Ik vind het ook idd altijd wel prettig, vreemde penissen in mn brievenbusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, die vrouw van die kerel ook.
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef Potloodvis het volgende:
Als je rent ben je nog sneller, toch?
Jij krijgt die dagelijks?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook idd altijd wel prettig, vreemde penissen in mn brievenbus
Ik welquote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook idd altijd wel prettig, vreemde penissen in mn brievenbus
Hehe, zie je van binnen uit zo'n grijpende hand die probeert een envelop er doorheen te forceren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken dat soort brievenbussen
Meestal moet ik mijn hele hand erin proppen, voordat de post erin past.![]()
Also!! @ laatste zin
Vegetable, hier ook wel bekend als "kasplantje".quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vegetable, hier ook wel bekend als "kasplantje".
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, zie je van binnen uit zo'n grijpende hand die probeert een envelop er doorheen te forceren.
Heerlijk, waar kan ik zoiets bestellen?quote:
quote:
Dat is gezonder voor de kat inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Beter zit er geen kat met overactieve jachtinstincten aan de andere kant van de brievenbus.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is gezonder voor de kat inderdaad.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
Meisje (13) verdacht van ontucht met kinderen
Waarom heb ik niet zulke buurtkinderen?
Op de radio zeiden ze kinderen van tussen de vijf en acht.quote:maar hoe oud ze precies zijn, wil een zegsman van de politie donderdagavond niet zeggen.
Kut ik ben te oud.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Op de radio zeiden ze kinderen van tussen de vijf en acht.
LB?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
Inb4 L_B die pedo-rechten komt verdedigen en zelf absoluut geen pedo is maar toch!
Wie is L_B?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
Inb4 L_B die pedo-rechten komt verdedigen en zelf absoluut geen pedo is maar toch!
Sodeju.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef Potloodvis het volgende:
Wil er iemand een ziek filmpje zien? Ik waarschuw je, deze gast breekt alles in de buurt van zijn ribbenkast.
http://www.vkmag.com/maga(...)ushkin_is_niet_meer/
Ik vind het niet gek als je 185 kg op je borstkas krijgt. Alle ribben gebroken, middenrif gebroken en de buikholte gescheurd. Dan vallen je darmen en alles eruitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij is ook dood staat erbij. Niet gekeken btw.
Damnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef Potloodvis het volgende:
Wil er iemand een ziek filmpje zien? Ik waarschuw je, deze gast breekt alles in de buurt van zijn ribbenkast.
http://www.vkmag.com/maga(...)ushkin_is_niet_meer/
Ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb hem fijn zonder geluid gekeken.
Kraakt het?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het met geluid bekeken.
niet zo slim hequote:
Ik heb nu een mooi grillstreepje op mijn duimquote:
wat wilde je grillen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu een mooi grillstreepje op mijn duim
Niets, maar ik raakte het ovenrek aanquote:
Ik had dat met zo'n bbq van paar euro die je daarna weg moet gooien. Aanmaakblokje proberen door het gaas te duwen, uitschieten en zo je duim in gaas planten van zoveel graden heetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu een mooi grillstreepje op mijn duim
Smaakt dat ook naar kaas?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, maar ik raakte het ovenrek aan![]()
De cheescake staat in de oven nu
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had dat met zo'n bbq van paar euro die je daarna weg moet gooien. Aanmaakblokje proberen door het gaas te duwen, uitschieten en zo je duim in gaas planten van zoveel graden heet
Mooi motiefje was het wel.
Nee, het heet zo omdat er roomKAAS doorheen zitquote:
Ik heb het nog nooit gehad, dus ik ben onwetend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het heet zo omdat er roomKAAS doorheen zit
Door de kwark.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het heet zo omdat er roomKAAS doorheen zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |