quote:
-_Guitarist_- stopt als Modquote:
Als ik het geëdit had had ik er wel 'ik wil GGMM als persoonlijke mod' van gemaakt. Dat wil niemand namelijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuke edit van GGMM, iedereen even lachen jongens.
Ik vanaf morgen welquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik het geëdit had had ik er wel 'ik wil GGMM als persoonlijke mod' van gemaakt. Dat wil niemand namelijk
Noem me dan tenminste Gerard. Dat is minder gay.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:56 schreef Typisch het volgende:
Bedankt Gerrit voor het modden van VBL! Veel slotjes van jouw hand gezien.
Waarom zou ik jou Gerard noemen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noem me dan tenminste Gerard. Dat is minder gay.
Ik heb je eigenlijk altijd als een Patricia gezienquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noem me dan tenminste Gerard. Dat is minder gay.
Ik vond het ook tof.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
No problem
Was fijn samen te werken met jou man
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk altijd als een Patricia gezien
Doe eens lief tegen Wilbert.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou Gerard noemen?
Whehehe, ik had altijd al wel een levenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het ook tof.
Zonde dat je een 'leven' kreeg man
Haha goeie man. Een FOK!ker met een levenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, ik had altijd al wel een leven
Maar nu té druk en vol
Beloof me dat jij niet ooit zo wordt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha goeie man. Een FOK!ker met een levenGekkie.
Ik zal het beloven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beloof me dat jij niet ooit zo wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |