Wegwezen jij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Terror Jaap gaat als laatste man
quote:
twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 30-08-2012 om 12:33:36@ejvermeer1984 Emilio zal binnenkort weer te bewonderen zijn, hij is zeker niet 'gedumpt'. reageer retweet
Dit. Kom jij maar met jouw bron :'_)quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 30-08-2012 om 12:33:36@ejvermeer1984 Emilio zal binnenkort weer te bewonderen zijn, hij is zeker niet 'gedumpt'. reageer retweet
dat zijn tekstenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
Mensen die m'n naam niet juist spellen moeten ook oprotten.
Beter tyf je op, ga jij maar naar clown gijp kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal nergens verstand van he?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Kom jij maar met jouw bron :'_)
Gijp is juist grappig. Boskamp begint 'door te slaan', trok laatst bijna Gijps hoofd eraf!quote:
Ja... postinhoudelijk te zien + inschrijfdatum moet je wel een kloon zijn dus veel succes nog met je grappen en grollen ik vind het wel mooi geweest.quote:
Ik snapte zijn 'quote:
Ze is lekker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat gaat voor een voetbalwedstrijd van je club?
Ik ga terug kijken.quote:
Misschien kan ik dat ook doen. Maar mijn ouders zijn thuis dus kan sowieso niet bij mij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Neem die chick gewoon mee naar een plek waar je de wedstrijd kan kijken. Als ze je leuk vindt , vindt ze dat niet erg.
Zijn je ouders conservatief? Gewoon een vraag wat niets met dit te maken heeft btw.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat ook doen. Maar mijn ouders zijn thuis dus kan sowieso niet bij mij.
Deze vraag heb je echt al 20x beantwoord gekregen, zelfs ik weet het antwoord inmiddelsquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn je ouders conservatief? Gewoon een vraag wat niets met dit te maken heeft btw.
Ik heb dat nooit gevraagd wtfquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze vraag heb je echt al 20x beantwoord gekregen, zelfs ik weet het antwoord inmiddels
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn je ouders conservatief? Gewoon een vraag wat niets met dit te maken heeft btw.
Oke, ik ken wat turkse mensen en die mochten vroeger nooit uitgaan enz van hun ouders, drinken ook niet, helemaal nietsquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
Je bent echt dieptriest als je naar dat sterrengebeuren kijkt.
Ik voel me bang door je postquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
Je bent echt dieptriest als je naar dat sterrengebeuren kijkt.
Mochten? Mogen ze het nu?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, ik ken wat turkse mensen en die mochten vroeger nooit uitgaan enz van hun ouders, drinken ook niet, helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |