Naja oke beter dan dat je haar slaat maar dan nog, wat een primitief oer gedrag man, leer je gedragenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
het was een beetje een ruzie wat we hadden en toen werd ik boos en sloeg tegen die muur, was ook gewoon die muur zijn schuld
Alweer een tijd niet gescoord ik denk dat het wel een hattrick wordt vandaag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe De Jong het doet.
Ik denk dat hij een rode kaart krijgt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is toch naar ac milanquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hapt. Altijd als ik een opmerking maak die achteraf gezien té makkelijk was kan ik toch altijd nog op jou rekenen.quote:
Welk team zit je nu man? Ben je omhoog gegaan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
jeuj 2 blaren. op linkervoet en rechtervoet.
gaat je geen flikker aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welk team zit je nu man? Ben je omhoog gegaan?
Na deze post heeft hij 2 rode handen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hapt. Altijd als ik een opmerking maak die achteraf gezien té makkelijk was kan ik toch altijd nog op jou rekenen.
Nee joh, steven weet dat ik altijd van hem blijf houden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na deze post heeft hij 2 rode handen.
Als hij een team hoger zit maakt dat niks uit ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:47 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ben je wel gepromoveerd na je kampioensschap?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terrorist Jaap die van een duikplank gaat springen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |