Zullen we doen dat we zo rood mogelijk over de finish komen?quote:
Jij wel! Ik word rood! /zonnebrand inpaktquote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef YUR het volgende:
Lekker bruin worden terwijl we hardlopen
* YUR moet nog een singlet kopen
Gewoon met de blote pokkel in de zon lopenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef YUR het volgende:
Lekker bruin worden terwijl we hardlopen
* YUR moet nog een singlet kopen
Neuh.....pas als mn zwemband leeg isquote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gewoon met de blote pokkel in de zon lopen
Het duurde even voordat ik het begreep. Ik zat al te denken aan een duathlonquote:Op woensdag 5 september 2012 14:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Neuh.....pas als mn zwemband leeg is
Hebben ze ook lange tights voor dames? Er staat een wijd model op de foto, maar in de tekst staat: keuze uit twee modellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:42 schreef streamnl het volgende:
[..]
En ze zijn te koop bij de Lidl vanaf 10september
(Folder pagina 13)
Overigens... daar staan meer interessante dingen in:
Hardloopshirts (lange mouw)
Hardloop broek (lang)
Hardloop sokken
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Sorry, was even rennen om erachter te komen wat mijn max hartslag is.Maar: heb je ook blessúres opgelopen door het verschil van ondergrond? Want anders is het natuurlijk alleen maar mooi praten en heb je er niks aan. Dan kan je trainer er ook niks mee.SPOILER: redenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij train je altijd op eigen risico mee en is het natuurlijk aan jezelf om aan te geven of je problemen of pijntjes ervaartEen dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Ze hebben nu ook lange tights van Asics in de aanbieding bij de Makro. Iets van 33 euro incl. btw.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hebben ze ook lange tights voor dames? Er staat een wijd model op de foto, maar in de tekst staat: keuze uit twee modellen.
Beetje late reactiequote:Op woensdag 5 september 2012 08:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar of ik nu om 16 uur rechtstreeks naar huis rij (ook via Arnhem) of al om 12 uur naar Arnhem rij, daar met jullie een biertje drink, hup Yuki, Yur, Gotc, Guppy, winterstorm en Swets roep en dan om 17 of 18 uur naar huis rij. Dat maakt in principe niet veel uit.
Minder inderdaad, 12u de 10 mijl in Arnhemquote:Op woensdag 5 september 2012 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2901876/zomers-weekend-komst.html
FFFFFFUUUUUUUUUUU
Tip: Doe geen oranje aan? Dat kleurt niet met roodquote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zullen we doen dat we zo rood mogelijk over de finish komen?
Guppy moet toch in het oranje?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Tip: Doe geen oranje aan? Dat kleurt niet met rood![]()
wij gaan naar zijn optreden!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor als je er even door zit tijdens het lopen:
Geen idee. Jullie hebben nu dezelfde informatiequote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hebben ze ook lange tights voor dames? Er staat een wijd model op de foto, maar in de tekst staat: keuze uit twee modellen.
Niet mee eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef Griebus het volgende:
[..]
Maar: heb je ook blessúres opgelopen door het verschil van ondergrond? Want anders is het natuurlijk alleen maar mooi praten en heb je er niks aan. Dan kan je trainer er ook niks mee.
Daarbij train je altijd op eigen risico mee en is het natuurlijk aan jezelf om aan te geven of je problemen of pijntjes ervaart
SPOILER: voorbeeld geven wat gebeurd is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee!! Die ken ik niet. Klinkt wel relax! Meteen bij Spotify kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Woodkid - Run boy run
Thanks
Jamaarquote:Op woensdag 5 september 2012 16:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Tip: Doe geen oranje aan? Dat kleurt niet met rood![]()
quote:Sup guys, just started running a few weeks ago really to improve my general fitness and it's been surprisingly enjoyable, I currently run the same 4.5 mile route, three/four nights a week and my pb for it is 33mins 16 secs. I'm thinking about doing the Cheshire half marathon on November 4th but worried that 8 weeks won't give me enough time to get ready for it, do you think it's a good idea or not?
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ook in het VK willen mensen te snel..
[..]
En het antwoord van een 'expert':quote:
quote:It's definitely manageable. It would probably have made it a little easier if you had a longer base of mileage but 8 weeks is still achievable. The key thing is to not increase your mileage too quickly - however you will need to! You'll need at least one regular 'time on feet' run, which is preferably longer than the time you'll be racing, which helps psychologically as well.
The key to distance running is progression. Listen to your body, keep a training programme and adapt, but never too quickly. Say you're doing 18 miles a week now, do 20 next, then 22, then 25, then maybe back down to 23. Two steps forward and one step back. You'd probably be safer to take the next 8 weeks training just on easy and steady running. Maybe when you have a better base of mileage ie. just after the half marathon, then start some faster sessions. Let me know if you need any help.
I stopped reading at: It's definitely manageable.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En het antwoord van een 'expert':
[..]
Ben het eigenlijk wel eens met die 'expert'.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En het antwoord van een 'expert':
[..]
Het duidt er iig op dat diegene getraind is. Het hangt er natuurlijk wel van af wat voor sport hij/zij eerst deed. Iemand die aan hockey, voetbal o.i.d. doet is wat dat betreft in het voordeel tov bijv. een wielrenner.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
Conditie is ook niet hetgene waar hij bezorgd over zou moeten zijn.
Dat zou betekenen dat hij elke keer dat hij loopt 12,5 % (ongeveer) vooruit zou moeten gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk wel eens met die 'expert'.
7.2k in dik 33 minuten getuigt van een meer dan behoorlijke conditie en is in 2 maanden best uit te bouwen naar 21k
Om een halve marathon te lopen volstaan trainingen tot 17k in principe.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat hij elke keer dat hij loopt 12,5 % (ongeveer) vooruit zou moeten gaan.
Maar aangezien dat hij aangeeft een paar weken geleden begonnen te zijn met hardlopen...
Iron is mooierquote:Op woensdag 5 september 2012 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Ironquote:Op woensdag 5 september 2012 18:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Iron is mooierlive gezien in Paradiso, wat een briljante vent!
Gewoon goed insmeren en colorblocking FTW!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:21 schreef Yuki het volgende:
Goed, knalrood door verbranden én inspanning in de warmte dus zondag
Roze shirt ook niet handig zeker?
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef streamnl het volgende:
[..]
Geen idee. Jullie hebben nu dezelfde informatie
[..]
Niet mee eens.
Dit staat op de site:
trimmen onder gekwalificeerde begeleiding
Daar betaal je toch voor! En als dat er niet is, zie ik weinig reden om lid te blijven (daar dan).
Er zijn er meer in de buurt maar dan moet ik met de auto een stuk rijden. Dat doe ik liever niet.Dit 2e voorbeeld vind ik ook niet kunnen. Maar zolang jij van die ondergrond geen blessures hebt opgelopen, is er dus ook niks foutgegaan. Dus kan je je trainers dat niet verwijten. Jouw fysio kan makkelijk zeggen dat dat niet goed is geweest maar daar kan je niks mee want er is niks gebeurd. 'Volgens de boeken' wil nog niet zeggen dat het ook voor iedereen geldt.SPOILER: voorbeeld geven wat gebeurd is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hee!! Die ken ik niet. Klinkt wel relax! Meteen bij Spotify kijken
Thanks
Maar uiteindelijk gaat het om jouw ervaring in deze groep en als dat niet goed voelt zou ik een andere groep uitzoekenEen dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |