racistquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Behalve de geafrikaniseerde honingbij denk ik dan.
Wel verdommequote:
Ja, maar die kom ik niet zo vaak tegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Behalve de geafrikaniseerde honingbij denk ik dan.
Bloemetjes en bijtjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
Bijtjes en homols vind ik altijd wel leuk tho.. Kleine harde werkertjes met hun harige nek en pootjes onder het stuifmeel
HOU OP MET ME HOORquote:
quote:
quote:
Ze zijn helemaal niet van een verschillend ras dan andere bijen.quote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar die kom ik niet zo vaak tegen
quote:
Heb vanochtend het hele album van Tug of War geluisterd en ben verliefd =$quote:
Indekken is het te laat voor vriend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal niet van een verschillend ras dan andere bijen.Alleen het gedrag is anders.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb vanochtend het hele album van Tug of War geluisterd en ben verliefd =$
Nee, ik zou daar idd niet zo blij van worden neequote:
Omdat ik nog niet ben geweestquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet het hier altijd over poep en pies gaan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anale_fasequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moet het hier altijd over poep en pies gaan?
Ik zal jou eens dekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Indekken is het te laat voor vriend.
quote:
quote:
Wel zonde in sommige gevallenquote:
quote:Een belangrijke vraag is of een mens in zijn of haar psychische ontwikkeling een voorbije fase geheel achter zich kan laten, of dat altijd, onder bepaalde omstandigheden, een gedragspatroon uit een vroegere fase weer de overhand kan krijgen. Denk bijvoorbeeld aan volwassenen die zich op vakanties als jongeren gaan gedragen of aan dementerende ouderen die zich weer gaan gedragen als kinderen.
Watquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren gedroomt over die vieze chick die poepte tussen de menigte bij dat dancefestival
Volgens mij word ik echt krankzinnig.
Nou zeg, zit je de hele dag zonder mquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
A heeft vanavond een feestje tot tien uur
Valt toch wel mee qua rare droom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren gedroomt over die vieze chick die poepte tussen de menigte bij dat dancefestival
Volgens mij word ik echt krankzinnig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |