Taaie libie man..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neger alsjeblieft, je werkt bij de post
Mja.. als ik verder toch niets te doen had..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat doe ik weer niet. Ik dwing mij altijd om 12 uur op te staan, anders krijg ik de lunch om half 1 niet door m'n nek.
Brownies en theequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is zo lekker hè. Ik heb volgende week zaterdag vrij. Dan ga ik ook shoppen.
Mijn MI, wat doe jequote:
Voetballen met pakjes is inderdaad best vermoeiend ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Taaie libie man..![]()
Gewoon 6 zakken post sjouwen met mijn kippenkracht
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. als ik verder toch niets te doen had..
[..]
Brownies en thee
[..]
Mijn MI, wat doe je
Die komen dadelijk weerquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voetballen met pakjes is inderdaad best vermoeiend ja.
Dat neigt meer naar boksen ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Sowieso is het een sport om sommige pakketjes door de brievenbus te krijgen.
Al dan niet heel.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voetballen met pakjes is inderdaad best vermoeiend ja.
Je moest me eens tekeer zien gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moest me eens tekeer zien gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is toch zo dat wanneer iets niet door de brievenbus past je het toch op een andere manier moet verzenden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dan zou het normaal de taak zijn van de pakketjesdienst.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het is toch zo dat wanneer iets niet door de brievenbus past je het toch op een andere manier moet verzenden?![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het is toch zo dat wanneer iets niet door de brievenbus past je het toch op een andere manier moet verzenden?
Gaat er een sticker op en wordt het door de pakketservice bezorgd.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Helemaal loesoe. Heb je je handen niet vol aan ze?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben alleen thuiset de kinderen vandaag [ afbeelding ]![]()
Moet je maar geen kinderen nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben alleen thuis met de kinderen vandaag [ afbeelding ]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Mja.. sommige mensen hebben gewoon een hele kleine brievenbus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zou het normaal de taak zijn van de pakketjesdienst.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja dat dus. Beetje raar dat je dan zooi hebt die niet door de brievenbus past.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Gaat er een sticker op en wordt het door de pakketservice bezorgd.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Moet trouwens nog een kadootje halen voor het zoontje van mn vriendin.
Helemaal geen zin in alleen.
compact en kleverig.![]()
Lekker strak wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. sommige mensen hebben gewoon een hele kleine brievenbus.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Nee, ze zijn 10 en 11, geen 3 en 4quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Helemaal loesoe. Heb je je handen niet vol aan ze?compact en kleverig.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja dat dus. Beetje raar dat je dan zooi hebt die niet door de brievenbus past.Dus de standaardmaten passen niet overalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. sommige mensen hebben gewoon een hele kleine brievenbus.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Je bent zelf wel lekker strak.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Oh dan kom ik zo wel even langs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om, Ado is wegDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf wel lekker strak.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Oh ja, klopt. Er zijn mensen met een brievenbus waar net een overschrijvingskaart oid doorheen past.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dus de standaardmaten passen niet overal
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dat is tegen rotjes met oud en nieuwquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Er zijn mensen met een brievenbus waar net een overschrijvingskaart oid doorheen past.![]()
Aanbellen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. sommige mensen hebben gewoon een hele kleine brievenbus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ze zijn 10 en 11, geen 3 en 4quote:![]()
Het regent, het regent, de pannetjes worden nat, er kwamen twee soldaatjes aan, die vielen op hun gat.compact en kleverig.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is tegen rotjes met oud en nieuw![]()
![]()
Dan van die babypijltjes naar binnen schieten, die zouden nog door een kijkgaatje passen.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Die brievenbusformaten haat ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Er zijn mensen met een brievenbus waar net een overschrijvingskaart oid doorheen past.![]()
Want dergelijke mensen krijgen altijd hele grote enveloppen
Ohnoesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om, Ado is wegdacht dat je wel een sterke independant woman was.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Mensen moeten eens een keer normaal leren omgaan met hun brievenbussen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die brievenbusformaten haat ik![]()
Want dergelijke mensen krijgen altijd hele grote enveloppenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
o, nou, dat valt dus vies tegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohnoesdacht dat je wel een sterke independant woman was.
![]()
Nee, ik vind het gewoon leuker als hij er wel is
Jezelf aanpassen aan brievenbussenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen moeten eens een keer normaal leren omgaan met hun brievenbussen inderdaad.
Sowieso als iets niet pastquote:
En dan razzia-stylo anders sta ik er over 3 minuten nog voor de deur.
Is het trouwens zo dat jij zelf een beetje bepaald hoe lang je werkt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Sowieso als iets niet past
En dan razzia-stylo anders sta ik er over 3 minuten nog voor de deur.![]()
Hier worden weleens brieven verkeerd bezorgd omdat de buurman zijn brievenbus bij een zijdeur heeft in plaats van de voordeur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Sowieso als iets niet past
En dan razzia-stylo anders sta ik er over 3 minuten nog voor de deur.Dat is er zo één met van die haren die ervoor zorgen dat er niks fatsoenlijk doorheen kan.
Ja, behalve mijn penis, maar dat lijkt me niet de bedoeling.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Alleen maar langs he, kom niet binnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet zeker wat hij daarvan gaat vindenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Daar zou hij ook niet blij mee zijn, als je bij haar binnen zou komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen maar langs he, kom niet binnen.![]()
De hond vindt dat vast wel leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier worden weleens brieven verkeerd bezorgd omdat de buurman zijn brievenbus bij een zijdeur heeft in plaats van de voordeur.Dat is er zo één met van die haren die ervoor zorgen dat er niks fatsoenlijk doorheen kan.
Ja, behalve mijn penis, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Geeft zo'n rommel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar zou hij ook niet blij mee zijn, als je bij haar binnen zou komen.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik begin nu gewoon om half 8 (eerder was dat 9 uur, maar dan was ik ook rond 4 -5 klaar)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is het trouwens zo dat jij zelf een beetje bepaald hoe lang je werkt?
Nu ben ik rond 2-3 klaar
Dus wel redelijk vaste tijden, maar als ik eerder weg moet of later moet beginnen kan dat altijd wel.
Ze zijn erg flexibelBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja, die vrouw van die kerel ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De hond vindt dat vast wel leukWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ok ^^quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen maar langs he, kom niet binnen.compact en kleverig.![]()
![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Precies, kan ze even boven de wc gaan hangenquote:.
Als je rent ben je nog sneller, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begin nu gewoon om half 8 (eerder was dat 9 uur, maar dan was ik ook rond 4 -5 klaar)
Nu ben ik rond 2-3 klaar
Dus wel redelijk vaste tijden, maar als ik eerder weg moet of later moet beginnen kan dat altijd wel.
Ze zijn erg flexibel![]()
Ik ken dat soort brievenbussenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier worden weleens brieven verkeerd bezorgd omdat de buurman zijn brievenbus bij een zijdeur heeft in plaats van de voordeur.Dat is er zo één met van die haren die ervoor zorgen dat er niks fatsoenlijk doorheen kan.
Ja, behalve mijn penis, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Meestal moet ik mijn hele hand erin proppen, voordat de post erin past.![]()
Also!! @ laatste zin
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: