Heb je ook helemaal gelijk in maar ik raakte zo gefrustreerd dat ik het ergens kwijt moestquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ah, scheelt. Verder heeft het natuurlijk nooit zin om je eigen lichaam naar de klote te helpen vanwege ruzie met een vrouw.
nee da is emile ratelband.quote:
Waarom sla je je hand stuk?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben geweest en volgens arts is het gewoon zwaar gekneusd
Gewoon, omdat het kan.quote:
Zeker waar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in maar ik raakte zo gefrustreerd dat ik het ergens kwijt moest
Beter tegen de muur dan tegen haar hoofd
Ik kreeg geen patat van mijn moederquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Waarom sla je je hand stuk?
Hij begint op de bankquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Theo Janssen gaat Feyenoord vernederen
Uhuquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Theo Janssen gaat Feyenoord vernederen
Als mijn moeder zoiets flikt sla ik haar het ziekenhuis in ipv dat ik naar het ziekenhuis moet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg geen patat van mijn moeder
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als mijn moeder zoiets flikt sla ik haar het ziekenhuis in ipv dat ik naar het ziekenhuis moet.
Theo Janssen gaat Feyenoord vernederen vanaf de bank. Met originele beledigingen.quote:
Die eikel heeft een trainingsachterstand omdat hij geen basisplaats gegarandeerd kreeg.quote:
39 topics.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Misschien ben ik gek hoor maar wat is hier leuk aan
Stream van Opaatje #39 Over kopkaas en bakstenen
Hij bleef terugkomen met filmpjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
39 topics.Had niet verwacht dat iemand dat leuk zou vinden behalve dat mens die altijd in het Ajax-topic het nieuwe filmpje ging posten.
Volpompenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk die Liza. Volpompen die meid.
GODVERDOMME JODENVOLK.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volpompen. Doe eens normaal met dat taalgebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |