quote:
-_Guitarist_- stopt als Modquote:
Als ik het geëdit had had ik er wel 'ik wil GGMM als persoonlijke mod' van gemaakt. Dat wil niemand namelijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuke edit van GGMM, iedereen even lachen jongens.
Ik vanaf morgen welquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik het geëdit had had ik er wel 'ik wil GGMM als persoonlijke mod' van gemaakt. Dat wil niemand namelijk
Noem me dan tenminste Gerard. Dat is minder gay.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:56 schreef Typisch het volgende:
Bedankt Gerrit voor het modden van VBL! Veel slotjes van jouw hand gezien.
Waarom zou ik jou Gerard noemen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noem me dan tenminste Gerard. Dat is minder gay.
Ik heb je eigenlijk altijd als een Patricia gezienquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noem me dan tenminste Gerard. Dat is minder gay.
Ik vond het ook tof.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
No problem
Was fijn samen te werken met jou man
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk altijd als een Patricia gezien
Doe eens lief tegen Wilbert.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou Gerard noemen?
Whehehe, ik had altijd al wel een levenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het ook tof.
Zonde dat je een 'leven' kreeg man
Haha goeie man. Een FOK!ker met een levenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, ik had altijd al wel een leven
Maar nu té druk en vol
Beloof me dat jij niet ooit zo wordt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha goeie man. Een FOK!ker met een levenGekkie.
Ik zal het beloven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beloof me dat jij niet ooit zo wordt.
Het kan echtquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha goeie man. Een FOK!ker met een levenGekkie.
Gewoon een supermanpak aantrekken voordat je naar buiten gaat. Dat helpt bij mij het beste.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kan echt
Ik wilde het helemaal niet
Zal het eens proberenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een supermanpak aantrekken voordat je naar buiten gaat. Dat helpt bij mij het beste.
Bij jou is het elke dag carnaval?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een supermanpak aantrekken voordat je naar buiten gaat. Dat helpt bij mij het beste.
Ga dan ook naar een ziekenhuis.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Hand gisteren uit frustratie kapot geslagen tegen een muur
Die shit begint er nu echt heel nasty uit te zien, , misschien toch maar eens richting ziekenhuis gaan
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Die shit begint er nu echt heel nasty uit te zien, , misschien toch maar eens richting ziekenhuis gaan
Beter ga je er snel heen, maatje van me had dat net voordat we op vakantie gingen ook gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Condoom gescheurd?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kan echt
Ik wilde het helemaal niet
Nog steeds vast in God of War?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
ja gappie van mij komt zoquote:
quote:
sinds wanneer heb jij vrienden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter ga je er snel heen, maatje van me had dat net voordat we op vakantie gingen ook gedaan.Omdat hij heel het weekend had gewacht moest hij geopereerd worden en kon hij niet mee.
Spel weg gedaan manquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Condoom gescheurd?In Zweden zou je nu zijn aangeklaagd voor verkrachting.
[..]
Nog steeds vast in God of War?
Vrouwen, allemaal hoeren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spel weg gedaan man
Nee sloeg om andere reden mijn hand kapot
Gelukkig maar. Ook jij dan een vrouw bezwangerd zonder dit te willen? Misschien kunnen jij en Guitarist een clubje oprichten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spel weg gedaan man
Nee sloeg om andere reden mijn hand kapot
Mweh ken haar niet veel kwalijk nemen verderquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen, allemaal hoeren.
En ja weet niet man, nu ik 1 miljoen euro gewonnen heb doen ze ineens aardig weetje. Maar zijn wel eckte.
Ik heb wel eens iemand per ongeluk bezwangerd ja, toen was ik 15 ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ook jij dan een vrouw bezwangerd zonder dit te willen? Misschien kunnen jij en Guitarist een clubje oprichten.
Knurftquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, we zijn uit elkaar gegaan gisterenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knurft
Mocht je geen voetbal kijken van je vriendin?
Ja ben alweer thuis man maar ik kan je met zekerheid zeggen dat ik gewoon gewonnen hebquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:33 schreef Bonkers. het volgende:
Foto van de muur om te kijken wie het gevecht heeft gewonnen.
En daarom sloeg je tegen de muur?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, we zijn uit elkaar gegaan gisteren
Jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En daarom sloeg je tegen de muur?
Altijd de anderen de schuld gevenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
het was een beetje een ruzie wat we hadden en toen werd ik boos en sloeg tegen die muur, was ook gewoon die muur zijn schuld
Wel lekker gekorfbald?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
jeuj 2 blaren. op linkervoet en rechtervoet.
Naja oke beter dan dat je haar slaat maar dan nog, wat een primitief oer gedrag man, leer je gedragenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
het was een beetje een ruzie wat we hadden en toen werd ik boos en sloeg tegen die muur, was ook gewoon die muur zijn schuld
Alweer een tijd niet gescoord ik denk dat het wel een hattrick wordt vandaag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe De Jong het doet.
Ik denk dat hij een rode kaart krijgt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is toch naar ac milanquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hapt. Altijd als ik een opmerking maak die achteraf gezien té makkelijk was kan ik toch altijd nog op jou rekenen.quote:
Welk team zit je nu man? Ben je omhoog gegaan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
jeuj 2 blaren. op linkervoet en rechtervoet.
gaat je geen flikker aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welk team zit je nu man? Ben je omhoog gegaan?
Na deze post heeft hij 2 rode handen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hapt. Altijd als ik een opmerking maak die achteraf gezien té makkelijk was kan ik toch altijd nog op jou rekenen.
Nee joh, steven weet dat ik altijd van hem blijf houden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na deze post heeft hij 2 rode handen.
Als hij een team hoger zit maakt dat niks uit ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:47 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ben je wel gepromoveerd na je kampioensschap?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terrorist Jaap die van een duikplank gaat springen !
Gijpie verwoordde het al perfectquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag het ja.
Vorige week is schijnbaar die Patty Paay/Patrica Brard op haar bek gegaan en die stemmen ze door naar de finale. Sbs publiek
Ze wilden Bossie er al heen sturen om een bommetje te doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het water er uithalen of die Jaap eerst laten gaan inderdaad.
Heb het gezien. En dan de rest laten springen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze wilden Bossie er al heen sturen om een bommetje te doen.
Ja maar kom net terug van ziekenhuis, is niet gebroken maar zwaar gekneusdquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:53 schreef Smoofie het volgende:
Hand kapot geslagen wtf Steven, je moet ook wat gecontroleerder slaan, en een stenen muur is geen goed idee. Dat kan ik zeggen uit ervaring.
Ik heb dit jaar net zoveel gepost als ik in de voorgaande 3jaren samen heb gedaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
In 9 maanden meer gepost dan ik in 2 jaar
001 (001) 12056 2012-08 12056 Ajacied422quote:
Wie de neuk ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:01 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Je bent een ontzettende Zoetemelk.![]()
Dan moeten Ajax en twente al helemaal Pec gaan slopenquote:
Ik hoor dat je daar niet van weg kunt kijken. Het is is net een treinwrak...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Zwolle werkt aan het fairplay klassement en godverdomme waarom heb ik zojuist een halfuur naar Sterrenspringen gekeken
In dat geval ga ik een weekendje op vakantie als Ajax uit tegen RKC speelt want zij versloegen PSV immers daar waar Psv Ajax met 4-2 versloegquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan moeten Ajax en twente al helemaal Pec gaan slopen
Niet de nummer één met het aantal berichten. Nóg niet. (Muhahaha-kuck-rochel)quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij nou weer?
Ik wacht op terror jaap.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Zwolle werkt aan het fairplay klassement en godverdomme waarom heb ik zojuist een halfuur naar Sterrenspringen gekeken
Trok het niet meer nadat de Surinaamse evenknie van Terror Jaap begon te flirten met een travestiet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik wacht op terror jaap.Daarna zap ik weg.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
godsamme mijn manager naar de kloten
Ok... we falen beide extreem.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Broerse al -4. Vossebelt, Misidjan, Holla & Toornstra samen maar 8 punten
Ik denk dat terror Jaap een iconisch tv-moment wordt. Dat ze over 10 jaar vragen waar jij was bij de sprong van terror Jaap.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trok het niet meer nadat de Surinaamse evenknie van Terror Jaap begon te flirten met een travestiet.
Je voelt je niet meer alleenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... we falen beide extreem.
Dijks zit op de bankquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En terecht maar ik vind dat Stijn er sowieso bijzondere namen tussen heeft zitten en toch staat hij momenteel wat punten op mij voorquote:
85% kans.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax gaat Heerenveen totaal afslachten denk ik.
marco pappaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
Enige echte topspeler bij Heerenveen is Djuricic.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die manager ziet er uit als een tokkieversie van Footbal Mananger. Dat is een beter spel als ik het zo zie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J0rdiii koest. Jij staat 18de en Stijn tweede.
Ik denk aan de lange termijn he, aan het eind sta ik gewoon bovenaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J0rdiii koest. Jij staat 18de en Stijn tweede.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk aan de lange termijn he, aan het eind sta ik gewoon bovenaan.
Iedereen maar lachen, net zoals toen Ajax vorig seizoen 6e stond.
Het is de snelle versie voor mensen met een gebrek aan geduld en concentratie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Die manager ziet er uit als een tokkieversie van Footbal Mananger. Dat is een beter spel als ik het zo zie.
Ik sta derde ik pak je nog wel.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is de snelle versie voor mensen met een gebrek aan geduld en concentratie.
[..]
Ik sta derde ik pak je nog wel.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Homo...quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Hee Happel, je bent terugquote:
Ernst happel...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom heet je EH? Ik dacht dat je HMF was
Kreeg je geen patat van je moeder?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
ben geweest en volgens arts is het gewoon zwaar gekneusdquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nooit weg geweest.
Maar ga jij even naar het ziekenhuis. Dat is gebroken.
Kloptquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kreeg je geen patat van je moeder?
Ja ik weet dat het Ernst happel isquote:
Ah, scheelt. Verder heeft het natuurlijk nooit zin om je eigen lichaam naar de klote te helpen vanwege ruzie met een vrouw.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben geweest en volgens arts is het gewoon zwaar gekneusd
Heb je ook helemaal gelijk in maar ik raakte zo gefrustreerd dat ik het ergens kwijt moestquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ah, scheelt. Verder heeft het natuurlijk nooit zin om je eigen lichaam naar de klote te helpen vanwege ruzie met een vrouw.
nee da is emile ratelband.quote:
Waarom sla je je hand stuk?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben geweest en volgens arts is het gewoon zwaar gekneusd
Gewoon, omdat het kan.quote:
Zeker waar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in maar ik raakte zo gefrustreerd dat ik het ergens kwijt moest
Beter tegen de muur dan tegen haar hoofd
Ik kreeg geen patat van mijn moederquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Waarom sla je je hand stuk?
Hij begint op de bankquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Theo Janssen gaat Feyenoord vernederen
Uhuquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Theo Janssen gaat Feyenoord vernederen
Als mijn moeder zoiets flikt sla ik haar het ziekenhuis in ipv dat ik naar het ziekenhuis moet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg geen patat van mijn moeder
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als mijn moeder zoiets flikt sla ik haar het ziekenhuis in ipv dat ik naar het ziekenhuis moet.
Theo Janssen gaat Feyenoord vernederen vanaf de bank. Met originele beledigingen.quote:
Die eikel heeft een trainingsachterstand omdat hij geen basisplaats gegarandeerd kreeg.quote:
39 topics.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Misschien ben ik gek hoor maar wat is hier leuk aan
Stream van Opaatje #39 Over kopkaas en bakstenen
Hij bleef terugkomen met filmpjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
39 topics.Had niet verwacht dat iemand dat leuk zou vinden behalve dat mens die altijd in het Ajax-topic het nieuwe filmpje ging posten.
Volpompenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk die Liza. Volpompen die meid.
GODVERDOMME JODENVOLK.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volpompen. Doe eens normaal met dat taalgebruik
Die kwam maanden terug bijna dagelijks in het Ajax topicquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Misschien ben ik gek hoor maar wat is hier leuk aan
Stream van Opaatje #39 Over kopkaas en bakstenen
ALles op SBS is puur kanker, daarom wilt hans weer elke maandag bij VI zittenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
wat een tering zooi al die programmas
ik keek ook even naar dat gedoe op rtl4 maar dat is ook zooiquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALles op SBS is puur kanker, daarom wilt hans weer elke maandag bij VI zitten
Weet jij daar iets van? Hans is voor de 3e keer op rij maandag bij VI. Wordt hij weer vaste gastquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik keek ook even naar dat gedoe op rtl4 maar dat is ook zooi
Geen idee, ik hoop het wel. Ik weet wel dat Hansie erg fan is van Siem in de spits.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet jij daar iets van? Hans is voor de 3e keer op rij maandag bij VI. Wordt hij weer vaste gast?
Emilio is boos op Johan omdat hij niet bij vi oranje mocht komen, De Kromme (sport 1) komt daarom ook niet meer langs. Bron: De Snorquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet jij daar iets van? Hans is voor de 3e keer op rij maandag bij VI. Wordt hij weer vaste gast?
Ik weet dat Frank een fan is van Sieg in de spits. WIe heeft er meer kijk op ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het wel. Ik weet wel dat Hansie erg fan is van Siem in de spits.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet dat Frank een fan is van Sieg in de spits. WIe heeft er meer kijk op ?
Emile was juist leuk bij VIquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Emilio is boos op Johan omdat hij niet bij vi oranje mocht komen, De Kromme (sport 1) komt daarom ook niet meer langs. Bron: De Snor
KAP TOCH EENS MET JE EINDELOZE GEDRAM DAAROVER.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet dat Frank een fan is van Sieg in de spits. WIe heeft er meer kijk op ?
Is onzin. De hoofdredacteur van VI heeft juist teruggetweet dat Emile snel weer te gast isquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Emilio is boos op Johan omdat hij niet bij vi oranje mocht komen, De Kromme (sport 1) komt daarom ook niet meer langs. Bron: De Snor
Emile moet dat helemaal niet willen. Hij is niet geschikt voor zo'n feestshow, zeker als Johan als depri zit te doen. Willem idem dito. Die rol was al gevuld.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ik ben al weg. doeiquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
Mensen die nu SBS6 kijken, of uberhaupt SBS6 kijken, moeten hier gewoon weg.
bron?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is onzin. De hoofdredacteur van VI heeft juist teruggetweet dat Emile snel weer te gast is
ik volg het debat op twee, maar er is een of andere jostie die alleen maar aan het klappen is op de verkeerde momenten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
Terror Jaap gaat als laatste manquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
Wegwezen jij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Terror Jaap gaat als laatste man
quote:
twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 30-08-2012 om 12:33:36@ejvermeer1984 Emilio zal binnenkort weer te bewonderen zijn, hij is zeker niet 'gedumpt'. reageer retweet
Dit. Kom jij maar met jouw bron :'_)quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 30-08-2012 om 12:33:36@ejvermeer1984 Emilio zal binnenkort weer te bewonderen zijn, hij is zeker niet 'gedumpt'. reageer retweet
dat zijn tekstenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
Mensen die m'n naam niet juist spellen moeten ook oprotten.
Beter tyf je op, ga jij maar naar clown gijp kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal nergens verstand van he?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Kom jij maar met jouw bron :'_)
Gijp is juist grappig. Boskamp begint 'door te slaan', trok laatst bijna Gijps hoofd eraf!quote:
Ja... postinhoudelijk te zien + inschrijfdatum moet je wel een kloon zijn dus veel succes nog met je grappen en grollen ik vind het wel mooi geweest.quote:
Ik snapte zijn 'quote:
Ze is lekker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat gaat voor een voetbalwedstrijd van je club?
Ik ga terug kijken.quote:
Misschien kan ik dat ook doen. Maar mijn ouders zijn thuis dus kan sowieso niet bij mij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Neem die chick gewoon mee naar een plek waar je de wedstrijd kan kijken. Als ze je leuk vindt , vindt ze dat niet erg.
Zijn je ouders conservatief? Gewoon een vraag wat niets met dit te maken heeft btw.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat ook doen. Maar mijn ouders zijn thuis dus kan sowieso niet bij mij.
Deze vraag heb je echt al 20x beantwoord gekregen, zelfs ik weet het antwoord inmiddelsquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn je ouders conservatief? Gewoon een vraag wat niets met dit te maken heeft btw.
Ik heb dat nooit gevraagd wtfquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze vraag heb je echt al 20x beantwoord gekregen, zelfs ik weet het antwoord inmiddels
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn je ouders conservatief? Gewoon een vraag wat niets met dit te maken heeft btw.
Oke, ik ken wat turkse mensen en die mochten vroeger nooit uitgaan enz van hun ouders, drinken ook niet, helemaal nietsquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
Je bent echt dieptriest als je naar dat sterrengebeuren kijkt.
Ik voel me bang door je postquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
Je bent echt dieptriest als je naar dat sterrengebeuren kijkt.
Mochten? Mogen ze het nu?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, ik ken wat turkse mensen en die mochten vroeger nooit uitgaan enz van hun ouders, drinken ook niet, helemaal niets.
Badboys.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze doen het iig wel, zijn ook al 20+ nu he.
Nee maar zou jij hun carriere wel willen slopen door net als heel gezond nadenkend Nederland geen SBS te kijken en al helemaal dit niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Wilt iemand die Ralf doodschieten? Of iedereen behalve die Liza bij SBS6?
Wat wil je daar nou mee zeggen. Omdat RTL4 niks is kijk je toch ook tv op een andere locatie?.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
Me ouders kijken beneden RTL4 dat is ook niks.
Om 22:00 is Public Enemies begonnen om 22:10 Requiem for a Dream en hoewel ik het uit principe niet kijk had je ook The A-Team remake kunnen kijken om 20:00 als je dan toch tv wil kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
Dat er weinig andere keus is en ik speciaal voor Terror Jaap keek
Kijk het ook half, zit op de laptop.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 22:00 is Public Enemies begonnen om 22:10 Requiem for a Dream en hoewel ik het uit principe niet kijk had je ook The A-Team remake kunnen kijken om 20:30 als je dan toch tv wil kijken.
Alweer een nieuwe dan of viel je oude nog te repareren?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk het ook half, zit op de laptop.
GGMM denkt sowieso beter als mij te zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zag hem al ja en die GGMM zit maar te lachen om anderen.
juist....quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM denkt sowieso beter als mij te zijn.
Iedereen hier denkt dat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM denkt sowieso beter als mij te zijn.
Laat LR eens in z'n waarde joh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ja aids nu maar op LR, je begint echt stom te worden.
troll 4/10quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij toond dit zelden aan waardoor het al snel arrogant word.
Was wel in combinatie met 'als mij' he. Ik wil op zijn minst een 5 voor de moeite.quote:
Hmm ik ben weleens aardiger toegesproken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ja aids nu maar op LR, je begint echt stom te worden.
Jij doet hier hatender dan ik hoor hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms haat hij gewoon te ver. Lijkt net Siempje wel
Hou je bek over Siem de Jong man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms haat hij gewoon te ver. Lijkt net Siempje wel
Siegfriedquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hou je bek over Siem de Jong man.
is smoesjequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Hij heeft last van zn schouder door fitness man
Begin jij nou ook al... Smoofie zijn gedrag kon ik nog wel wegzetten als 'ach... laat hem gaan'quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef GGMM het volgende:
Gewoon negeren jongens, dan gaat hij vanzelf weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |