quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bob, doe normaal tegen doddie.
Hoe zou dat toch komen? Ik heb echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh, kutbob.. Die andere Bob is veel liever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
hij weet zn antwoorden wel altijd lekker uitgebreid en moeilijk te formuleren zonder ergens iets van waarheid of theoretische onderbouwing in te verwerken, dus misschien moet hij de politiek in gaanquote:
Wejoowquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen? Ik heb echt geen flauw idee.
Beetje oude grap wel :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik poepen en dan eten, dikke doei stinkerds :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik dacht hij fikt zijn vingers straks echt gruwelijk.quote:
poepzequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje oude grap wel :$
En nu ga ik poepen en dan eten, dikke doei stinkerds :$
Meh, had afgesproken met een vriend. Ik heb hem 'gedwongen' geeky te gaan gamen met me vandaag dus waarschijnlijk vind hij het ook niet zo erg dat ik later komquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Belangrijk? Met dit weer kun je trouwens nog wel langer in bed liggen dan tot nu.
Ja, heb mijn V&G-plan in het Nederlands af. Ben nu bezig met de Engelse versiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, had afgesproken met een vriend. Ik heb hem 'gedwongen' geeky te gaan gamen met me vandaag dus waarschijnlijk vind hij het ook niet zo erg dat ik later kom![]()
En true dat. Maar dan ben ik zo gaar de hele dag. Ben je nu op stage?
Ja, hij kan het systeem niet in z'n totaliteit toelichten. Hij licht slechts kleine elementen toe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij weet zn antwoorden wel altijd lekker uitgebreid en moeilijk te formuleren zonder ergens iets van waarheid of theoretische onderbouwing in te verwerken, dus misschien moet hij de politiek in gaan
Wowquote:
Ah, fijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, heb mijn V&G-plan in het Nederlands af. Ben nu bezig met de Engelse versie.
Ik moet ook zo'n chick als jou vinden. Gewoon lekker gamen en schijt aan alles.
Er is geen 'systeem' of 'formule' wat zoeken jullie toch achter alles.. het kan niet simpeler dan dat ik het zeg: vertegenwoordig jezelf en houd op met dat uit handen geven dmv 'stemmen'.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hij kan het systeem niet in z'n totaliteit toelichten. Hij licht slechts kleine elementen toe.
Koop een pc voor me, doe ik mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, fijn.
Ik wil Guild Wars spelenLijkt me leuk. Hij speelt alleen FIFA en GTA e.d. dus gaat dat zo kut vinden, maar Guild Wars in je eentje spelen is gaar.
Hoe gaat het dan als je een nieuwe wet wil doorvoeren bv?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er is geen 'systeem' of 'formule' wat zoeken jullie toch achter alles.. het kan niet simpeler dan dat ik het zeg: vertegenwoordig jezelf en houd op met dat uit handen geven dmv 'stemmen'.
Dat is een systeem, wat ik doe is geen systeem maar een voorbeeld. En als je dat voorbeeld niet wilt volgen is dat jullie eigen keuze maar kom achteraf niet wederom klagen dat er niks met je 'stem' gebeurd en je vervolgens wel van hogerhand opgelegde regeltjes moet volgen, het afstaan van levensstandaarden meegerekend.
dat is dan zijn wet, waar ik me niet aan hoef te houden, want hij vertegenwoordigt alleen zichzelf..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan als je een nieuwe wet wil doorvoeren bv?
Apocacratie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
waar heb je het over, waarom moet er een wet doorgevoerd worden uberhaupt als iedereen voor zichzelf instaat? er is daar enkel vanzelfsprekendheid.
FIFA is wel nice hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, fijn.
Ik wil Guild Wars spelenLijkt me leuk. Hij speelt alleen FIFA en GTA e.d. dus gaat dat zo kut vinden, maar Guild Wars in je eentje spelen is gaar.
Heb ik zelf ook niet. Ik heb die van m'n stiefvader geclaimdquote:
dus er hoeven geen wetten meer te zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
waar heb je het over, waarom moet er een wet doorgevoerd worden uberhaupt als iedereen voor zichzelf instaat? er is daar enkel vanzelfsprekendheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |