Goed bezigquote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef GotC het volgende:
Toch blij dat ik naar de fartlektraining ben gegaan. Werkelijk de deur uit getrapt door Yur
http://www.endomondo.com/workouts/jMMtamSncaU
Was wel weer lekker, 2 series van 5x 30 sec dribbel, 20 sec normaal, 10 sec sprint. En nog wat idiote dingen zoals bij een strandafslag langzaam naar beneden, snel naar boven, snel naar beneden, langzaam naar boven..
Mmm misschien vrijdagochtend op doods tempo 30 min rondhobbelen..quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goed bezignu helemaal klaar voor zondag?
Ja? Ik denk dat ik mezelf beloon met hardlooprust tot zondagquote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm misschien vrijdagochtend op doods tempo 30 min rondhobbelen..
Het is nog een twijfelgeval. Vind het lastig om rondom die wedstrijden m'n trainingen te plannen.. Zondag wedstrijd gehad, nu getraind en dan pas zondag weer wedstrijd..quote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja? Ik denk dat ik mezelf beloon met hardlooprust tot zondagvrijdag lopen wordt toch niks, want dan moeten we boodschappen halen. En meestal heb ik dan geen zin meer om te rennen
Ik denk dat ik de komende dagen Jillian traininkjes ga doen, zonder het springen. Heb ik toch beweging, maar de beentjes lekker rust.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is nog een twijfelgeval. Vind het lastig om rondom die wedstrijden m'n trainingen te plannen.. Zondag wedstrijd gehad, nu getraind en dan pas zondag weer wedstrijd..
Meh, effe over nadenken
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef GotC het volgende:
Toch blij dat ik naar de fartlektraining ben gegaan. Werkelijk de deur uit getrapt door Yur
Was wel weer lekker, 2 series van 5x 30 sec dribbel, 20 sec normaal, 10 sec sprint. En nog wat idiote dingen zoals bij een strandafslag langzaam naar beneden, snel naar boven, snel naar beneden, langzaam naar boven..
Verstandigquote:Op woensdag 5 september 2012 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de komende dagen Jillian traininkjes ga doen, zonder het springen. Heb ik toch beweging, maar de beentjes lekker rust.
juist als je geen zin hebt en je gaat toch geeft zoveel voldoening...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef GotC het volgende:
Ik heb de brug vast getestquote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
VerstandigJe hebt weer lekker gerend vandaag!
was is daar zo bijzonder aan?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
Anders loop ik zonder muziek even 7.3 km![]()
Dat is eh een afstand die ik nog nooit gehaald heb.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
was is daar zo bijzonder aan?
Dit heet nog steeds een beginnerstopic toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
was is daar zo bijzonder aan?
oke, dacht dat het meer om het feit ging dat je zonder muziek liepquote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is eh een afstand die ik nog nooit gehaald heb.
Ja ook, heb een poosje met muziek gelopen en nu liep ik een keer zonder ''afleiding'' en bats 2.3 km bovenop mijn beste afstand.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, dacht dat het meer om het feit ging dat je zonder muziek liep
dit heb ik jullie al zo vaak proberen wijs te makenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja ook, heb een poosje met muziek gelopen en nu liep ik een keer zonder ''afleiding'' en bats 2.3 km bovenop mijn beste afstand.
Bij deze meneer Rechtse, is uw theorie bewezen. In ieder geval bij deze idiootquote:Op woensdag 5 september 2012 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit heb ik jullie al zo vaak proberen wijs te maken
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb juist liever met muziek... Zonder muziek hoor ik mezelf zoveel
Ja, ik was helemaal vergeten dat ik flink wat zuurstof in en uit pompquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Shravani het volgende:
Daarom ben ik nu aan het oefenen met door m'n neus ademen, klinkt wat minder luidruchtig
Holy crapquote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Shravani het volgende:
M'n loopmaatje verzwikte vanmorgen haar enkel.
Muts is er mee doorgelopen en toen ze ergens in de middag eens ging zitten, verging ze ineens van de pijn. Blijkt haar enkelband gescheurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |