Doe je eindelijk eens wat hij zegtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was het altijd als ik er was.Mijn vader ook zeggen dat ik creatief moest zijn om op jonge leeftijd aan geld te komen, ik die kratten van hem wegbrengen, hij boos. Ik:
[ afbeelding ]
Blockedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat is echt.
Tevens kolder.
Ik had een uitzendbureau eens horen zeggen dat als je 25 bent, je minimumloon 5 euro isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik ken mensen van mijn eigen leeftijd die nog niet eens 5 euro per uur verdienen (4,96 oid).
Ja dan snap ik wel dat dat je daar ging werken.
Helaas wel.quote:
Ik las slaapplek ipv stageplekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan via FOK! een stageplek regelen straks.
Hij zei ook eens dat als iemand me pest ik ze recht op hun gezicht moest slaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je eindelijk eens wat hij zegt![]()
Ja, ik las dat ookquote:
Ja slaapplek gaat nog veel makkelijker xDquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las slaapplek ipv stageplek
Klinkt als een leuke ende harmonieuze familiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij zei ook eens dat als iemand me pest ik ze recht op hun gezicht moest slaan.
De volgende dag pestte mijn broer me....
Ai carambaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij zei ook eens dat als iemand me pest ik ze recht op hun gezicht moest slaan.
De volgende dag pestte mijn broer me....
Echt hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja slaapplek gaat nog veel makkelijker xD
Dat is het zeker ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke ende harmonieuze familie
Tja.quote:
iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik las dat ook![]()
"De vrouw herkende de beschrijving van haarzelf niet."
Dat soort dingen heb ik dus heel vaak en dan ook echt hardquote:
Je bent een kluns of niet.... het is overigens erg herkenbaar hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik dus heel vaak en dan ook echt hard![]()
Tegen de standaard Of trappers van mn fiets stoot ik me ook regelmatig
Herkenbaar welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb eens van iemand een verhaal gehoord dat op een ochtend de autosleutel niet zo soepel ging, met geweld die sleutel geforceerd, gaat ze in de auto zitten, kijkt ze rond. Is het helemaal niet haar auto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik dus heel vaak en dan ook echt hard![]()
Wel knap dat het lukte om die deur open te krijgen danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb eens van iemand een verhaal gehoord dat op een ochtend de autosleutel niet zo soepel ging, met geweld die sleutel geforceerd, gaat ze in de auto zitten, kijkt ze rond. Is het helemaal niet haar auto._!!!
Was zeker zelfde kleur autoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb eens van iemand een verhaal gehoord dat op een ochtend de autosleutel niet zo soepel ging, met geweld die sleutel geforceerd, gaat ze in de auto zitten, kijkt ze rond. Is het helemaal niet haar auto._!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |