Oh, nou, mooie boel wordt het dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
waar heb je het over, waarom moet er een wet doorgevoerd worden uberhaupt als iedereen voor zichzelf instaat? er is daar enkel vanzelfsprekendheid.
Kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
FIFA is wel nice hoor. GW is wel geeky als je dat alleen doet, maar met 2 man moet dat wel kunnen lijkt me. Ik speelde vroeger altijd met vrienden deze spellen.
Dark Alliance 2.
[ afbeelding ]
Dynasty Warriors 4.
[ afbeelding ]
iig een oprechte boel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nou, mooie boel wordt het dan.![]()
Vooral die laatste is machtig mooi. Inmiddels is wel DW7 uit, maar die oudere blijven leukerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
KloptIk speel zelf ook meestal zulke games, maar ik heb nog nooit een MMORPG gedaan dus ik wil het uitproberen. Die games hierboven ken ik dan ook niet
Hoezo dat? Iedereen doet dan maar lukraak waar 'ie zin in heeft. Grote chaos is het gevolg.quote:
ja, daar heb je stammen, met een stamoudste en die bepaald de wet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Moet er weer een stempel op voordat het te begrijpen valt? :/
alsof ze in de rimboe wetten doorvoeren.
Is meestal zo. Die nieuwe Tekken komt binnen 2 weken uit, maar niets kan tippen aan Tekken 3quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vooral die laatste is machtig mooi. Inmiddels is wel DW7 uit, maar die oudere blijven leuker.
eenschquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is meestal zo. Die nieuwe Tekken komt binnen 2 weken uit, maar niets kan tippen aan Tekken 3
Dat is nu niet anders alleen mag je doen alsof je ergens de hand in hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo dat? Iedereen doet dan maar lukraak waar 'ie zin in heeft. Grote chaos is het gevolg.
Sticht dan een politieke partij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is nu niet anders alleen mag je doen alsof je ergens de hand in hebt.
Ik kom dan liever voor mijzelf uit en laat me niet vertegenwoordigen.
Precies, speel je ook wel eens Street Fighter?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is meestal zo. Die nieuwe Tekken komt binnen 2 weken uit, maar niets kan tippen aan Tekken 3
Godskolere denk jij wel na?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sticht dan een politieke partij.
Je hebt echt geen idee waar je over praat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is nu niet anders alleen mag je doen alsof je ergens de hand in hebt.
Ik kom dan liever voor mijzelf uit en laat me niet vertegenwoordigen.
meer dan jij heb ik het ideequote:
Ik ben voor zelfvertegenwoordiging niet voor een politiek systeem, hoe moeilijk is dat te begrijpen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Datzelfde kan ik ook aan jou vragen.
Ga weg dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben voor zelfvertegenwoordiging niet voor een politiek systeem, hoe moeilijk is dat te begrijpen?
is het zo moeilijk te begrijpen dat dit praktisch niet uitvoerbaar is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben voor zelfvertegenwoordiging niet voor een politiek systeem, hoe moeilijk is dat te begrijpen?
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat wanneer er geen wetten zijn er een complete chaos ontstaat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
quote:
quote:
wow, het is niet uitvoerbaar gewoon jezelf niet naar de stembus te laten lopen en zichzelf te vertegenwoordigen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het zo moeilijk te begrijpen dat dit praktisch niet uitvoerbaar is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |