quote:
-_Guitarist_- stopt als Modquote:
Als ik het geëdit had had ik er wel 'ik wil GGMM als persoonlijke mod' van gemaakt. Dat wil niemand namelijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuke edit van GGMM, iedereen even lachen jongens.
Ik vanaf morgen welquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik het geëdit had had ik er wel 'ik wil GGMM als persoonlijke mod' van gemaakt. Dat wil niemand namelijk
Noem me dan tenminste Gerard. Dat is minder gay.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:56 schreef Typisch het volgende:
Bedankt Gerrit voor het modden van VBL! Veel slotjes van jouw hand gezien.
Waarom zou ik jou Gerard noemen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noem me dan tenminste Gerard. Dat is minder gay.
Ik heb je eigenlijk altijd als een Patricia gezienquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noem me dan tenminste Gerard. Dat is minder gay.
Ik vond het ook tof.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
No problem
Was fijn samen te werken met jou man
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk altijd als een Patricia gezien
Doe eens lief tegen Wilbert.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou Gerard noemen?
Whehehe, ik had altijd al wel een levenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het ook tof.
Zonde dat je een 'leven' kreeg man
Haha goeie man. Een FOK!ker met een levenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, ik had altijd al wel een leven
Maar nu té druk en vol
Beloof me dat jij niet ooit zo wordt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha goeie man. Een FOK!ker met een levenGekkie.
Ik zal het beloven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beloof me dat jij niet ooit zo wordt.
Het kan echtquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha goeie man. Een FOK!ker met een levenGekkie.
Gewoon een supermanpak aantrekken voordat je naar buiten gaat. Dat helpt bij mij het beste.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kan echt
Ik wilde het helemaal niet
Zal het eens proberenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een supermanpak aantrekken voordat je naar buiten gaat. Dat helpt bij mij het beste.
Bij jou is het elke dag carnaval?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een supermanpak aantrekken voordat je naar buiten gaat. Dat helpt bij mij het beste.
Ga dan ook naar een ziekenhuis.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Hand gisteren uit frustratie kapot geslagen tegen een muur
Die shit begint er nu echt heel nasty uit te zien, , misschien toch maar eens richting ziekenhuis gaan
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Die shit begint er nu echt heel nasty uit te zien, , misschien toch maar eens richting ziekenhuis gaan
Beter ga je er snel heen, maatje van me had dat net voordat we op vakantie gingen ook gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Condoom gescheurd?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kan echt
Ik wilde het helemaal niet
Nog steeds vast in God of War?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
ja gappie van mij komt zoquote:
quote:
sinds wanneer heb jij vrienden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter ga je er snel heen, maatje van me had dat net voordat we op vakantie gingen ook gedaan.Omdat hij heel het weekend had gewacht moest hij geopereerd worden en kon hij niet mee.
Spel weg gedaan manquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Condoom gescheurd?In Zweden zou je nu zijn aangeklaagd voor verkrachting.
[..]
Nog steeds vast in God of War?
Vrouwen, allemaal hoeren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spel weg gedaan man
Nee sloeg om andere reden mijn hand kapot
Gelukkig maar. Ook jij dan een vrouw bezwangerd zonder dit te willen? Misschien kunnen jij en Guitarist een clubje oprichten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spel weg gedaan man
Nee sloeg om andere reden mijn hand kapot
Mweh ken haar niet veel kwalijk nemen verderquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen, allemaal hoeren.
En ja weet niet man, nu ik 1 miljoen euro gewonnen heb doen ze ineens aardig weetje. Maar zijn wel eckte.
Ik heb wel eens iemand per ongeluk bezwangerd ja, toen was ik 15 ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ook jij dan een vrouw bezwangerd zonder dit te willen? Misschien kunnen jij en Guitarist een clubje oprichten.
Knurftquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, we zijn uit elkaar gegaan gisterenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knurft
Mocht je geen voetbal kijken van je vriendin?
Ja ben alweer thuis man maar ik kan je met zekerheid zeggen dat ik gewoon gewonnen hebquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:33 schreef Bonkers. het volgende:
Foto van de muur om te kijken wie het gevecht heeft gewonnen.
En daarom sloeg je tegen de muur?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, we zijn uit elkaar gegaan gisteren
Jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En daarom sloeg je tegen de muur?
Altijd de anderen de schuld gevenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
het was een beetje een ruzie wat we hadden en toen werd ik boos en sloeg tegen die muur, was ook gewoon die muur zijn schuld
Wel lekker gekorfbald?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
jeuj 2 blaren. op linkervoet en rechtervoet.
Naja oke beter dan dat je haar slaat maar dan nog, wat een primitief oer gedrag man, leer je gedragenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
het was een beetje een ruzie wat we hadden en toen werd ik boos en sloeg tegen die muur, was ook gewoon die muur zijn schuld
Alweer een tijd niet gescoord ik denk dat het wel een hattrick wordt vandaag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe De Jong het doet.
Ik denk dat hij een rode kaart krijgt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is toch naar ac milanquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hapt. Altijd als ik een opmerking maak die achteraf gezien té makkelijk was kan ik toch altijd nog op jou rekenen.quote:
Welk team zit je nu man? Ben je omhoog gegaan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
jeuj 2 blaren. op linkervoet en rechtervoet.
gaat je geen flikker aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welk team zit je nu man? Ben je omhoog gegaan?
Na deze post heeft hij 2 rode handen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hapt. Altijd als ik een opmerking maak die achteraf gezien té makkelijk was kan ik toch altijd nog op jou rekenen.
Nee joh, steven weet dat ik altijd van hem blijf houden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na deze post heeft hij 2 rode handen.
Als hij een team hoger zit maakt dat niks uit ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:47 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ben je wel gepromoveerd na je kampioensschap?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terrorist Jaap die van een duikplank gaat springen !
Gijpie verwoordde het al perfectquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag het ja.
Vorige week is schijnbaar die Patty Paay/Patrica Brard op haar bek gegaan en die stemmen ze door naar de finale. Sbs publiek
Ze wilden Bossie er al heen sturen om een bommetje te doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het water er uithalen of die Jaap eerst laten gaan inderdaad.
Heb het gezien. En dan de rest laten springen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze wilden Bossie er al heen sturen om een bommetje te doen.
Ja maar kom net terug van ziekenhuis, is niet gebroken maar zwaar gekneusdquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:53 schreef Smoofie het volgende:
Hand kapot geslagen wtf Steven, je moet ook wat gecontroleerder slaan, en een stenen muur is geen goed idee. Dat kan ik zeggen uit ervaring.
Ik heb dit jaar net zoveel gepost als ik in de voorgaande 3jaren samen heb gedaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
In 9 maanden meer gepost dan ik in 2 jaar
001 (001) 12056 2012-08 12056 Ajacied422quote:
Wie de neuk ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:01 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Je bent een ontzettende Zoetemelk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |