Die manager ziet er uit als een tokkieversie van Footbal Mananger. Dat is een beter spel als ik het zo zie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J0rdiii koest. Jij staat 18de en Stijn tweede.
Ik denk aan de lange termijn he, aan het eind sta ik gewoon bovenaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J0rdiii koest. Jij staat 18de en Stijn tweede.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk aan de lange termijn he, aan het eind sta ik gewoon bovenaan.
Iedereen maar lachen, net zoals toen Ajax vorig seizoen 6e stond.
Het is de snelle versie voor mensen met een gebrek aan geduld en concentratie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Die manager ziet er uit als een tokkieversie van Footbal Mananger. Dat is een beter spel als ik het zo zie.
Ik sta derde ik pak je nog wel.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is de snelle versie voor mensen met een gebrek aan geduld en concentratie.
[..]
Ik sta derde ik pak je nog wel.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Broerse al -4. Vossebelt, Misidjan, Holla & Toornstra samen maar 8 punten
Homo...quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Hand gisteren uit frustratie kapot geslagen tegen een muur
Die shit begint er nu echt heel nasty uit te zien, , misschien toch maar eens richting ziekenhuis gaan
Hee Happel, je bent terugquote:
Ernst happel...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom heet je EH? Ik dacht dat je HMF was
Kreeg je geen patat van je moeder?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Hand gisteren uit frustratie kapot geslagen tegen een muur
Die shit begint er nu echt heel nasty uit te zien, , misschien toch maar eens richting ziekenhuis gaan
ben geweest en volgens arts is het gewoon zwaar gekneusdquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nooit weg geweest.
Maar ga jij even naar het ziekenhuis. Dat is gebroken.
Kloptquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kreeg je geen patat van je moeder?
Ja ik weet dat het Ernst happel isquote:
Ah, scheelt. Verder heeft het natuurlijk nooit zin om je eigen lichaam naar de klote te helpen vanwege ruzie met een vrouw.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben geweest en volgens arts is het gewoon zwaar gekneusd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |