Wegwezen jij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Terror Jaap gaat als laatste man
quote:
twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 30-08-2012 om 12:33:36@ejvermeer1984 Emilio zal binnenkort weer te bewonderen zijn, hij is zeker niet 'gedumpt'. reageer retweet
Dit. Kom jij maar met jouw bron :'_)quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 30-08-2012 om 12:33:36@ejvermeer1984 Emilio zal binnenkort weer te bewonderen zijn, hij is zeker niet 'gedumpt'. reageer retweet
dat zijn tekstenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
Mensen die m'n naam niet juist spellen moeten ook oprotten.
Beter tyf je op, ga jij maar naar clown gijp kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal nergens verstand van he?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Kom jij maar met jouw bron :'_)
Gijp is juist grappig. Boskamp begint 'door te slaan', trok laatst bijna Gijps hoofd eraf!quote:
Ja... postinhoudelijk te zien + inschrijfdatum moet je wel een kloon zijn dus veel succes nog met je grappen en grollen ik vind het wel mooi geweest.quote:
Ik snapte zijn 'quote:
Ze is lekker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat gaat voor een voetbalwedstrijd van je club?
Ik ga terug kijken.quote:
Misschien kan ik dat ook doen. Maar mijn ouders zijn thuis dus kan sowieso niet bij mij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Neem die chick gewoon mee naar een plek waar je de wedstrijd kan kijken. Als ze je leuk vindt , vindt ze dat niet erg.
Zijn je ouders conservatief? Gewoon een vraag wat niets met dit te maken heeft btw.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat ook doen. Maar mijn ouders zijn thuis dus kan sowieso niet bij mij.
Deze vraag heb je echt al 20x beantwoord gekregen, zelfs ik weet het antwoord inmiddelsquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn je ouders conservatief? Gewoon een vraag wat niets met dit te maken heeft btw.
Ik heb dat nooit gevraagd wtfquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze vraag heb je echt al 20x beantwoord gekregen, zelfs ik weet het antwoord inmiddels
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn je ouders conservatief? Gewoon een vraag wat niets met dit te maken heeft btw.
Oke, ik ken wat turkse mensen en die mochten vroeger nooit uitgaan enz van hun ouders, drinken ook niet, helemaal nietsquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
Je bent echt dieptriest als je naar dat sterrengebeuren kijkt.
Ik voel me bang door je postquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
Je bent echt dieptriest als je naar dat sterrengebeuren kijkt.
Mochten? Mogen ze het nu?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, ik ken wat turkse mensen en die mochten vroeger nooit uitgaan enz van hun ouders, drinken ook niet, helemaal niets.
Badboys.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze doen het iig wel, zijn ook al 20+ nu he.
Nee maar zou jij hun carriere wel willen slopen door net als heel gezond nadenkend Nederland geen SBS te kijken en al helemaal dit niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Wilt iemand die Ralf doodschieten? Of iedereen behalve die Liza bij SBS6?
Wat wil je daar nou mee zeggen. Omdat RTL4 niks is kijk je toch ook tv op een andere locatie?.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
Me ouders kijken beneden RTL4 dat is ook niks.
Om 22:00 is Public Enemies begonnen om 22:10 Requiem for a Dream en hoewel ik het uit principe niet kijk had je ook The A-Team remake kunnen kijken om 20:00 als je dan toch tv wil kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
Dat er weinig andere keus is en ik speciaal voor Terror Jaap keek
Kijk het ook half, zit op de laptop.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 22:00 is Public Enemies begonnen om 22:10 Requiem for a Dream en hoewel ik het uit principe niet kijk had je ook The A-Team remake kunnen kijken om 20:30 als je dan toch tv wil kijken.
Alweer een nieuwe dan of viel je oude nog te repareren?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk het ook half, zit op de laptop.
GGMM denkt sowieso beter als mij te zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zag hem al ja en die GGMM zit maar te lachen om anderen.
juist....quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM denkt sowieso beter als mij te zijn.
Iedereen hier denkt dat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM denkt sowieso beter als mij te zijn.
Laat LR eens in z'n waarde joh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ja aids nu maar op LR, je begint echt stom te worden.
troll 4/10quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij toond dit zelden aan waardoor het al snel arrogant word.
Was wel in combinatie met 'als mij' he. Ik wil op zijn minst een 5 voor de moeite.quote:
Hmm ik ben weleens aardiger toegesproken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ja aids nu maar op LR, je begint echt stom te worden.
Jij doet hier hatender dan ik hoor hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms haat hij gewoon te ver. Lijkt net Siempje wel
Hou je bek over Siem de Jong man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms haat hij gewoon te ver. Lijkt net Siempje wel
Siegfriedquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hou je bek over Siem de Jong man.
is smoesjequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Hij heeft last van zn schouder door fitness man
Begin jij nou ook al... Smoofie zijn gedrag kon ik nog wel wegzetten als 'ach... laat hem gaan'quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef GGMM het volgende:
Gewoon negeren jongens, dan gaat hij vanzelf weg.
Stoeien, iemand gaf hem een schouderklopje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Hij heeft last van zn schouder door fitness man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |