Badboys.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze doen het iig wel, zijn ook al 20+ nu he.
Nee maar zou jij hun carriere wel willen slopen door net als heel gezond nadenkend Nederland geen SBS te kijken en al helemaal dit niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Wilt iemand die Ralf doodschieten? Of iedereen behalve die Liza bij SBS6?
Wat wil je daar nou mee zeggen. Omdat RTL4 niks is kijk je toch ook tv op een andere locatie?.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
Me ouders kijken beneden RTL4 dat is ook niks.
Om 22:00 is Public Enemies begonnen om 22:10 Requiem for a Dream en hoewel ik het uit principe niet kijk had je ook The A-Team remake kunnen kijken om 20:00 als je dan toch tv wil kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
Dat er weinig andere keus is en ik speciaal voor Terror Jaap keek
Kijk het ook half, zit op de laptop.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 22:00 is Public Enemies begonnen om 22:10 Requiem for a Dream en hoewel ik het uit principe niet kijk had je ook The A-Team remake kunnen kijken om 20:30 als je dan toch tv wil kijken.
Alweer een nieuwe dan of viel je oude nog te repareren?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk het ook half, zit op de laptop.
GGMM denkt sowieso beter als mij te zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zag hem al ja en die GGMM zit maar te lachen om anderen.
juist....quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM denkt sowieso beter als mij te zijn.
Iedereen hier denkt dat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM denkt sowieso beter als mij te zijn.
Laat LR eens in z'n waarde joh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ja aids nu maar op LR, je begint echt stom te worden.
troll 4/10quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij toond dit zelden aan waardoor het al snel arrogant word.
Was wel in combinatie met 'als mij' he. Ik wil op zijn minst een 5 voor de moeite.quote:
Hmm ik ben weleens aardiger toegesproken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ja aids nu maar op LR, je begint echt stom te worden.
Jij doet hier hatender dan ik hoor hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms haat hij gewoon te ver. Lijkt net Siempje wel
Hou je bek over Siem de Jong man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms haat hij gewoon te ver. Lijkt net Siempje wel
Siegfriedquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hou je bek over Siem de Jong man.
is smoesjequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Hij heeft last van zn schouder door fitness man
Begin jij nou ook al... Smoofie zijn gedrag kon ik nog wel wegzetten als 'ach... laat hem gaan'quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef GGMM het volgende:
Gewoon negeren jongens, dan gaat hij vanzelf weg.
Stoeien, iemand gaf hem een schouderklopje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Hij heeft last van zn schouder door fitness man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |