quote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Shravani het volgende:
M'n loopmaatje verzwikte vanmorgen haar enkel.
Muts is er mee doorgelopen en toen ze ergens in de middag eens ging zitten, verging ze ineens van de pijn. Blijkt haar enkelband gescheurd
Pootje omhoog, volledige rust en over een paar dagen terug om te kijken hoe verder.quote:
Ja he-he grapjurkquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doet t denk ik nog steeds pijn..
Damnquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Shravani het volgende:
[..]
Pootje omhoog, volledige rust en over een paar dagen terug om te kijken hoe verder.
Voorlopig in elk geval niet hardlopen, maar het is nogal een eigenwijs, dus ik hou m'n hart vast.
Bedoel ze had vanmorgen ook gewoon moeten stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik had vandaag nog wel twee leuke momenten onderweg trouwens:
Even had ik een momentje dat ik het bijna wou opgeven, toen kwam er een mountainbiker aan die riep: Je bent er bijna hoor! + schouderklopje. Vol motivatie weer verder.
En even later een hardloopster (die ik wel vaker tegen kom) die me ineens een high five gaf![]()
Dit soort momenten maakt het toch wel weer leuk als het even tegenzit
Leuke dingen zijn dat inderdaad!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Even had ik een momentje dat ik het bijna wou opgeven, toen kwam er een mountainbiker aan die riep: Je bent er bijna hoor! + schouderklopje. Vol motivatie weer verder.
En even later een hardloopster (die ik wel vaker tegen kom) die me ineens een high five gaf![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nee wij mannen zijn toch echt pervers als we even genieten van het uitzicht, dat doen vrouwen noooooooooooiiitquote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Shravani het volgende:
[..]
Leuke dingen zijn dat inderdaad!
Ik kom nooit veel mensen tegen, wel regelmatig een hardloper met een lekker kontje, dan heeft het ineens wel voordelen om traag te lopen
perv...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Shravani het volgende:
[..]
Leuke dingen zijn dat inderdaad!
Ik kom nooit veel mensen tegen, wel regelmatig een hardloper met een lekker kontje, dan heeft het ineens wel voordelen om traag te lopen
take the scenic route babequote:Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef Shravani het volgende:
[..]
Haha dat heet gewoon "van het uitzicht genieten"
Wat dat betreft is het wel jammer dat het weer kouder wordtquote:Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef Shravani het volgende:
[..]
Haha dat heet gewoon "van het uitzicht genieten"
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel jammer dat het weer kouder wordt![]()
niet totdat het vriest dus nog even wachten jij ouwe snoepertquote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef Shravani het volgende:
[..]Dan gaan de tights weer aan ipv de loszittende broekjes
leuk voor je coast to coast training!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een leuke site!![]()
http://www.meetup.com/
En hier in de stad zit dus een Triathlonclubje! http://www.meetup.com/Team3xTri/
Fakkels , hooivorkenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef winterstorm666 het volgende:
ach ik geniet ook vaak van het uitzicht.
helaas woon ik in een boerendorp........
daar hardlopen ze niet zo vaak. of het moet met een riek achter ongelovige zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |