quote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Shravani het volgende:
M'n loopmaatje verzwikte vanmorgen haar enkel.
Muts is er mee doorgelopen en toen ze ergens in de middag eens ging zitten, verging ze ineens van de pijn. Blijkt haar enkelband gescheurd
Pootje omhoog, volledige rust en over een paar dagen terug om te kijken hoe verder.quote:
Ja he-he grapjurkquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doet t denk ik nog steeds pijn..
Damnquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Shravani het volgende:
[..]
Pootje omhoog, volledige rust en over een paar dagen terug om te kijken hoe verder.
Voorlopig in elk geval niet hardlopen, maar het is nogal een eigenwijs, dus ik hou m'n hart vast.
Bedoel ze had vanmorgen ook gewoon moeten stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik had vandaag nog wel twee leuke momenten onderweg trouwens:
Even had ik een momentje dat ik het bijna wou opgeven, toen kwam er een mountainbiker aan die riep: Je bent er bijna hoor! + schouderklopje. Vol motivatie weer verder.
En even later een hardloopster (die ik wel vaker tegen kom) die me ineens een high five gaf![]()
Dit soort momenten maakt het toch wel weer leuk als het even tegenzit
Leuke dingen zijn dat inderdaad!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Even had ik een momentje dat ik het bijna wou opgeven, toen kwam er een mountainbiker aan die riep: Je bent er bijna hoor! + schouderklopje. Vol motivatie weer verder.
En even later een hardloopster (die ik wel vaker tegen kom) die me ineens een high five gaf![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nee wij mannen zijn toch echt pervers als we even genieten van het uitzicht, dat doen vrouwen noooooooooooiiitquote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Shravani het volgende:
[..]
Leuke dingen zijn dat inderdaad!
Ik kom nooit veel mensen tegen, wel regelmatig een hardloper met een lekker kontje, dan heeft het ineens wel voordelen om traag te lopen
perv...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Shravani het volgende:
[..]
Leuke dingen zijn dat inderdaad!
Ik kom nooit veel mensen tegen, wel regelmatig een hardloper met een lekker kontje, dan heeft het ineens wel voordelen om traag te lopen
take the scenic route babequote:Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef Shravani het volgende:
[..]
Haha dat heet gewoon "van het uitzicht genieten"
Wat dat betreft is het wel jammer dat het weer kouder wordtquote:Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef Shravani het volgende:
[..]
Haha dat heet gewoon "van het uitzicht genieten"
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel jammer dat het weer kouder wordt![]()
niet totdat het vriest dus nog even wachten jij ouwe snoepertquote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef Shravani het volgende:
[..]Dan gaan de tights weer aan ipv de loszittende broekjes
leuk voor je coast to coast training!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een leuke site!![]()
http://www.meetup.com/
En hier in de stad zit dus een Triathlonclubje! http://www.meetup.com/Team3xTri/
Fakkels , hooivorkenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef winterstorm666 het volgende:
ach ik geniet ook vaak van het uitzicht.
helaas woon ik in een boerendorp........
daar hardlopen ze niet zo vaak. of het moet met een riek achter ongelovige zijn.
There aren't any sports & recreation Meetups within 25 miles of Leeuwarden, Nederland.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een leuke site!![]()
http://www.meetup.com/
En hier in de stad zit dus een Triathlonclubje! http://www.meetup.com/Team3xTri/
nee, ga het straks even rustig bekijken (ja, ook ik ben soms wel eens druk aan het werkquote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wie woont er dan ook in Leeuwarden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kende je deze site al rd?
Hahaquote:Op woensdag 5 september 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ga het straks even rustig bekijken (ja, ook ik ben soms wel eens druk aan het werk)... thanks a lot!!
Yuki kom er maar in.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:07 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Weet iemand een hardloopwinkel waar ze ook een filmpje maken van hoe je loopt in Utrecht? (Liefst met een grote renbaan.)
Excelquote:Op woensdag 5 september 2012 22:44 schreef SEMTEX het volgende:
Aargh zou liever hebben hardgelopen vanavond ipv leren voor een oersaai examen
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wie woont er dan ook in Leeuwarden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kende je deze site al rd?
Tofquote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef cinnamon_M het volgende:
Hello allemaalVandaag voor het eerst mijn inspanningsastma-inhalator gebruikt, voor het hardlopen. Man, wat een verschil! Ik heb nog nooit zo heerlijk gelopen. 1x20 en 1x10 (of 13 om precies te zijn) minuten gelopen, laatste minuut nog een flinke eindsprint gedaan en ik had nog energie over. Kon voor mijn gevoel er nog makkelijk 10-15 minuten aan vastplakken zeg maar.
Ik realiseer me nu pas hoeveel minder zuurstof ik zonder dat ding heb, ik had voor mijn gevoel 2x meer lucht en was geen een keer écht buiten adem. Om nog niet te spreken over de afwezigheid van de piepende en raspende ademhaling die ik normaal heb bij inspanning.
Fijn!
Wellicht, zou fijn zijn als ik het niet nodig heb. Maar voor nu ben ik erg blij met het resultaat met pufje, het is fijn als je niet zo tegen gehouden wordt door alleen maar je ademhaling. Moet wel zeggen dat ik de afgelopen weken nog niet veel verbetering zag in mijn ademhaling, zonder pufje, maar wie weet dat dat op de lange termijn nog verandertquote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
TofWellicht dat het beter gaat als je eenmaal wat weken aan het hardlopen bent ? (zeg maar zonder pufje)
Dat is een strak tempo hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 23:58 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Wellicht, zou fijn zijn als ik het niet nodig heb. Maar voor nu ben ik erg blij met het resultaat met pufje, het is fijn als je niet zo tegen gehouden wordt door alleen maar je ademhaling. Moet wel zeggen dat ik de afgelopen weken nog niet veel verbetering zag in mijn ademhaling, zonder pufje, maar wie weet dat dat op de lange termijn nog verandert
Zag net trouwens dat ik het eerste deel 10 km/h liep, 2e deel 8 km/h. Is niet supersnel maar voor mijn doen toch erg netjes
misschien mag het hier niet gezegd worden, beginners and all that, maar 8km/uur kan ik toch geen strak tempo noemen hoorquote:
De 10 welquote:Op donderdag 6 september 2012 00:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien mag het hier niet gezegd worden, beginners and all that, maar 8km/uur kan ik toch geen strak tempo noemen hoor
klopt, maar waar het mij om ging is dat er, imo, ook gerust eens gezegd mag worden als iemand gewoon 'minder goed' heeft gelopen en we niet alles met de mantel der liefde hoeven te bedekken.quote:
Mantel der positiviteit; 8 is altijd nog beter dan 0km/h (aka niet lopen)quote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klopt, maar waar het mij om ging is dat er, imo, ook gerust eens gezegd mag worden als iemand gewoon 'minder goed' heeft gelopen en we niet alles met de mantel der liefde hoeven te bedekken.
er is ook een spreekwoord over heelmeesters en wondenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mantel der positiviteit; 8 is altijd nog beter dan 0km/h (aka niet lopen)
Begrepen Korporaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
Sexy je bent een zwakkeling en je hebt een kop als een bak wurmen. Stel je niet aan en loop door.
wel in de houding staan....!!!quote:
Loop eens wat meer joh. Je loopt de kantjes er af. Slechts plek 14 bij endomondo. Zo ga je die marathon nooit halen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klopt, maar waar het mij om ging is dat er, imo, ook gerust eens gezegd mag worden als iemand gewoon 'minder goed' heeft gelopen en we niet alles met de mantel der liefde hoeven te bedekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |