Heb je ook helemaal gelijk in maar ik raakte zo gefrustreerd dat ik het ergens kwijt moestquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ah, scheelt. Verder heeft het natuurlijk nooit zin om je eigen lichaam naar de klote te helpen vanwege ruzie met een vrouw.
nee da is emile ratelband.quote:
Waarom sla je je hand stuk?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben geweest en volgens arts is het gewoon zwaar gekneusd
Gewoon, omdat het kan.quote:
Zeker waar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in maar ik raakte zo gefrustreerd dat ik het ergens kwijt moest
Beter tegen de muur dan tegen haar hoofd
Ik kreeg geen patat van mijn moederquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Waarom sla je je hand stuk?
Hij begint op de bankquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Theo Janssen gaat Feyenoord vernederen
Uhuquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Theo Janssen gaat Feyenoord vernederen
Als mijn moeder zoiets flikt sla ik haar het ziekenhuis in ipv dat ik naar het ziekenhuis moet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg geen patat van mijn moeder
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als mijn moeder zoiets flikt sla ik haar het ziekenhuis in ipv dat ik naar het ziekenhuis moet.
Theo Janssen gaat Feyenoord vernederen vanaf de bank. Met originele beledigingen.quote:
Die eikel heeft een trainingsachterstand omdat hij geen basisplaats gegarandeerd kreeg.quote:
39 topics.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Misschien ben ik gek hoor maar wat is hier leuk aan
Stream van Opaatje #39 Over kopkaas en bakstenen
Hij bleef terugkomen met filmpjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
39 topics.Had niet verwacht dat iemand dat leuk zou vinden behalve dat mens die altijd in het Ajax-topic het nieuwe filmpje ging posten.
Volpompenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk die Liza. Volpompen die meid.
GODVERDOMME JODENVOLK.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volpompen. Doe eens normaal met dat taalgebruik
Die kwam maanden terug bijna dagelijks in het Ajax topicquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Misschien ben ik gek hoor maar wat is hier leuk aan
Stream van Opaatje #39 Over kopkaas en bakstenen
ALles op SBS is puur kanker, daarom wilt hans weer elke maandag bij VI zittenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
wat een tering zooi al die programmas
ik keek ook even naar dat gedoe op rtl4 maar dat is ook zooiquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALles op SBS is puur kanker, daarom wilt hans weer elke maandag bij VI zitten
Weet jij daar iets van? Hans is voor de 3e keer op rij maandag bij VI. Wordt hij weer vaste gastquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik keek ook even naar dat gedoe op rtl4 maar dat is ook zooi
Geen idee, ik hoop het wel. Ik weet wel dat Hansie erg fan is van Siem in de spits.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet jij daar iets van? Hans is voor de 3e keer op rij maandag bij VI. Wordt hij weer vaste gast?
Emilio is boos op Johan omdat hij niet bij vi oranje mocht komen, De Kromme (sport 1) komt daarom ook niet meer langs. Bron: De Snorquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet jij daar iets van? Hans is voor de 3e keer op rij maandag bij VI. Wordt hij weer vaste gast?
Ik weet dat Frank een fan is van Sieg in de spits. WIe heeft er meer kijk op ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het wel. Ik weet wel dat Hansie erg fan is van Siem in de spits.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet dat Frank een fan is van Sieg in de spits. WIe heeft er meer kijk op ?
Emile was juist leuk bij VIquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Emilio is boos op Johan omdat hij niet bij vi oranje mocht komen, De Kromme (sport 1) komt daarom ook niet meer langs. Bron: De Snor
KAP TOCH EENS MET JE EINDELOZE GEDRAM DAAROVER.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet dat Frank een fan is van Sieg in de spits. WIe heeft er meer kijk op ?
Is onzin. De hoofdredacteur van VI heeft juist teruggetweet dat Emile snel weer te gast isquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Emilio is boos op Johan omdat hij niet bij vi oranje mocht komen, De Kromme (sport 1) komt daarom ook niet meer langs. Bron: De Snor
Emile moet dat helemaal niet willen. Hij is niet geschikt voor zo'n feestshow, zeker als Johan als depri zit te doen. Willem idem dito. Die rol was al gevuld.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ik ben al weg. doeiquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
Mensen die nu SBS6 kijken, of uberhaupt SBS6 kijken, moeten hier gewoon weg.
bron?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is onzin. De hoofdredacteur van VI heeft juist teruggetweet dat Emile snel weer te gast is
ik volg het debat op twee, maar er is een of andere jostie die alleen maar aan het klappen is op de verkeerde momenten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
Terror Jaap gaat als laatste manquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |