Ik vind het ook idd altijd wel prettig, vreemde penissen in mn brievenbusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, die vrouw van die kerel ook.
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef Potloodvis het volgende:
Als je rent ben je nog sneller, toch?
Jij krijgt die dagelijks?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook idd altijd wel prettig, vreemde penissen in mn brievenbus
Ik welquote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook idd altijd wel prettig, vreemde penissen in mn brievenbus
Hehe, zie je van binnen uit zo'n grijpende hand die probeert een envelop er doorheen te forceren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken dat soort brievenbussen
Meestal moet ik mijn hele hand erin proppen, voordat de post erin past.![]()
Also!! @ laatste zin
Vegetable, hier ook wel bekend als "kasplantje".quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vegetable, hier ook wel bekend als "kasplantje".
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, zie je van binnen uit zo'n grijpende hand die probeert een envelop er doorheen te forceren.
Heerlijk, waar kan ik zoiets bestellen?quote:
quote:
Dat is gezonder voor de kat inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Beter zit er geen kat met overactieve jachtinstincten aan de andere kant van de brievenbus.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is gezonder voor de kat inderdaad.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
Meisje (13) verdacht van ontucht met kinderen
Waarom heb ik niet zulke buurtkinderen?
Op de radio zeiden ze kinderen van tussen de vijf en acht.quote:maar hoe oud ze precies zijn, wil een zegsman van de politie donderdagavond niet zeggen.
Kut ik ben te oud.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Op de radio zeiden ze kinderen van tussen de vijf en acht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |