Heb ik over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hier zijn al eerder klachten over geweest.
Neemt niet weg dat de klacht gegrond blijft.
Fantasierijk zijn ze wel dat soort mensen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:09 schreef Flurry het volgende:
En als het kut gaat, dan wordt het ineens "ze"
Excelsiorquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:10 schreef BrokenArrow het volgende:
Als je supporter van Excelsior of pec zwolle bent mag je best over wij praten
Oja? Op welke manier dan, want ik kan niks bedenken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Als je een seizoenskaart hebt mag je praten over wij. Je bent onderdeel van de club.
Je zit elke week op dezelfde stoelquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Als je een seizoenskaart hebt mag je praten over wij. Je bent onderdeel van de club.
In het stadion heb je een wij-gevoel. Daarnaast kun je een clubkaart hebben en dat is een soort 'lidmaatschap als fan'. Dan kun je over 'wij' sprekenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja? Op welke manier dan, want ik kan niks bedenken.
Je bent dan een steekholderquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je zit elke week op dezelfde stoelDus ben je ineens onderdeel van een club?
Als supporter ben je toch onderdeel van een club. Zonder supporters geen club. Dus horen supporters ook bij een club en mag je wij zeggen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja? Op welke manier dan, want ik kan niks bedenken.
dat dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:17 schreef RemcoDelft het volgende:
We hebben gewonnen en Ze hebben verloren is het toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |