Dat waren van die autosleutels die veel op elkaar lijken, en een auto van hetzelfde merk, dus met geweld kan dat blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel knap dat het lukte om die deur open te krijgen dan
quote:
"Eigenlijk heb ik een Fiat Panda, maar ik zou toch zweren dat die Mercedes er verdacht veel op leek"quote:
quote:
Gaat om de kleur hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een rode ja, zoals die van haar.
Ja, een oudere auto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
Maar wel een oude auto dan of niet? alle auto's van na 2000 kun je toch zo openbliepen? :$
Ik wilde mijn huisdeur openbliepen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
Maar wel een oude auto dan of niet? alle auto's van na 2000 kun je toch zo openbliepen? :$
En hoe 'leuk' dergelijke auto is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Gaat om de kleur hebij vrouw0n
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Eigenlijk heb ik een Fiat Panda, maar ik zou toch zweren dat die Mercedes er verdacht veel op leek"
Nog geen openbliepbare deur hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde mijn huisdeur openbliepen.
Dat lukte uiteraard.. niet.
Teleurstellend wel.
Auto's horen niet leuk te zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En hoe 'leuk' dergelijke auto is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En hoe 'leuk' dergelijke auto is.
Ik loop echt achter hequote:
Ja, dat zeggen we net.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto's horen niet leuk te zijn.
Ze horen er mooi uit te zien en snel op te kunnen trekken
Sowieso, ik vind het schandalig :$quote:
wespen zijn de marokkanen onder de insectenquote:
Gewoon Mexican standoff met wesp doen, dan druipen ze af.quote:
Wespen steken ook helemaal niet zo snel, alleen mensen die helemaal paranoia er van worden en met hun armen gaan zwaaien en zo.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wespen steken ook helemaal niet zo snel, alleen mensen die helemaal paranoia er van worden en met hun armen gaan zwaaien en zo.
Dat paranoia en gezwaai komt weer door dat gestalk van die vieze beestenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wespen steken ook helemaal niet zo snel, alleen mensen die helemaal paranoia er van worden en met hun armen gaan zwaaien en zo.
Dat hoor ik vaker jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wespen zijn de marokkanen onder de insecten
Pics ter verduidelijking?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon Mexican standoff met wesp doen, dan druipen ze af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |