Heb ik over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hier zijn al eerder klachten over geweest.
Neemt niet weg dat de klacht gegrond blijft.
Fantasierijk zijn ze wel dat soort mensen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:09 schreef Flurry het volgende:
En als het kut gaat, dan wordt het ineens "ze"
Excelsiorquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:10 schreef BrokenArrow het volgende:
Als je supporter van Excelsior of pec zwolle bent mag je best over wij praten
Oja? Op welke manier dan, want ik kan niks bedenken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Als je een seizoenskaart hebt mag je praten over wij. Je bent onderdeel van de club.
Je zit elke week op dezelfde stoelquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Als je een seizoenskaart hebt mag je praten over wij. Je bent onderdeel van de club.
In het stadion heb je een wij-gevoel. Daarnaast kun je een clubkaart hebben en dat is een soort 'lidmaatschap als fan'. Dan kun je over 'wij' sprekenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja? Op welke manier dan, want ik kan niks bedenken.
Je bent dan een steekholderquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je zit elke week op dezelfde stoelDus ben je ineens onderdeel van een club?
Als supporter ben je toch onderdeel van een club. Zonder supporters geen club. Dus horen supporters ook bij een club en mag je wij zeggen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja? Op welke manier dan, want ik kan niks bedenken.
dat dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:17 schreef RemcoDelft het volgende:
We hebben gewonnen en Ze hebben verloren is het toch?
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:01 schreef sinepedraap het volgende:
Terechte klacht.
"Wij hebben gewonnen"
Nee jij zat op de bank frituur te vreten en bier te drinken lul
Nu we het toch over voetbal hebben, Frank Drebin heeft wel wat weg van Van Marwijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eenheidsworsten. Voor een bepaalde club zijn verbroederd - of juist niet - en daarom spreken mensen van hun cluppie. Zelfde zie je als het Nederlands Elftal speelt - Onze Jongens. Zo zien dat mensen dat nu eenmaal.
Frank Drebin hield het bij het honkballen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:37 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nu we het toch over voetbal hebben, Frank Drebin heeft wel wat weg van Van Marwijk.
Wat een baas was die man ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Frank Drebin hield het bij het honkballen.
[ afbeelding ]
Mensen identificeren zich met 'hun' club en daarmee ook met wat zij doen (tenzij die club verliest, dan weten die watjes niet hoe snel ze het bij "die sukkels" moeten leggen).quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:09 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Heb ik over het hoofd gezien.
Maar nu lees ik veel reacties bij nieuwberichten op nu.nl en voetvalzone en daar zie ik dit continu, en ook dat mensen elkaar dan meteen aanvallen op de club wanneer iemand door 'ons' te zeggen blijk geeft voor een club te zijn
Hangt van de context af, waarin je het gebruikt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het stadion heb je een wij-gevoel. Daarnaast kun je een clubkaart hebben en dat is een soort 'lidmaatschap als fan'. Dan kun je over 'wij' spreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |