Ze wil iets vragen volgens mijquote:
quote:
Rotjongquote:
Hoor het al welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef Dqod het volgende:
Sorry mensen.. Ik hou van jullie allemaal hoor
Beetje meer van de een dan van de ander
No hard feelings (xD)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor het al weljammer hoor.
Mijn ego is wel gekrenkt in elk geval... hulde
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor het al weljammer hoor.
Mijn ego is wel gekrenkt in elk geval... hulde
Dat is een ex van Yayo tochquote:
Echt eh.. Eigenlijk wou ik m huillie noemen, maar ik ben daar te goed en lief voor :$quote:
surequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Eigenlijk wou ik m huillie noemen, maar ik ben daar te goed en lief voor :$
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:15 schreef Dqod het volgende:
Bij 2Nutz heb ik ook altijd t idee dat ie Bob ofzo heet.. Vraag me niet waarom, het is gewoon zo :$
Zou best kunnen. Ik ben niet zo thuis in de wereld van hiphop.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is een ex van Yayo toch?
Mezelf verslapen. So so fijn.
quote:
Ja nou heyquote:
schitterend topic toch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef Fascination het volgende:
mensen die elke keer weer braaf naar de stembus gaan.
Hoe kan zoiets überhaupt werken?
Ik had eigenlijk ook een afspraak, maar nu dus niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik ben niet zo thuis in de wereld van hiphop.
Hoe lekker is verslapen. Ik wilde het ook eigenlijk, maar ik mag het niet van mijzelf vanwege stage.
Bob, doe normaal tegen doddie.quote:
Echt eh, kutbob.. Die andere Bob is veel lieverquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bob, doe normaal tegen doddie.
Lekker naïef wel, ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schitterend topic toch.
die vent denkt volgens mij ook nog echt dat zn idee kan werken
Belangrijk? Met dit weer kun je trouwens nog wel langer in bed liggen dan tot nuquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook een afspraak, maar nu dus niet meerErgens vind ik het ook totaal niet erg.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef Fascination het volgende:
mensen die elke keer weer braaf naar de stembus gaan.
Hoe kan zoiets überhaupt werken?
Dat idee heb ik vaak als ik mensen over politiek bezig zie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef BaajGuardian het volgende:
alsof je naar een sketch van jiskefet zit te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |