Badboys.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze doen het iig wel, zijn ook al 20+ nu he.
Nee maar zou jij hun carriere wel willen slopen door net als heel gezond nadenkend Nederland geen SBS te kijken en al helemaal dit niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Wilt iemand die Ralf doodschieten? Of iedereen behalve die Liza bij SBS6?
Wat wil je daar nou mee zeggen. Omdat RTL4 niks is kijk je toch ook tv op een andere locatie?.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
Me ouders kijken beneden RTL4 dat is ook niks.
Om 22:00 is Public Enemies begonnen om 22:10 Requiem for a Dream en hoewel ik het uit principe niet kijk had je ook The A-Team remake kunnen kijken om 20:00 als je dan toch tv wil kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
Dat er weinig andere keus is en ik speciaal voor Terror Jaap keek
Kijk het ook half, zit op de laptop.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 22:00 is Public Enemies begonnen om 22:10 Requiem for a Dream en hoewel ik het uit principe niet kijk had je ook The A-Team remake kunnen kijken om 20:30 als je dan toch tv wil kijken.
Alweer een nieuwe dan of viel je oude nog te repareren?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk het ook half, zit op de laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |