GGMM denkt sowieso beter als mij te zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zag hem al ja en die GGMM zit maar te lachen om anderen.
juist....quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM denkt sowieso beter als mij te zijn.
Iedereen hier denkt dat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM denkt sowieso beter als mij te zijn.
Laat LR eens in z'n waarde joh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ja aids nu maar op LR, je begint echt stom te worden.
troll 4/10quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij toond dit zelden aan waardoor het al snel arrogant word.
Was wel in combinatie met 'als mij' he. Ik wil op zijn minst een 5 voor de moeite.quote:
Hmm ik ben weleens aardiger toegesproken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ja aids nu maar op LR, je begint echt stom te worden.
Jij doet hier hatender dan ik hoor hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms haat hij gewoon te ver. Lijkt net Siempje wel
Hou je bek over Siem de Jong man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms haat hij gewoon te ver. Lijkt net Siempje wel
Siegfriedquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hou je bek over Siem de Jong man.
is smoesjequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Hij heeft last van zn schouder door fitness man
Begin jij nou ook al... Smoofie zijn gedrag kon ik nog wel wegzetten als 'ach... laat hem gaan'quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef GGMM het volgende:
Gewoon negeren jongens, dan gaat hij vanzelf weg.
Stoeien, iemand gaf hem een schouderklopje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Hij heeft last van zn schouder door fitness man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |