Dat waren van die autosleutels die veel op elkaar lijken, en een auto van hetzelfde merk, dus met geweld kan dat blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel knap dat het lukte om die deur open te krijgen dan
quote:
"Eigenlijk heb ik een Fiat Panda, maar ik zou toch zweren dat die Mercedes er verdacht veel op leek"quote:
quote:
Gaat om de kleur hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een rode ja, zoals die van haar.
Ja, een oudere auto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
Maar wel een oude auto dan of niet? alle auto's van na 2000 kun je toch zo openbliepen? :$
Ik wilde mijn huisdeur openbliepen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
Maar wel een oude auto dan of niet? alle auto's van na 2000 kun je toch zo openbliepen? :$
En hoe 'leuk' dergelijke auto is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Gaat om de kleur hebij vrouw0n
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Eigenlijk heb ik een Fiat Panda, maar ik zou toch zweren dat die Mercedes er verdacht veel op leek"
Nog geen openbliepbare deur hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde mijn huisdeur openbliepen.
Dat lukte uiteraard.. niet.
Teleurstellend wel.
Auto's horen niet leuk te zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En hoe 'leuk' dergelijke auto is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En hoe 'leuk' dergelijke auto is.
Ik loop echt achter hequote:
Ja, dat zeggen we net.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto's horen niet leuk te zijn.
Ze horen er mooi uit te zien en snel op te kunnen trekken
Sowieso, ik vind het schandalig :$quote:
wespen zijn de marokkanen onder de insectenquote:
Gewoon Mexican standoff met wesp doen, dan druipen ze af.quote:
Wespen steken ook helemaal niet zo snel, alleen mensen die helemaal paranoia er van worden en met hun armen gaan zwaaien en zo.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wespen steken ook helemaal niet zo snel, alleen mensen die helemaal paranoia er van worden en met hun armen gaan zwaaien en zo.
Dat paranoia en gezwaai komt weer door dat gestalk van die vieze beestenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wespen steken ook helemaal niet zo snel, alleen mensen die helemaal paranoia er van worden en met hun armen gaan zwaaien en zo.
Dat hoor ik vaker jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wespen zijn de marokkanen onder de insecten
Pics ter verduidelijking?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon Mexican standoff met wesp doen, dan druipen ze af.
pics vanje druiperquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon Mexican standoff met wesp doen, dan druipen ze af.
Of als ze in vuilniszakjes zitten die jij even vervangt en dat niet doorhebtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat echt super veel mensen doen.Zo dom.
Maar dan gaan ze je juist steken. Gewoon rustig weglopen is beter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat paranoia en gezwaai komt weer door dat gestalk van die vieze beesten
quote:
quote:
Ja en dan gaat dat beest gewoon achter je aan of in je oor vliegen ofso.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze je juist steken. Gewoon rustig weglopen is beter.
I like thisquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Echt he.Stelletje achterlijken.
Is het ook, maar ja.quote:
Klopt wel.. Ik ga tegenwoordig maar gewoon met een vieze zweetgeur naar m'n werk zodat ze niet afkomen op mijn zoete deo-okselsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en dan gaat dat beest gewoon achter je aan of in je oor vliegen ofso.
Poepen :$quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het ook, maar ja.
Wat doe je er aan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt wel.. Ik ga tegenwoordig maar gewoon met een vieze zweetgeur naar m'n werk zodat ze niet afkomen op mijn zoete deo-oksels
Ze maken ook hetzelfde geluid..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wespen zijn de marokkanen onder de insecten
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt wel.. Ik ga tegenwoordig maar gewoon met een vieze zweetgeur naar m'n werk zodat ze niet afkomen op mijn zoete deo-oksels
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze maken ook hetzelfde geluid..
Wazzz jouw probleem
quote:
quote:
Hoe noem jij mij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
Bijtjes en homols vind ik altijd wel leuk tho.. Kleine harde werkertjes met hun harige nek en pootjes onder het stuifmeel
Te laatquote:
Klein, hard werkertje :$quote:
een hommo(l)quote:
Behalve de geafrikaniseerde honingbij denk ik dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
Bijtjes en homols vind ik altijd wel leuk tho.. Kleine harde werkertjes met hun harige nek en pootjes onder het stuifmeel
racistquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Behalve de geafrikaniseerde honingbij denk ik dan.
Wel verdommequote:
Ja, maar die kom ik niet zo vaak tegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Behalve de geafrikaniseerde honingbij denk ik dan.
Bloemetjes en bijtjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
HOU OP MET ME HOORquote:
quote:
quote:
Ze zijn helemaal niet van een verschillend ras dan andere bijen.quote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar die kom ik niet zo vaak tegen
quote:
Heb vanochtend het hele album van Tug of War geluisterd en ben verliefd =$quote:
Indekken is het te laat voor vriend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal niet van een verschillend ras dan andere bijen.Alleen het gedrag is anders.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb vanochtend het hele album van Tug of War geluisterd en ben verliefd =$
Nee, ik zou daar idd niet zo blij van worden neequote:
Omdat ik nog niet ben geweestquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet het hier altijd over poep en pies gaan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anale_fasequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet het hier altijd over poep en pies gaan?
Ik zal jou eens dekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Indekken is het te laat voor vriend.
quote:
quote:
Wel zonde in sommige gevallenquote:
quote:Een belangrijke vraag is of een mens in zijn of haar psychische ontwikkeling een voorbije fase geheel achter zich kan laten, of dat altijd, onder bepaalde omstandigheden, een gedragspatroon uit een vroegere fase weer de overhand kan krijgen. Denk bijvoorbeeld aan volwassenen die zich op vakanties als jongeren gaan gedragen of aan dementerende ouderen die zich weer gaan gedragen als kinderen.
Watquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren gedroomt over die vieze chick die poepte tussen de menigte bij dat dancefestival
Volgens mij word ik echt krankzinnig.
Nou zeg, zit je de hele dag zonder mquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
A heeft vanavond een feestje tot tien uur
Valt toch wel mee qua rare droom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren gedroomt over die vieze chick die poepte tussen de menigte bij dat dancefestival
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Dat youtubefilmpje is echt te viesssquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Gaat het niet over een van haar dochters dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zeg, zit je de hele dag zonder m
Daar heb je gelijk in, het kan veel gekker... maar toch dat onderwerp... beetje apart?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt toch wel mee qua rare droom?![]()
En bah.
vertel, don't leave out detailsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik had een seksdroom. Yayyy.
quote:
Niet die A, dochter Aquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zeg, zit je de hele dag zonder m
Denk het.. Tenzij je het stiekem wel lekker vond :$quote:
Ga door....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik had een seksdroom. Yayyy.
Link? ik kan dat filmpje niet terug vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Wel een beetje apart inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het kan veel gekker... maar toch dat onderwerp... beetje apart?
Oh ja.. Anders zei ze wel Ado jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat het niet over een van haar dochters dan?
ja hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel een beetje apart inderdaad.
Laat ik me niet over uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk het.. Tenzij je het stiekem wel lekker vond :$
Dus niet mijn ex A?quote:
Ja, oepsquote:
Nohquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
En Ado weet ik niet wanneer die terugkomt (of die wel terugkomt)
was dat ook eens seksdroom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik droomde laatst dat ik achtervolgd werd door een enge clown. Dat was wel echt naar.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik droomde laatst dat ik achtervolgd werd door een enge clown. Dat was wel echt naar.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |