Gezien? kan hem niet vinden meer lolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Link? ik kan dat filmpje niet terug vinden.
edit": nvm
Dat hoop ik niet voor dochter A.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien is die daar ook wel ^^
'Secret dump' was het.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezien? kan hem niet vinden meer lol
quote:
Het ziet er ook helemaal geplet uit alsof het heel veel contact met haar kont heeft gehad.quote:
Gortdroog geworden..Woestijn is er niks bijquote:
Ze heeft er even op gezeten, daardoor zal dat wel komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ziet er ook helemaal geplet uit alsof het heel veel contact met haar kont heeft gehad.
nee, geen stijfje gekregen..quote:
Is ook voor het eerstquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gortdroog geworden..Woestijn is er niks bij
Ja, wtf, die poep zit overal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ziet er ook helemaal geplet uit alsof het heel veel contact met haar kont heeft gehad.
ojaquote:
Uitzonderlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, wel vaker.. Vooral hierzoquote:
How i like emquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
AnkyvanGrunsvenclownsquote:
Ze bakt het behoorlijk bruin daar ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oja
zo ranzig ja adt ze er op zit ook.
Doe maar niet, ik ben al schraalquote:
Ik viel bijna om :$quote:
schraal + schraal = niet schraalquote:
Ze wil iets vragen volgens mijquote:
quote:
Rotjongquote:
Hoor het al welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef Dqod het volgende:
Sorry mensen.. Ik hou van jullie allemaal hoor
Beetje meer van de een dan van de ander
No hard feelings (xD)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor het al weljammer hoor.
Mijn ego is wel gekrenkt in elk geval... hulde
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor het al weljammer hoor.
Mijn ego is wel gekrenkt in elk geval... hulde
Dat is een ex van Yayo tochquote:
Echt eh.. Eigenlijk wou ik m huillie noemen, maar ik ben daar te goed en lief voor :$quote:
surequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Eigenlijk wou ik m huillie noemen, maar ik ben daar te goed en lief voor :$
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:15 schreef Dqod het volgende:
Bij 2Nutz heb ik ook altijd t idee dat ie Bob ofzo heet.. Vraag me niet waarom, het is gewoon zo :$
Zou best kunnen. Ik ben niet zo thuis in de wereld van hiphop.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is een ex van Yayo toch?
Mezelf verslapen. So so fijn.
quote:
Ja nou heyquote:
schitterend topic toch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef Fascination het volgende:
mensen die elke keer weer braaf naar de stembus gaan.
Hoe kan zoiets überhaupt werken?
Ik had eigenlijk ook een afspraak, maar nu dus niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik ben niet zo thuis in de wereld van hiphop.
Hoe lekker is verslapen. Ik wilde het ook eigenlijk, maar ik mag het niet van mijzelf vanwege stage.
Bob, doe normaal tegen doddie.quote:
Echt eh, kutbob.. Die andere Bob is veel lieverquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bob, doe normaal tegen doddie.
Lekker naïef wel, ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schitterend topic toch.
die vent denkt volgens mij ook nog echt dat zn idee kan werken
Belangrijk? Met dit weer kun je trouwens nog wel langer in bed liggen dan tot nuquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook een afspraak, maar nu dus niet meerErgens vind ik het ook totaal niet erg.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef Fascination het volgende:
mensen die elke keer weer braaf naar de stembus gaan.
Hoe kan zoiets überhaupt werken?
Dat idee heb ik vaak als ik mensen over politiek bezig zie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef BaajGuardian het volgende:
alsof je naar een sketch van jiskefet zit te kijken.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bob, doe normaal tegen doddie.
Hoe zou dat toch komen? Ik heb echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh, kutbob.. Die andere Bob is veel liever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
hij weet zn antwoorden wel altijd lekker uitgebreid en moeilijk te formuleren zonder ergens iets van waarheid of theoretische onderbouwing in te verwerken, dus misschien moet hij de politiek in gaanquote:
Wejoowquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen? Ik heb echt geen flauw idee.
Beetje oude grap wel :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik poepen en dan eten, dikke doei stinkerds :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik dacht hij fikt zijn vingers straks echt gruwelijk.quote:
poepzequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje oude grap wel :$
En nu ga ik poepen en dan eten, dikke doei stinkerds :$
Meh, had afgesproken met een vriend. Ik heb hem 'gedwongen' geeky te gaan gamen met me vandaag dus waarschijnlijk vind hij het ook niet zo erg dat ik later komquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Belangrijk? Met dit weer kun je trouwens nog wel langer in bed liggen dan tot nu.
Ja, heb mijn V&G-plan in het Nederlands af. Ben nu bezig met de Engelse versiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, had afgesproken met een vriend. Ik heb hem 'gedwongen' geeky te gaan gamen met me vandaag dus waarschijnlijk vind hij het ook niet zo erg dat ik later kom![]()
En true dat. Maar dan ben ik zo gaar de hele dag. Ben je nu op stage?
Ja, hij kan het systeem niet in z'n totaliteit toelichten. Hij licht slechts kleine elementen toe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij weet zn antwoorden wel altijd lekker uitgebreid en moeilijk te formuleren zonder ergens iets van waarheid of theoretische onderbouwing in te verwerken, dus misschien moet hij de politiek in gaan
Wowquote:
Ah, fijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, heb mijn V&G-plan in het Nederlands af. Ben nu bezig met de Engelse versie.
Ik moet ook zo'n chick als jou vinden. Gewoon lekker gamen en schijt aan alles.
Er is geen 'systeem' of 'formule' wat zoeken jullie toch achter alles.. het kan niet simpeler dan dat ik het zeg: vertegenwoordig jezelf en houd op met dat uit handen geven dmv 'stemmen'.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hij kan het systeem niet in z'n totaliteit toelichten. Hij licht slechts kleine elementen toe.
Koop een pc voor me, doe ik mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, fijn.
Ik wil Guild Wars spelenLijkt me leuk. Hij speelt alleen FIFA en GTA e.d. dus gaat dat zo kut vinden, maar Guild Wars in je eentje spelen is gaar.
Hoe gaat het dan als je een nieuwe wet wil doorvoeren bv?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er is geen 'systeem' of 'formule' wat zoeken jullie toch achter alles.. het kan niet simpeler dan dat ik het zeg: vertegenwoordig jezelf en houd op met dat uit handen geven dmv 'stemmen'.
Dat is een systeem, wat ik doe is geen systeem maar een voorbeeld. En als je dat voorbeeld niet wilt volgen is dat jullie eigen keuze maar kom achteraf niet wederom klagen dat er niks met je 'stem' gebeurd en je vervolgens wel van hogerhand opgelegde regeltjes moet volgen, het afstaan van levensstandaarden meegerekend.
dat is dan zijn wet, waar ik me niet aan hoef te houden, want hij vertegenwoordigt alleen zichzelf..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan als je een nieuwe wet wil doorvoeren bv?
Apocacratie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
waar heb je het over, waarom moet er een wet doorgevoerd worden uberhaupt als iedereen voor zichzelf instaat? er is daar enkel vanzelfsprekendheid.
FIFA is wel nice hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, fijn.
Ik wil Guild Wars spelenLijkt me leuk. Hij speelt alleen FIFA en GTA e.d. dus gaat dat zo kut vinden, maar Guild Wars in je eentje spelen is gaar.
Heb ik zelf ook niet. Ik heb die van m'n stiefvader geclaimdquote:
dus er hoeven geen wetten meer te zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
waar heb je het over, waarom moet er een wet doorgevoerd worden uberhaupt als iedereen voor zichzelf instaat? er is daar enkel vanzelfsprekendheid.
Oh, nou, mooie boel wordt het dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
FIFA is wel nice hoor. GW is wel geeky als je dat alleen doet, maar met 2 man moet dat wel kunnen lijkt me. Ik speelde vroeger altijd met vrienden deze spellen.
Dark Alliance 2.
[ afbeelding ]
Dynasty Warriors 4.
[ afbeelding ]
iig een oprechte boel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nou, mooie boel wordt het dan.![]()
Vooral die laatste is machtig mooi. Inmiddels is wel DW7 uit, maar die oudere blijven leukerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
KloptIk speel zelf ook meestal zulke games, maar ik heb nog nooit een MMORPG gedaan dus ik wil het uitproberen. Die games hierboven ken ik dan ook niet
Hoezo dat? Iedereen doet dan maar lukraak waar 'ie zin in heeft. Grote chaos is het gevolg.quote:
ja, daar heb je stammen, met een stamoudste en die bepaald de wet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Moet er weer een stempel op voordat het te begrijpen valt? :/
alsof ze in de rimboe wetten doorvoeren.
Is meestal zo. Die nieuwe Tekken komt binnen 2 weken uit, maar niets kan tippen aan Tekken 3quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vooral die laatste is machtig mooi. Inmiddels is wel DW7 uit, maar die oudere blijven leuker.
eenschquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is meestal zo. Die nieuwe Tekken komt binnen 2 weken uit, maar niets kan tippen aan Tekken 3
Dat is nu niet anders alleen mag je doen alsof je ergens de hand in hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo dat? Iedereen doet dan maar lukraak waar 'ie zin in heeft. Grote chaos is het gevolg.
Sticht dan een politieke partij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is nu niet anders alleen mag je doen alsof je ergens de hand in hebt.
Ik kom dan liever voor mijzelf uit en laat me niet vertegenwoordigen.
Precies, speel je ook wel eens Street Fighter?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is meestal zo. Die nieuwe Tekken komt binnen 2 weken uit, maar niets kan tippen aan Tekken 3
Godskolere denk jij wel na?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sticht dan een politieke partij.
Je hebt echt geen idee waar je over praat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is nu niet anders alleen mag je doen alsof je ergens de hand in hebt.
Ik kom dan liever voor mijzelf uit en laat me niet vertegenwoordigen.
meer dan jij heb ik het ideequote:
Ik ben voor zelfvertegenwoordiging niet voor een politiek systeem, hoe moeilijk is dat te begrijpen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Datzelfde kan ik ook aan jou vragen.
Ga weg dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben voor zelfvertegenwoordiging niet voor een politiek systeem, hoe moeilijk is dat te begrijpen?
is het zo moeilijk te begrijpen dat dit praktisch niet uitvoerbaar is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben voor zelfvertegenwoordiging niet voor een politiek systeem, hoe moeilijk is dat te begrijpen?
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat wanneer er geen wetten zijn er een complete chaos ontstaat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
quote:
quote:
wow, het is niet uitvoerbaar gewoon jezelf niet naar de stembus te laten lopen en zichzelf te vertegenwoordigen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het zo moeilijk te begrijpen dat dit praktisch niet uitvoerbaar is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |