Dan moeten Ajax en twente al helemaal Pec gaan slopenquote:
Ik hoor dat je daar niet van weg kunt kijken. Het is is net een treinwrak...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Zwolle werkt aan het fairplay klassement en godverdomme waarom heb ik zojuist een halfuur naar Sterrenspringen gekeken
In dat geval ga ik een weekendje op vakantie als Ajax uit tegen RKC speelt want zij versloegen PSV immers daar waar Psv Ajax met 4-2 versloegquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan moeten Ajax en twente al helemaal Pec gaan slopen
Niet de nummer één met het aantal berichten. Nóg niet. (Muhahaha-kuck-rochel)quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij nou weer?
Ik wacht op terror jaap.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Zwolle werkt aan het fairplay klassement en godverdomme waarom heb ik zojuist een halfuur naar Sterrenspringen gekeken
Trok het niet meer nadat de Surinaamse evenknie van Terror Jaap begon te flirten met een travestiet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik wacht op terror jaap.Daarna zap ik weg.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
godsamme mijn manager naar de kloten
Ok... we falen beide extreem.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Broerse al -4. Vossebelt, Misidjan, Holla & Toornstra samen maar 8 punten
Ik denk dat terror Jaap een iconisch tv-moment wordt. Dat ze over 10 jaar vragen waar jij was bij de sprong van terror Jaap.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trok het niet meer nadat de Surinaamse evenknie van Terror Jaap begon te flirten met een travestiet.
Je voelt je niet meer alleenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... we falen beide extreem.
Dijks zit op de bankquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En terecht maar ik vind dat Stijn er sowieso bijzondere namen tussen heeft zitten en toch staat hij momenteel wat punten op mij voorquote:
85% kans.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax gaat Heerenveen totaal afslachten denk ik.
marco pappaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
Enige echte topspeler bij Heerenveen is Djuricic.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die manager ziet er uit als een tokkieversie van Footbal Mananger. Dat is een beter spel als ik het zo zie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J0rdiii koest. Jij staat 18de en Stijn tweede.
Ik denk aan de lange termijn he, aan het eind sta ik gewoon bovenaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J0rdiii koest. Jij staat 18de en Stijn tweede.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk aan de lange termijn he, aan het eind sta ik gewoon bovenaan.
Iedereen maar lachen, net zoals toen Ajax vorig seizoen 6e stond.
Het is de snelle versie voor mensen met een gebrek aan geduld en concentratie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Die manager ziet er uit als een tokkieversie van Footbal Mananger. Dat is een beter spel als ik het zo zie.
Ik sta derde ik pak je nog wel.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is de snelle versie voor mensen met een gebrek aan geduld en concentratie.
[..]
Ik sta derde ik pak je nog wel.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Homo...quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Hand gisteren uit frustratie kapot geslagen tegen een muur
Die shit begint er nu echt heel nasty uit te zien, , misschien toch maar eens richting ziekenhuis gaan
Hee Happel, je bent terugquote:
Ernst happel...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom heet je EH? Ik dacht dat je HMF was
Kreeg je geen patat van je moeder?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Hand gisteren uit frustratie kapot geslagen tegen een muur
Die shit begint er nu echt heel nasty uit te zien, , misschien toch maar eens richting ziekenhuis gaan
ben geweest en volgens arts is het gewoon zwaar gekneusdquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nooit weg geweest.
Maar ga jij even naar het ziekenhuis. Dat is gebroken.
Kloptquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kreeg je geen patat van je moeder?
Ja ik weet dat het Ernst happel isquote:
Ah, scheelt. Verder heeft het natuurlijk nooit zin om je eigen lichaam naar de klote te helpen vanwege ruzie met een vrouw.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben geweest en volgens arts is het gewoon zwaar gekneusd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |