Jeetje Yur, zelfs IK heb vaker 16+ gelopen...quote:Op woensdag 5 september 2012 07:37 schreef YUR het volgende:
lol... aanstaande zondag staat de 10EM op het programma, en ik ging net voor de zekerheid eens kijken hoe vaak ik die afstand eigenlijk al heb gelopen.
Ik heb slechts 2 keer 16+ km gelopen
Neuh, ik vind dat wel redelijk... van 1 uur naar 2 uur in twaalf wekenquote:Op woensdag 5 september 2012 09:15 schreef streamnl het volgende:
Toch raar.
Als ik bij http://www.runinfo.nl een persoonlijke BEGINNERS schema maak om te trainen voor de HM.
Dan zou ik die over 12 weken moeten kunnen lopen![]()
Dat vind ik een vrij snelle opbouw. Of zie ik dat fout?
Het enige wat ze verwachte is dit:
Dit schema voor de halve marathon voor beginners gaat er vanuit dat je zonder problemen minstens een uur kunt hardlopen.
Waarom wil je weg?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef streamnl het volgende:
Hmmm, ik zit te twijfelen om die te gaan volgen.
(ik zit namelijk ook erg te twijfelen om bij mijn loopgroep weg te gaan)
bedankt
nee oke, maar ik ren ook nog echt zeker geen 2 kilometer aan een stukquote:Op woensdag 5 september 2012 08:53 schreef YUR het volgende:
Euh? 5km in een half uur is helemaal niet super langzaam imo
En als je dan toch 5km in een half uur haalt.....ren je eigenlijk best wel heel hardquote:Op woensdag 5 september 2012 09:22 schreef electronique het volgende:
[..]
nee oke, maar ik ren ook nog echt zeker geen 2 kilometer aan een stuk
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 5 september 2012 09:24 schreef YUR het volgende:
[..]
En als je dan toch 5km in een half uur haalt.....ren je eigenlijk best wel heel hard
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:35 schreef AlexN het volgende:
... ik zie dat mijn posts er voor mijn eerste bak koffie niet veel duidelijker op worden... excuus.
Drukken op replay...quote:Op woensdag 5 september 2012 10:03 schreef Shravani het volgende:
Wat een heerlijk weer was het buiten net.
Vond het jammer dat m'n lesje zo snel afgelopen was
Dat herken ik ook. En zie dat ook terug in de grafiekjes, eerste paar minuten langzamer en dan als ik op warmte ben loopt het goed.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanochtend hardloopsessie #2.
Toen ik wandelend vertrok van huis was het net alsof er iets op mijn benen zat - als een soort van klem voelde het aan.
Maar toen ik verderop begon met snelheid maken verdween dat gevoel bijna direct.
Is dat een normaal beeld bij beginners?
Ik ook. Ben een dieselquote:Op woensdag 5 september 2012 10:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat herken ik ook. En zie dat ook terug in de grafiekjes, eerste paar minuten langzamer en dan als ik op warmte ben loopt het goed.
Sorry, was even rennen om erachter te komen wat mijn max hartslag is.quote:
SPOILER: redenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Sorry, was even rennen om erachter te komen wat mijn max hartslag is.je kan toch ook een stapje terug doen door met een andere groep mee te doen.SPOILER: redenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een andere trainer heeft ook andere inzichten.
Dat moet toch vanuit de trainers komen. Daarom zijn het trainers...quote:Op woensdag 5 september 2012 10:32 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
je kan toch ook een stapje terug doen door met een andere groep mee te doen.
Een andere trainer heeft ook andere inzichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |