Vervelend als je dagelijks met brievenbussen werktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat zou ook iets voor mij zijn
Ik verwond mezelf ook aan brievenbussen![]()
Ik heb dat ook wel eens gehad dat ik in de weg liep bij mijn bijbaantje.
Mooi motiefje van het patatmandje tegen je arm
Verbaas me elke keer weer over de domheid van mensenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
vrouw opgelicht via fictieve liefde
Ja, nu nog maar alleen op zaterdagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vervelend als je dagelijks met brievenbussen werkt
Was jij patatuurder?
Die vrouw dat ben ik :$quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
vrouw opgelicht via fictieve liefde
Ik heb ook vaak blauwe plekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik verbrand me niet vaak, maar zit wel altijd onder de blauwe plekken
Van pizza naar postquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nu nog maar alleen op zaterdag![]()
En nee, ik was pizzabezorgster
Nasty.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik verbrand me niet vaak, maar zit wel altijd onder de blauwe plekken
Krantenwijk > Vakkenvuller> Kassamiep > Pizzabezorger>Dierenartsassistente> Schoonmaker>Pakketservice> Postbezorgerquote:
Wijooo, kleurrijke carriere.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krantenwijk > Vakkenvuller> Kassamiep > Pizzabezorger>Dierenartsassistente> Schoonmaker>Pakketservice> Postbezorger
Zo wispelturig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijooo, kleurrijke carriere.
Wel een beetje wispelturig
Werke is me lefuhhhquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijooo, kleurrijke carriere.
Wel een beetje wispelturig
So so true.quote:
Valt mee.quote:
Mijn lijst aan baantjes ziet er ongeveer ook zo uit.quote:
Dat is met bijbaantjes neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krantenwijk > Vakkenvuller> Kassamiep > Pizzabezorger>Dierenartsassistente> Schoonmaker>Pakketservice> Postbezorger
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn lijst aan baantjes ziet er ongeveer ook zo uit.
Ja kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is met bijbaantjes neem ik aan?
O ja, dat lijkt me wel vervelend jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee en ze zei de hele tijd Remco tegen me. :S
Die moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik moet nog aan het werkende leven beginnen.
Beetje laatbloeier
Ik zou niet eens weten wat ik wil worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:18 schreef Potloodvis het volgende:
Komt allemaal nog niet eens in de buurt met hetgeen wat ik wil worden.
Ik twijfel tussen architect en constructeur. Scheelt dat ik kan kiezenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik wil worden.
Die ben ik ruim gepasseerd.quote:
Jij zit best wel in de groensectorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn.
Dit is die van mij:
Sla poten > Appels plukken > Krantenwijk > Komkommers plukken/sorteren > Verkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik heb het van mezelf nooit geweten en veranderde vaak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen architect en constructeur. Scheelt dat ik kan kiezen.
Ja, een oom heeft kassen met sla en eentje heeft appelboomgaardenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zit best wel in de groensector
Ja eigenlijk mag 1.75 ook wel.quote:
Mooie nagels ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb je wel een diploma?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het van mezelf nooit geweten en veranderde vaak.
Ja dat wel, alleen nu ik daar in werk heb ik ook het idee dat het dat niet helemaal is.quote:
Klinkt wel bekend..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het van mezelf nooit geweten en veranderde vaak.
Och arme, wat doe je ook met die la dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Valt mee.
Nu heb ik een grote plek op mijn been van de la van de kledingkast
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werke is me lefuhhh
[..]
So so true.
Vrouw he
Ik zou het liefst rijk worden met niets doen, maar dat is toch wel moeilijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja dat wel, alleen nu ik daar in werk heb ik ook het idee dat het dat niet helemaal is.
Iets uitvinden wat heel veel mensen willen hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou het liefst rijk worden met niets doen, maar dat is toch wel moeilijk.
Nou ja..quote:
Ik ook al vanaf 13.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja..![]()
Vanaf 13 jaar eigenlijk non stop gewerkt eigenlijk
Wij zijn werkpaardenquote:
Ik ook, foldersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja..![]()
Dat las ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, folders
Ja jezes is mijn leven, doe normaal.
Ik nog eerderquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja..![]()
Ik zat jouw quote te lezen en dacht echt dat ik dat had getyptquote:
Waarom toen al? en ik probeerde toen nog een krantenwijk te vinden, maar dat lukte niet echt. En verder was er niet echt werk voor een 13-jarige voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja..![]()
Ik de lokale krant en folders waar je 1 cent voor kreegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, folders
Ja jezes werken is mijn leven? doe normaal.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zat jouw quote te lezen en dacht echt dat ik dat had getypt![]()
Zou ik heerlijk vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
Maar 4ebe je mag dus bijna al met de FUT?
Lege kratten bier wegbrengen voor het statiegeld, boze vader tot gevolg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik de lokale krant en folders waar je 1 cent voor kreeg
Om mij bij te brengen dat je moet werken als je iets wilt kopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom toen al? en ik probeerde toen nog een krantenwijk te vinden, maar dat lukte niet echt. En verder was er niet echt werk voor een 13-jarige voor zover ik weet.
Pas vanaf 16 gaan werken in de zomervakantie. En vanaf 18 in andere vakanties.
Ja, dat op mn 13e was een krantenwijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom toen al? en ik probeerde toen nog een krantenwijk te vinden, maar dat lukte niet echt. En verder was er niet echt werk voor een 13-jarige voor zover ik weet.
Pas vanaf 16 gaan werken in de zomervakantie. En vanaf 18 in andere vakanties.
quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik de lokale krant en folders waar je 1 cent voor kreeg
Als wat ?quote:
Wat een vieze smerige voeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Jaaaa folders vouwenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Herkenbaarik moest toen nog folders vouwen, tegenwoordig krijgen ze ze aangeleverd in plastic
Die poeprand tussen zijn dikke teenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat een vieze smerige voeten.
Ohhhhh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Om mij bij te brengen dat je moet werken als je iets wilt kopen.
Sla poten en papier in de kratten doen bij mij oom in de kas. Van 8 tot 12 en daar kreeg ik toentertijd 4 euro per uur voor.quote:
Het was nog lang onrustig in huize IDHquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lege kratten bier wegbrengen voor het statiegeld, boze vader tot gevolg.
Wat een kolder. Block.twitter:caricevhouten twitterde op donderdag 30-08-2012 om 21:02:31Tomorrow the premier of my official first single 'Emily' at 9.15 @giel3fm http://t.co/IbHCzTFk reageer retweet
Dat is eigenlijk best wel veel voor je leeftijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sla poten en papier in de kratten doen bij mij oom in de kas. Van 8 tot 12 en daar kreeg ik toentertijd 4 euro per uur voor.
Ik deed hem open terwijl ik mijn been omhoog had en toen ik hem omlaag deed, kwam ik op de punt ervan met mn beenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och arme, wat doe je ook met die la dan?
[..]_____!!!!!!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef BobbyB het volgende:
Wat een kolder. Block.twitter:caricevhouten twitterde op donderdag 30-08-2012 om 21:02:31Tomorrow the premier of my official first single 'Emily' at 9.15 @giel3fm http://t.co/IbHCzTFk reageer retweet
Ja, kwam ook puur omdat het mijn eigen oom was hoor, anders had ik dat nooit kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel veel voor je leeftijd
Dat was het altijd als ik er was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was nog lang onrustig in huize IDH
sukkeltjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik deed hem open terwijl ik mijn been omhoog had en toen ik hem omlaag deed, kwam ik op de punt ervan met mn been
Connectiesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, kwam ook puur omdat het mijn eigen oom was hoor, anders had ik dat nooit kunnen verdienen.
Nou inderdaad. Ik ken mensen van mijn eigen leeftijd die nog niet eens 5 euro per uur verdienen (4,96 oid).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel veel voor je leeftijd
Doe je eindelijk eens wat hij zegtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was het altijd als ik er was.Mijn vader ook zeggen dat ik creatief moest zijn om op jonge leeftijd aan geld te komen, ik die kratten van hem wegbrengen, hij boos. Ik:
[ afbeelding ]
Blockedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat is echt.
Tevens kolder.
Ik had een uitzendbureau eens horen zeggen dat als je 25 bent, je minimumloon 5 euro isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik ken mensen van mijn eigen leeftijd die nog niet eens 5 euro per uur verdienen (4,96 oid).
Ja dan snap ik wel dat dat je daar ging werken.
Helaas wel.quote:
Ik las slaapplek ipv stageplekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan via FOK! een stageplek regelen straks.
Hij zei ook eens dat als iemand me pest ik ze recht op hun gezicht moest slaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je eindelijk eens wat hij zegt![]()
Ja, ik las dat ookquote:
Ja slaapplek gaat nog veel makkelijker xDquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las slaapplek ipv stageplek
Klinkt als een leuke ende harmonieuze familiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij zei ook eens dat als iemand me pest ik ze recht op hun gezicht moest slaan.
De volgende dag pestte mijn broer me....
Ai carambaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij zei ook eens dat als iemand me pest ik ze recht op hun gezicht moest slaan.
De volgende dag pestte mijn broer me....
Echt hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja slaapplek gaat nog veel makkelijker xD
Dat is het zeker ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke ende harmonieuze familie
Tja.quote:
iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik las dat ook![]()
"De vrouw herkende de beschrijving van haarzelf niet."
Dat soort dingen heb ik dus heel vaak en dan ook echt hardquote:
Je bent een kluns of niet.... het is overigens erg herkenbaar hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik dus heel vaak en dan ook echt hard![]()
Tegen de standaard Of trappers van mn fiets stoot ik me ook regelmatig
Herkenbaar welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb eens van iemand een verhaal gehoord dat op een ochtend de autosleutel niet zo soepel ging, met geweld die sleutel geforceerd, gaat ze in de auto zitten, kijkt ze rond. Is het helemaal niet haar auto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik dus heel vaak en dan ook echt hard![]()
Wel knap dat het lukte om die deur open te krijgen danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb eens van iemand een verhaal gehoord dat op een ochtend de autosleutel niet zo soepel ging, met geweld die sleutel geforceerd, gaat ze in de auto zitten, kijkt ze rond. Is het helemaal niet haar auto._!!!
Was zeker zelfde kleur autoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb eens van iemand een verhaal gehoord dat op een ochtend de autosleutel niet zo soepel ging, met geweld die sleutel geforceerd, gaat ze in de auto zitten, kijkt ze rond. Is het helemaal niet haar auto._!!!
Dat waren van die autosleutels die veel op elkaar lijken, en een auto van hetzelfde merk, dus met geweld kan dat blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel knap dat het lukte om die deur open te krijgen dan
quote:
"Eigenlijk heb ik een Fiat Panda, maar ik zou toch zweren dat die Mercedes er verdacht veel op leek"quote:
quote:
Gaat om de kleur hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een rode ja, zoals die van haar.
Ja, een oudere auto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
Maar wel een oude auto dan of niet? alle auto's van na 2000 kun je toch zo openbliepen? :$
Ik wilde mijn huisdeur openbliepen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
Maar wel een oude auto dan of niet? alle auto's van na 2000 kun je toch zo openbliepen? :$
En hoe 'leuk' dergelijke auto is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Gaat om de kleur hebij vrouw0n
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Eigenlijk heb ik een Fiat Panda, maar ik zou toch zweren dat die Mercedes er verdacht veel op leek"
Nog geen openbliepbare deur hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde mijn huisdeur openbliepen.
Dat lukte uiteraard.. niet.
Teleurstellend wel.
Auto's horen niet leuk te zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En hoe 'leuk' dergelijke auto is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En hoe 'leuk' dergelijke auto is.
Ik loop echt achter hequote:
Ja, dat zeggen we net.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto's horen niet leuk te zijn.
Ze horen er mooi uit te zien en snel op te kunnen trekken
Sowieso, ik vind het schandalig :$quote:
wespen zijn de marokkanen onder de insectenquote:
Gewoon Mexican standoff met wesp doen, dan druipen ze af.quote:
Wespen steken ook helemaal niet zo snel, alleen mensen die helemaal paranoia er van worden en met hun armen gaan zwaaien en zo.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wespen steken ook helemaal niet zo snel, alleen mensen die helemaal paranoia er van worden en met hun armen gaan zwaaien en zo.
Dat paranoia en gezwaai komt weer door dat gestalk van die vieze beestenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wespen steken ook helemaal niet zo snel, alleen mensen die helemaal paranoia er van worden en met hun armen gaan zwaaien en zo.
Dat hoor ik vaker jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wespen zijn de marokkanen onder de insecten
Pics ter verduidelijking?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon Mexican standoff met wesp doen, dan druipen ze af.
pics vanje druiperquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon Mexican standoff met wesp doen, dan druipen ze af.
Of als ze in vuilniszakjes zitten die jij even vervangt en dat niet doorhebtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat echt super veel mensen doen.Zo dom.
Maar dan gaan ze je juist steken. Gewoon rustig weglopen is beter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat paranoia en gezwaai komt weer door dat gestalk van die vieze beesten
quote:
quote:
Ja en dan gaat dat beest gewoon achter je aan of in je oor vliegen ofso.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze je juist steken. Gewoon rustig weglopen is beter.
I like thisquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Echt he.Stelletje achterlijken.
Is het ook, maar ja.quote:
Klopt wel.. Ik ga tegenwoordig maar gewoon met een vieze zweetgeur naar m'n werk zodat ze niet afkomen op mijn zoete deo-okselsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en dan gaat dat beest gewoon achter je aan of in je oor vliegen ofso.
Poepen :$quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het ook, maar ja.
Wat doe je er aan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt wel.. Ik ga tegenwoordig maar gewoon met een vieze zweetgeur naar m'n werk zodat ze niet afkomen op mijn zoete deo-oksels
Ze maken ook hetzelfde geluid..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wespen zijn de marokkanen onder de insecten
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt wel.. Ik ga tegenwoordig maar gewoon met een vieze zweetgeur naar m'n werk zodat ze niet afkomen op mijn zoete deo-oksels
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze maken ook hetzelfde geluid..
Wazzz jouw probleem
quote:
quote:
Hoe noem jij mij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
Bijtjes en homols vind ik altijd wel leuk tho.. Kleine harde werkertjes met hun harige nek en pootjes onder het stuifmeel
Te laatquote:
Klein, hard werkertje :$quote:
een hommo(l)quote:
Behalve de geafrikaniseerde honingbij denk ik dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
Bijtjes en homols vind ik altijd wel leuk tho.. Kleine harde werkertjes met hun harige nek en pootjes onder het stuifmeel
racistquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Behalve de geafrikaniseerde honingbij denk ik dan.
Wel verdommequote:
Ja, maar die kom ik niet zo vaak tegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Behalve de geafrikaniseerde honingbij denk ik dan.
Bloemetjes en bijtjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
HOU OP MET ME HOORquote:
quote:
quote:
Ze zijn helemaal niet van een verschillend ras dan andere bijen.quote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar die kom ik niet zo vaak tegen
quote:
Heb vanochtend het hele album van Tug of War geluisterd en ben verliefd =$quote:
Indekken is het te laat voor vriend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal niet van een verschillend ras dan andere bijen.Alleen het gedrag is anders.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb vanochtend het hele album van Tug of War geluisterd en ben verliefd =$
Nee, ik zou daar idd niet zo blij van worden neequote:
Omdat ik nog niet ben geweestquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet het hier altijd over poep en pies gaan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anale_fasequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet het hier altijd over poep en pies gaan?
Ik zal jou eens dekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Indekken is het te laat voor vriend.
quote:
quote:
Wel zonde in sommige gevallenquote:
quote:Een belangrijke vraag is of een mens in zijn of haar psychische ontwikkeling een voorbije fase geheel achter zich kan laten, of dat altijd, onder bepaalde omstandigheden, een gedragspatroon uit een vroegere fase weer de overhand kan krijgen. Denk bijvoorbeeld aan volwassenen die zich op vakanties als jongeren gaan gedragen of aan dementerende ouderen die zich weer gaan gedragen als kinderen.
Watquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren gedroomt over die vieze chick die poepte tussen de menigte bij dat dancefestival
Volgens mij word ik echt krankzinnig.
Nou zeg, zit je de hele dag zonder mquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
A heeft vanavond een feestje tot tien uur
Valt toch wel mee qua rare droom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren gedroomt over die vieze chick die poepte tussen de menigte bij dat dancefestival
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Dat youtubefilmpje is echt te viesssquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Gaat het niet over een van haar dochters dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zeg, zit je de hele dag zonder m
Daar heb je gelijk in, het kan veel gekker... maar toch dat onderwerp... beetje apart?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt toch wel mee qua rare droom?![]()
En bah.
vertel, don't leave out detailsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik had een seksdroom. Yayyy.
quote:
Niet die A, dochter Aquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zeg, zit je de hele dag zonder m
Denk het.. Tenzij je het stiekem wel lekker vond :$quote:
Ga door....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik had een seksdroom. Yayyy.
Link? ik kan dat filmpje niet terug vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Wel een beetje apart inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het kan veel gekker... maar toch dat onderwerp... beetje apart?
Oh ja.. Anders zei ze wel Ado jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat het niet over een van haar dochters dan?
ja hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel een beetje apart inderdaad.
Laat ik me niet over uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk het.. Tenzij je het stiekem wel lekker vond :$
Dus niet mijn ex A?quote:
Ja, oepsquote:
Nohquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
En Ado weet ik niet wanneer die terugkomt (of die wel terugkomt)
was dat ook eens seksdroom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik droomde laatst dat ik achtervolgd werd door een enge clown. Dat was wel echt naar.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik droomde laatst dat ik achtervolgd werd door een enge clown. Dat was wel echt naar.
quote:
Gezien? kan hem niet vinden meer lolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Link? ik kan dat filmpje niet terug vinden.
edit": nvm
Dat hoop ik niet voor dochter A.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien is die daar ook wel ^^
'Secret dump' was het.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezien? kan hem niet vinden meer lol
quote:
Het ziet er ook helemaal geplet uit alsof het heel veel contact met haar kont heeft gehad.quote:
Gortdroog geworden..Woestijn is er niks bijquote:
Ze heeft er even op gezeten, daardoor zal dat wel komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ziet er ook helemaal geplet uit alsof het heel veel contact met haar kont heeft gehad.
nee, geen stijfje gekregen..quote:
Is ook voor het eerstquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gortdroog geworden..Woestijn is er niks bij
Ja, wtf, die poep zit overal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ziet er ook helemaal geplet uit alsof het heel veel contact met haar kont heeft gehad.
ojaquote:
Uitzonderlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, wel vaker.. Vooral hierzoquote:
How i like emquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
AnkyvanGrunsvenclownsquote:
Ze bakt het behoorlijk bruin daar ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oja
zo ranzig ja adt ze er op zit ook.
Doe maar niet, ik ben al schraalquote:
Ik viel bijna om :$quote:
schraal + schraal = niet schraalquote:
Ze wil iets vragen volgens mijquote:
quote:
Rotjongquote:
Hoor het al welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef Dqod het volgende:
Sorry mensen.. Ik hou van jullie allemaal hoor
Beetje meer van de een dan van de ander
No hard feelings (xD)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor het al weljammer hoor.
Mijn ego is wel gekrenkt in elk geval... hulde
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor het al weljammer hoor.
Mijn ego is wel gekrenkt in elk geval... hulde
Dat is een ex van Yayo tochquote:
Echt eh.. Eigenlijk wou ik m huillie noemen, maar ik ben daar te goed en lief voor :$quote:
surequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Eigenlijk wou ik m huillie noemen, maar ik ben daar te goed en lief voor :$
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:15 schreef Dqod het volgende:
Bij 2Nutz heb ik ook altijd t idee dat ie Bob ofzo heet.. Vraag me niet waarom, het is gewoon zo :$
Zou best kunnen. Ik ben niet zo thuis in de wereld van hiphop.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is een ex van Yayo toch?
Mezelf verslapen. So so fijn.
quote:
Ja nou heyquote:
schitterend topic toch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef Fascination het volgende:
mensen die elke keer weer braaf naar de stembus gaan.
Hoe kan zoiets überhaupt werken?
Ik had eigenlijk ook een afspraak, maar nu dus niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik ben niet zo thuis in de wereld van hiphop.
Hoe lekker is verslapen. Ik wilde het ook eigenlijk, maar ik mag het niet van mijzelf vanwege stage.
Bob, doe normaal tegen doddie.quote:
Echt eh, kutbob.. Die andere Bob is veel lieverquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bob, doe normaal tegen doddie.
Lekker naïef wel, ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schitterend topic toch.
die vent denkt volgens mij ook nog echt dat zn idee kan werken
Belangrijk? Met dit weer kun je trouwens nog wel langer in bed liggen dan tot nuquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook een afspraak, maar nu dus niet meerErgens vind ik het ook totaal niet erg.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef Fascination het volgende:
mensen die elke keer weer braaf naar de stembus gaan.
Hoe kan zoiets überhaupt werken?
Dat idee heb ik vaak als ik mensen over politiek bezig zie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef BaajGuardian het volgende:
alsof je naar een sketch van jiskefet zit te kijken.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bob, doe normaal tegen doddie.
Hoe zou dat toch komen? Ik heb echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh, kutbob.. Die andere Bob is veel liever
quote:
hij weet zn antwoorden wel altijd lekker uitgebreid en moeilijk te formuleren zonder ergens iets van waarheid of theoretische onderbouwing in te verwerken, dus misschien moet hij de politiek in gaanquote:
Wejoowquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen? Ik heb echt geen flauw idee.
Beetje oude grap wel :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik poepen en dan eten, dikke doei stinkerds :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik dacht hij fikt zijn vingers straks echt gruwelijk.quote:
poepzequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje oude grap wel :$
En nu ga ik poepen en dan eten, dikke doei stinkerds :$
Meh, had afgesproken met een vriend. Ik heb hem 'gedwongen' geeky te gaan gamen met me vandaag dus waarschijnlijk vind hij het ook niet zo erg dat ik later komquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Belangrijk? Met dit weer kun je trouwens nog wel langer in bed liggen dan tot nu.
Ja, heb mijn V&G-plan in het Nederlands af. Ben nu bezig met de Engelse versiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, had afgesproken met een vriend. Ik heb hem 'gedwongen' geeky te gaan gamen met me vandaag dus waarschijnlijk vind hij het ook niet zo erg dat ik later kom![]()
En true dat. Maar dan ben ik zo gaar de hele dag. Ben je nu op stage?
Ja, hij kan het systeem niet in z'n totaliteit toelichten. Hij licht slechts kleine elementen toe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij weet zn antwoorden wel altijd lekker uitgebreid en moeilijk te formuleren zonder ergens iets van waarheid of theoretische onderbouwing in te verwerken, dus misschien moet hij de politiek in gaan
Wowquote:
Ah, fijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, heb mijn V&G-plan in het Nederlands af. Ben nu bezig met de Engelse versie.
Ik moet ook zo'n chick als jou vinden. Gewoon lekker gamen en schijt aan alles.
Er is geen 'systeem' of 'formule' wat zoeken jullie toch achter alles.. het kan niet simpeler dan dat ik het zeg: vertegenwoordig jezelf en houd op met dat uit handen geven dmv 'stemmen'.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hij kan het systeem niet in z'n totaliteit toelichten. Hij licht slechts kleine elementen toe.
Koop een pc voor me, doe ik mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, fijn.
Ik wil Guild Wars spelenLijkt me leuk. Hij speelt alleen FIFA en GTA e.d. dus gaat dat zo kut vinden, maar Guild Wars in je eentje spelen is gaar.
Hoe gaat het dan als je een nieuwe wet wil doorvoeren bv?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er is geen 'systeem' of 'formule' wat zoeken jullie toch achter alles.. het kan niet simpeler dan dat ik het zeg: vertegenwoordig jezelf en houd op met dat uit handen geven dmv 'stemmen'.
Dat is een systeem, wat ik doe is geen systeem maar een voorbeeld. En als je dat voorbeeld niet wilt volgen is dat jullie eigen keuze maar kom achteraf niet wederom klagen dat er niks met je 'stem' gebeurd en je vervolgens wel van hogerhand opgelegde regeltjes moet volgen, het afstaan van levensstandaarden meegerekend.
dat is dan zijn wet, waar ik me niet aan hoef te houden, want hij vertegenwoordigt alleen zichzelf..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan als je een nieuwe wet wil doorvoeren bv?
Apocacratie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
waar heb je het over, waarom moet er een wet doorgevoerd worden uberhaupt als iedereen voor zichzelf instaat? er is daar enkel vanzelfsprekendheid.
FIFA is wel nice hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, fijn.
Ik wil Guild Wars spelenLijkt me leuk. Hij speelt alleen FIFA en GTA e.d. dus gaat dat zo kut vinden, maar Guild Wars in je eentje spelen is gaar.
Heb ik zelf ook niet. Ik heb die van m'n stiefvader geclaimdquote:
dus er hoeven geen wetten meer te zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
waar heb je het over, waarom moet er een wet doorgevoerd worden uberhaupt als iedereen voor zichzelf instaat? er is daar enkel vanzelfsprekendheid.
Oh, nou, mooie boel wordt het dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
FIFA is wel nice hoor. GW is wel geeky als je dat alleen doet, maar met 2 man moet dat wel kunnen lijkt me. Ik speelde vroeger altijd met vrienden deze spellen.
Dark Alliance 2.
[ afbeelding ]
Dynasty Warriors 4.
[ afbeelding ]
iig een oprechte boel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nou, mooie boel wordt het dan.![]()
Vooral die laatste is machtig mooi. Inmiddels is wel DW7 uit, maar die oudere blijven leukerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
KloptIk speel zelf ook meestal zulke games, maar ik heb nog nooit een MMORPG gedaan dus ik wil het uitproberen. Die games hierboven ken ik dan ook niet
Hoezo dat? Iedereen doet dan maar lukraak waar 'ie zin in heeft. Grote chaos is het gevolg.quote:
ja, daar heb je stammen, met een stamoudste en die bepaald de wet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Moet er weer een stempel op voordat het te begrijpen valt? :/
alsof ze in de rimboe wetten doorvoeren.
Is meestal zo. Die nieuwe Tekken komt binnen 2 weken uit, maar niets kan tippen aan Tekken 3quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vooral die laatste is machtig mooi. Inmiddels is wel DW7 uit, maar die oudere blijven leuker.
eenschquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is meestal zo. Die nieuwe Tekken komt binnen 2 weken uit, maar niets kan tippen aan Tekken 3
Dat is nu niet anders alleen mag je doen alsof je ergens de hand in hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo dat? Iedereen doet dan maar lukraak waar 'ie zin in heeft. Grote chaos is het gevolg.
Sticht dan een politieke partij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is nu niet anders alleen mag je doen alsof je ergens de hand in hebt.
Ik kom dan liever voor mijzelf uit en laat me niet vertegenwoordigen.
Precies, speel je ook wel eens Street Fighter?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is meestal zo. Die nieuwe Tekken komt binnen 2 weken uit, maar niets kan tippen aan Tekken 3
Godskolere denk jij wel na?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sticht dan een politieke partij.
Je hebt echt geen idee waar je over praat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is nu niet anders alleen mag je doen alsof je ergens de hand in hebt.
Ik kom dan liever voor mijzelf uit en laat me niet vertegenwoordigen.
meer dan jij heb ik het ideequote:
Ik ben voor zelfvertegenwoordiging niet voor een politiek systeem, hoe moeilijk is dat te begrijpen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Datzelfde kan ik ook aan jou vragen.
Ga weg dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben voor zelfvertegenwoordiging niet voor een politiek systeem, hoe moeilijk is dat te begrijpen?
is het zo moeilijk te begrijpen dat dit praktisch niet uitvoerbaar is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben voor zelfvertegenwoordiging niet voor een politiek systeem, hoe moeilijk is dat te begrijpen?
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat wanneer er geen wetten zijn er een complete chaos ontstaat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
quote:
quote:
wow, het is niet uitvoerbaar gewoon jezelf niet naar de stembus te laten lopen en zichzelf te vertegenwoordigen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het zo moeilijk te begrijpen dat dit praktisch niet uitvoerbaar is?
Ahhhwwwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |