pics vanje druiperquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon Mexican standoff met wesp doen, dan druipen ze af.
Of als ze in vuilniszakjes zitten die jij even vervangt en dat niet doorhebtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wespen steken ook helemaal niet zo snel, alleen mensen die helemaal paranoia er van worden en met hun armen gaan zwaaien en zo.
quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat echt super veel mensen doen.Zo dom.
Maar dan gaan ze je juist steken. Gewoon rustig weglopen is beter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat paranoia en gezwaai komt weer door dat gestalk van die vieze beesten
quote:
quote:
Ja en dan gaat dat beest gewoon achter je aan of in je oor vliegen ofso.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze je juist steken. Gewoon rustig weglopen is beter.
I like thisquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Echt he.Stelletje achterlijken.
Is het ook, maar ja.quote:
Klopt wel.. Ik ga tegenwoordig maar gewoon met een vieze zweetgeur naar m'n werk zodat ze niet afkomen op mijn zoete deo-okselsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en dan gaat dat beest gewoon achter je aan of in je oor vliegen ofso.
Poepen :$quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het ook, maar ja.
Wat doe je er aan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt wel.. Ik ga tegenwoordig maar gewoon met een vieze zweetgeur naar m'n werk zodat ze niet afkomen op mijn zoete deo-oksels
Ze maken ook hetzelfde geluid..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wespen zijn de marokkanen onder de insecten
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt wel.. Ik ga tegenwoordig maar gewoon met een vieze zweetgeur naar m'n werk zodat ze niet afkomen op mijn zoete deo-oksels
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze maken ook hetzelfde geluid..
Wazzz jouw probleem
quote:
quote:
Hoe noem jij mij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
Bijtjes en homols vind ik altijd wel leuk tho.. Kleine harde werkertjes met hun harige nek en pootjes onder het stuifmeel
Te laatquote:
Klein, hard werkertje :$quote:
een hommo(l)quote:
Behalve de geafrikaniseerde honingbij denk ik dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
Bijtjes en homols vind ik altijd wel leuk tho.. Kleine harde werkertjes met hun harige nek en pootjes onder het stuifmeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |